درگیری مسلحانه در خرمشهر/ ۱۱ نفر دستگیر شدند

رسانه‌های اسرائیلی نوشتند که از ابتدای جنگ در غزه، ۴۴۴ نظامی از جمله سرباز و افسر کشته شده‌اند.

به گزارش مشرق، ارتش اسرائیل امروز (چهارشنبه) در بیانیه‌ای گفت که از تاریخ هفت اکتبر (۱۵ مهر) تاکنون ۴۴۴ سرباز و افسر کشته شده‌اند.

وبگاه شبکه المیادین نیز به نقل از شبکه ۱۲ اسرائیل نوشت که، ۸۲ نفر از این نظامیان از میان تیپ «گولانی» هستند و درجه نظامی ۱۰۳ نفرشان بالاتر از گروهبان است.

طبق این گزارش، تعداد نظامیانی که از ابتدای آغاز حمله زمینی به غزه کشته شده‌اند، به تعداد ۱۲۰ نفر افزایش یافته است.

اما روز گذشته در یکی از پر تلفات‌ترین روزهای صهیونیست‌ها در غزه بود به طوریکه ارتش رژیم صهیونیستی امروز طی بیانیه‌ای اذعان کرد که حدود ساعت ۱۶:۳۰ روز سه‌شنبه نظامیان این رژیم که در حال تهاجم زمینی به محله «الشجاعیه» در شهر غزه بودند، هدف کمین نیروهای مقاومت قرار گرفتند. در این کمین ۱۰ نظامی اسرائیل کشته و ۶ نظامی دیگر زخمی شدند.

اذعان صهیونیست‌ها به کشته شدن ۴۴۴ نظامی از ابتدای جنگ


محل کشته شدن نظامیان صهیونیست در «حی الشجاعیه»

اعلام آمار ۴۴۴ کشته، در حالی است که اشغالگران به شکل قطره‌چکانی آمار تلفات خود را اعلام می‌کنند و به گفته مقامات حماس، دست به دستکاری گسترده آمار کشته‌ها و زخمی‌هایش می‌زند.

رادیو ارتش اسرائیل روز دوشنبه در گزارشی به تلفات نظامیان این رژیم در غزه پرداخت و به نقل از فرماندهان از دلایل کشته شدن نظامیان را «تعداد زیاد نیروها در میدان»، «مدت و ماهیت نبرد»، «خستگی نیروها»، «عدم انضباط عملیاتی» و «عدم هماهنگی بین نیروها» ذکر کرد.

از سوی دیگر «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم اسرائیل نیز در سخنانی گفت که گردان ۱۳ تیپ ویژه گولانی در جریان حمله حماس در هفت اکتبر بیشتر نیروهایش را از دست داده است.

او با اذعان به اینکه «این جنگ دو برابر هزینه دارد»، مدعی شد: «البته ما در جنگ پیروز خواهیم شد».

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس