«کارما» چگونه به قلب «موساد» و هلدینگ «اختاپوس» نفوذ کرد؟+ اسناد

گروه هکری «کارما» اسنادی را در اختیار قرار داده که از عمق نفوذ این گروه به «موساد» و نیز «اختاپوس» به عنوان بزرگترین شرکت امنیت سایبری رژیم صهیونیستی حکایت می‌کند.

‌به گزارش مشرق، همزمان با عملیات «طوفان‌الاقصی» از سوی حماس که از امنیت شکننده رژیم صهیونیستی در بُعد میدانی پرده برداشت، اسناد افشا شده توسط یک گروه هکری، امنیت سست سایبری رژیم صهیونیستی را به نمایش گذاشت.

به تازگی یک گروه هکری موسوم به «کارما » (Karma/ KarMa) اعلام کرد که موفق شده‌ به زیرساخت‌های امنیتی رژیم صهیونیستی و سامانه‌های ارتباطی دولتی این رژیم نفوذ کنند. بنابراین شماری از سایت‌های مهم اسراییلی از جمله موساد توسط این گروه هک شد که جزئیات و مستندات آن به طور اختصاصی در اختیار قرار گرفته‌است.

هک موساد و افشای بیش از ۱۱ هزار پُست مهم

«کارما» چگونه به قلب «موساد» و هلدینگ «اختاپوس» نفوذ کرد؟+ اسناد

در ویدیویی که گروه هکری کارما منتشر کرده، همزمان با بازتاب تصاویر مرتبط با اعتراضات در سرزمین‌های اشغالی و نیز فعالیت هکرها برای ورود به زیرساخت‌های امنیتی رژیم، آمده‌است: «من کارما هستم. گفتیم که اقدام می‌کنیم. به بی بی هشدار داده بودیم که در سیاست‌های خود تجدید نظر کند تا قربانی نشود…»

در ادامه این ویدیوی یک و نیم دقیقه‌ای، وبسایت «موساد» به نمایش گذاشته می‌شود که هک شده‌است. در صندوق پستی آن ۱۱ هزار و ۳۵۲ نامه الکترونیک به چشم می‌خورد؛ نامه‌هایی از افراد و مرتبطان از کشورهای مختلف.

همچنین برخی اسامی جاسوسان از کشورهای مختلف که با موساد از طریق ایمیل در ارتباط‌اند به به دیده می شود و پیام‌های این جاسوسان که به «اف بی آی» هم ارسال شده همراه با محتوای آن نمایش داده می‌شود. در میان آنها برخی اسامی افراد ایرانی و عربی مانند «سمیر فریحات»، «هانی ل...»، «مسعود ف...» و …به چشم می‌خورند.

«کارما» چگونه به قلب «موساد» و هلدینگ «اختاپوس» نفوذ کرد؟+ اسناد

در نهایت همه محتوا از سرور اصلی حذف می‌شود و می‌نویسد که «این فقط یکی از خسارات وارده به موساد بود» و با جمله «من کارما هستم، کابوس شما…» ویدئو پایان می‌یابد. جزئیات این حمله هکری را در ویدئوی زیر ببینید.

همچنین این گروه هکری، سیستم جاسوسی و امنیتی رژیم صهیونیستی را به تمسخر گرفته و با ادبیاتی تحقیرآمیز نوشته‌است: «اگر می‌خواهید اطلاعات محرمانه موساد را با قیمت پایین دریافت کنید ما را جست و جو کنید و ما را دنبال کنید:)»

«کارما» چگونه به قلب «موساد» و هلدینگ «اختاپوس» نفوذ کرد؟+ اسناد

افزون بر آن، گروه هکری کارما در کنار محتوای ایمیل‌ها، مدارک شناسایی برخی افرادی را که با موساد در ارتباط بودند را منتشر کرده است.

«کارما» چگونه به قلب «موساد» و هلدینگ «اختاپوس» نفوذ کرد؟+ اسناد

کارما در بخشی از محتوای افشا شده آورده‌است «اگر به تمام مخاطبین و عوامل موساد دسترسی کامل داشتید چه می‌شد؟ از بی اهمیت تا فوق مهم. گفتم همه»

در ادامه این پیام با ادبیات تمسخرآمیز آمده‌است: «ما حدود هزاران نفر و هزاران داده را می‌گیریم! قیمت آن به اندازه‌ای پایین است که (که با پول و هزینه خرید آن) بتوان یک کوکای رژیمی با آن بخرید: جای نگرانی نیست. ما مطمئن خواهیم شد که مقرون به صرفه است! چه می‌گوئید؟ (اگر به دنبال خرید این داده‌ها هستید) به ما اطلاع دهید لطفا»

«کارما» چگونه به قلب «موساد» و هلدینگ «اختاپوس» نفوذ کرد؟+ اسناد

فهرست بلندبالایی از اسامی و مشخصات نیروهای بازنشسته آژانس امنیت اسراییل به چشم می‌خورد.

چگونه اختاپوس به دام کارما افتاد؟

«تا کنون چیزی در مورد هکرهای اسراییلی KarMa شنیده‌اید؟ ما موساد، Octopus Computer Solution و بسیاری موارد دیگر را هک کردیم. عقب نمانید»؛ این بخشی از پیام گروه کارما است که ضمن اسراییلی نامیدن خود و تاکید بر حمله هکری به موساد، از هک موفقت‌آمیز سایت‌های زیر نظر اختاپوس به عنوان بزرگترین شرکت امنیت سایبری رژیم خبر می‌دهد.

با نگاهی به فهرست وب سایت‌هایی که در اختیار خبرگزاری مهر قرار گرفته‌است مشخص می‌شود دست‌کم بیش از ۱۸۰ وب سایت مهم صهیونیستی در این عملیات موفقیت‌آمیز هک شده‌اند.

همان طور که اشاره شد، اختاپوس هلدینگ اصلی سایبری رژیم صهیونیستی و تأمین‌کننده امنیت سایبری نهادهای این رژیم از قبیل نهادهای مرتبط با صنایع نظامی مانند سیستم‌های پدافند هوایی، راداری، موشکی و غیره است که به فروش می‌رسند.

بنابراین با هک اختاپوس، بخشی از توافقات فوق سری فروش تسلیحات نظامی صهیونیست‌ها در اختیار کارما قرار گرفته که در گزارش بعدی مهر، جزئیات آن افشا خواهد شد. بی‌تردید افشای این توافقات نظامی در بحبوحه نسل‌کشی در غزه، علاوه بر تل‌آویو بر کشورهای خریدار تسلیحات صهیونیستی نیز اثرگذار خواهد بود.

ادامه دارد…

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • مهدی ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
    23 0
    نابودی اسرائیل از آنچه که فکر می کنید نزدیک تر است
  • ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
    2 0
    یعنی انقدرحرکت خفن هم داشتیم🙄😲 🙃💯👌👍

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس