فرمانده یمنی: به هر کشوری که بین ما و فلسطین فاصله بیندازد، پاسخ می‌دهیم

فرمانده منطقه نظامی پنجم یمن تاکید کرد که نیروهای این کشور آماده مقابله با هرگونه تهدید از سوی دشمن هستند و ارتش یمن به هر کشور یا طرفی که بین یمنی‌ها و فلسطین فاصله بیندازد، پاسخ خواهد داد.

به گزارش مشرق، سرلشکر «یوسف المدانی» فرمانده منطقه نظامی پنجم یمن هشدار داد که هرگونه تنش‌زایی در غزه برابر با تنش‌زایی در دریای سرخ خواهد بود.

براساس گزارش صبح امروز (دوشنبه)، شبکه «المیادین»، سرلشکر المدانی در این باره گفت که ارتش یمن «آماده افزایش آمادگی بالای خود در برابر هرگونه تهدید احتمالی است، چراکه دشمن برای یمن کمین کرده و در تلاش است بعد از خفت و خواری‌ اخیر، واکنش نشان دهد».

ارتش یمن بعد از حملات گسترده ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه تاکنون توانسته در حمایت از مردم فلسطین چندین کشتی اسرائیلی یا کشتی‌هایی را که مقصد آن‌ها اراضی اشغالی است، هدف حمله قرار دهد.

فرمانده منطقه نظامی پنجم یمن در ادامه به احتمال تشکیل یک ائتلاف برای مقابله با یمن اشاره کرد و در این باره گفت: «با کمک خداوند، با هر کشور یا طرفی که بین ما و فلسطین فاصله بیندازد، مقابله خواهیم کرد».

او همچنین به عملیات تصرف کشتی اسرائیلی «گلکسی لیدر» پرداخت و اظهار داشت که این عملیات در شرایطی بسیار پیچیده و در فاصله ۱۲۰ کیلومتری از سواحل یمن رخ داد.

ارتش یمن در اولین عملیات خود علیه کشتی‌های اسرائیلی توانسته بود یک شناور به نام «گلکسی لیدر» تحت مالکیت بازرگانی اسرائیلی را بعد از هلی‌برن موفق توقیف کند و آن را به سواحل یمن انتقال دهد.

سرلشکر المدانی در این باره اضافه کرد: «یگان ویژه‌ای که این عملیات را انجام داد، به مدت دو سال برای انجام عملیات‌های مشابه در حال تمرین بود. این عملیات انجام شده است و اکنون دشمن در وضعیت هشدار قرار دارد و آمریکایی‌ها در دریای سرخ و در نزدیکی این کشتی حضور گسترده دارند».

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
    0 0
    گفتید که دراطراف کشتی حضورگسترده دارند احتمالا نقشه میکشند ازطریق هلی برن کشتی را ازدست شما خارج کنند وقریب به یقین دنبال میکنند خودتون را برای یک جنگ گریزازمرکز آماده کنید وزمینه یک شکست خفت بار برای غربیها راشکل بدهید که یک بمب رسانه درسطح جهان شود .همزمان کارعملیاتی دیگری درجایکه آنها فکرش را نمیکنند و نامش نامتقارن است حتما دردستور کارقراردهید ان تنصرالله ینصروکم ....
  • سالار ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
    2 3
    از قدیم گفتن یگ جو از عقلت کم کن هرکاری خواستی بکن . اگر یمنی ها عقل داشتن که وضعشون این نبود .
    • ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
      0 1
      سالاد تو که عقل داری کجا رو گرفتی
  • ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
    4 1
    درود بر دلیر مردان یمن. لعن و نفرین بر طرفداران داخلی صهیون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس