حمله صهیونیست‌ها به یک مسجد و محاصره بیمارستان‌ها در کرانه باختری

همزمان با حملات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه یورش های نظامیان اشغالگر به مناطق مختلف کرانه باختری از جمله مساجد و بیمارستان های این منطقه تشدید شده است.

به گزارش مشرق، اشغالگران صهیونیست در جریان حملات خود به مناطق مختلف کرانه باختری تعدادی از فلسطینی ها را بدون دلیل و تفهیم اتهام بازداشت کردند.

نظامیان صهیونیست به منطقه برقین در غرب جنین نیز حمله و به منازل شهروندان فلسطینی در این منطقه یورش بردند.

عمرو جرادات یک فعال فلسطینی تاکید کرد که نظامیان صهیونیست زیرساخت ها و ساختمان های موجود در اردوگاه جنین را برای چندمین بار پیاپی تخریب کردند.

وی افزود: متجاوزان صهیونیست مانع ورود و خروج افراد در اردوگاه جنین می شوند. از ۲۴ ساعت گذشته تاکنون روند بازداشت بی دلیل فلسطینی ها توسط نظامیان اشغالگر همچنان ادامه دارد.

نادر مساد اسیر فلسطینی آزاد شده در منزل خود در منطقه برقین واقع در غرب جنین مجددا بازداشت شد. اشغالگران اعضای خانواده یک شهید فلسطینی را بعد از آن که خانه آن ها را در شهر جنین تخریب کرده بازداشت کردند.

اردوگاه شعفاط واقع در شمال قدس اشغالی نیز شاهد حمله نظامیان صهیونیست بود. ارتش رژیم صهیونیستی با استفاده از چندین بمب قدرتمند منزل عدی بعجاوی یکی از فرماندهان تیپ جنین را تخریب کرد.

عناصر ارتش رژیم صهیونیستی به صورت گسترده در حیات بیمارستان شفا شهر جنین اقدام به تیراندازی کردند. این نظامیان به شهر بیت لحم واقع در کرانه باختری نیز یورش بردند.

گزارش های رسانه ای از حمله اشغالگران به یک مسجد در محله الجابریات حکایت دارند. این نظامیان بیمارستان های جنین را تحت محاصره خود قرار داده اند.

دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز یکشنبه به نقل از وی اعلام کرد که نتانیاهو در خصوص احتمال بروز جنگ با تشکیلات خودگردان فلسطین سخن گفته است.

بر اساس اعلام رسانه صهیونیستی «اسراییل نیوز»، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم در این باره گفت که ما برای احتمال جنگ با تشکیلات خودگردان فلسطین آماده می شویم.

بنیامین نتانیاهو ادامه داد که تل آویو آماده حمله به کرانه باختری است!

این در حالی است که حماس در واکنش به موضع گیری بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره تشکیلات خودگردان فلسطین تصریح کرد: مواضع نتانیاهو درباره آمادگی ارتش اشغالگر برای حمله به تشکیلات خودگردان نمایانگر نیت آن برای هدف قرار دادن ملت ما در غزه و کرانه باختری است.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس