کد خبر 1556839
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲
تعجب سردار آزمون از تعویض مورینیو

سردار آزمون شب گذشته باز هم به عنوان یار تعویضی برای رم به میدان آمد اما هنگام تعویض با دیدن یک صحنه حالت چهره اش تغییر کرد!

به گزارش مشرق، در حالی‌که بعد از مصدومیت هفته گذشته سردار آزمون تصور می‌شد او حدود ٢٠ روز از میادین دور باشد اما در ادامه مشخص شد که آسیب‌دیدگی این ملی‌پوش ایرانی باشگاه رم جدی نیست و او مشکلی برای همراهی تیم ژوزه مورینیو در بازی با بولونیا نخواهد داشت.

حتی تصور می‌شد که با توجه به مصدومیت پائولو دیبالا و محرومیت روملو لوکاکو، سردار آزمون در دیدار مقابل بولونیا در ترکیب اصلی رم قرار بگیرد اما سرمربی پرتغالی روی این موضوع ریسک نکرد تا باز هم سردار از روی نیمکت کار را آغاز کند.

مطابق انتظار و بعد از دو گلی که رم دریافت کرد، سردار در نیمه دوم وارد زمین شد. اما در هنگام تعویض چهره ستاره ایرانی رم با هر وقت دیگری متفاوت بود چرا که سردار نمی‌توانست تصمیم ژوزه مورینیو را باور کند.

ماجرا از این قرار بود که رناتو سانچس در دیدار دیشب رم برابر بولونیا از ابتدای نیمه دوم وارد زمین شد، اما در اقدامی عجیب مورینیو در دقیقه ۶۴ او را از زمین بازی بیرون کشید تا ادواردو بوه را وارد زمین کند که این تعویض موجب حیرت این بازیکن هنگام خروج از زمین شد. جالب‌تر از همه قیافه سردار بود که در همان لحظه به همراه بوه در حال ورود به زمین بود اما وقتی شماره رناتو سانچس را روی تابلوی تعویض دید چند ثانیه با تعجب به آن نگاه کرد و به نوعی نمی‌توانست این تصمیم سرمربی‌اش را باور کند.

گفتنی است مورینیو در نشست خبری پس از بازی گفت: می‌خواهم از رناتو عذرخواهی کنم، تعویض پس از ۱۸ دقیقه همان‌قدر که برای یک بازیکن سخت است، برای مربی هم سخت است. من این کار را ۳-۴بار در دوران مربی‌گری‌ام انجام داده‌ام، فقط می‌توانم بگویم متاسفم رناتو.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
    4 3
    سردار .اصلاً نمیتونه بازی کنه
    • ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
      1 3
      سردار حتی جنازه ش از اون بازیکن دایو زن تیم پورتو بهتره.حداقل ابروی فوتبال ایرانو با حقه بازی و دغلکاری نمیبره
  • ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
    1 1
    الان تیم پیروزی از سردار شکایت میکنه خخخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس