آغاز پمپاژ آب دریا به داخل تونل‌های حماس توسط اشغالگران صهیونیست

وال استریت ژورنال گزارش داده است که ارتش اسراییل پمپاژ آب دریا به داخل تونل‌های حماس را آغاز کرده است

به گزارش مشرق، روزنامه وال استریت ژورنال به نقل از مسئولان آمریکایی اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی پمپاژ آب دریا به داخل شبکه تونل‌های حماس در غزه را آغاز کرده است.

مسئولان آمریکایی تاکید کردند که پمپاژ آب دریا به داخل تونل‌های حماس بخشی از تلاش‌های اسرائیل برای نابودی زیرساخت‌های این جنبش است.

وال استریت ژورنال همچنین به نقل از سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی بیان کرد که عملیات نابودی تونل‌ها محرمانه است و نمی‌توان در مورد آن چیزی گفت.

منبع مذکور اشاره کرد که پر کردن تونل‌های حماس با آب دریا ممکن است هفته‌ها طول بکشد.

ساعتی پیش از این نیز، «ابوحمزه»، سخنگوی گروهان‌های قدس در اظهاراتی گفت: «به موشک‌باران شهرهای اسراییلی‌نشین و هدف قرار دادن نیروها و ادوات جنگی دشمن با گلوله‌های خمپاره ادامه می‌دهیم. مجاهدان ما از فاصله صفر با نیروهای دشمن درگیر شده و ده‌ها نفر را به قتل رسانده و صدها نظامی دیگر را مجروح کردند. دشمن صهیونیستی به بمباران غیرنظامیان بدون اخطار قبلی ادامه می‌دهد.»

ابوحمزه اظهار داشت: «نبرد کنونی برای نابودی مقاومت نیست، بلکه تسویه حساب دشمن با ملت فلسطین است. در این نبرد هیچ گزینه‌ای جز پیروزی پیش روی خود نداریم. ما در مقاومت در کنار ملت خود هستیم و درد و رنج آن‌ها، درد ما نیز هست اما بهای آزادی و عزت و سربلندی بسیار بیشتر است.»

سخنگوی گروهان‌های قدس گفت: «به برادرانمان در مقاومت اسلامی در عراق و لبنان سلام و درود می‌فرستیم. ده‌ها خودروی زرهی دشمن را منهدم کردیم و به اسرائیلی‌ها اعلام می‌کنیم که هدف نتانیاهو ماندن در قدرت است و بهای آن نیز کشته شدن فرزندان شما است.»

همزمان، ابوحمزه تاکید کرد که آزادی اسرا تنها از طریق مذاکرات خواهد بود آن هم بعد از توقف کامل جنگ و حملات دشمن.

از سوی دیگر، اسامه حمدان عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس اعلام کرد که حمله رژیم صهیونیستی به غزه تمامی عناصر حیاتی غزه را هدف قرار می‌دهد. حمدان تاکید کرد: کودکان هدف اصلی رژیم صهیونیستی هستند. غرب باید از این رژیم اعلام برائت کند. دشمن صهیونیستی در ۲ روز گذشته ۲۵ جنایت را مرتکب شده است.

وی افزود: «اشغالگران تلاش می‌کنند با نمایش تصاویر جعلی و توهم‌آمیز با زیان‌های خود مقابله کنند. دشمن در تحقق هرگونه موفقیت نظامی یا سیاسی ناکام بوده است. مجدداً بر موضع ملتمان در مخالفت با نقشه کوچاندن فلسطینیان تاکید می‌کنیم.»

حمدان ادامه داد: «از آن دسته از برادران عربمان که در مقابله با نقشه کوچاندن ملت ما در کنار ما ایستادند تشکر می‌کنیم. اشغالگران نخواهند توانست هیچ‌یک از اسیران نزد ما را زنده آزاد کنند.»

وی افزود: «نتانیاهو هیچ هدفی را در غزه محقق نخواهد کرد. تاکید می‌کنیم که تنها پس از توقف حمله دشمن صهیونیست به نوار غزه مذاکره در خصوص تبادل اسیران انجام خواهد شد.»

حمدان گفت: «گردان‌های قسام بینی دشمن را به خاک مالیدند. رژیم صهیونیستی به پایان خود نزدیک شده است. تاکید می‌کنیم تا زمانی که ملت ما امنیت نداشته باشد اشغالگران روی امنیت را نخواهند دید. بازداشت گروهی از آوارگان در مدرسه‌های آن روا جنایتی مشابه جنایت‌های نازی‌ها در حق یهودیان و نقض قانون در زندان ابوغریب است. فرانسه و اروپا باید در جانبداری از دشمن صهیونیست تجدید نظر کنند.»

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 53
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 98
  • ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
    مشکل اصلیشون اینه که اولا نقشه و ورودی این تونل ها رو نمیدونن که بی شماره درثانی این تونل ها به هم متصل نیست ثالثا نمیتونن بدون مزاحمت به کارشون ادامه بدن. نهایتا بتونن به بخش کوچکی از این تونل ها آسیبب بزنن. تبلیغاته
    • ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
      61 38
      مشکل اینه که شما اساسا با چیزی به نام فیزیک آشنا نیستی
    • سارا ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
      22 14
      خوب نمیشه از اینورم حماس پمپ بزاره بفرسته واسه اسراییل...؟
    • ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
      1 4
      مگر مسیر هایی که کلا اسراییلیها مسلط باشند و در انتهای مسیر خروجی هوا برا ورود آب هم حفر کنند
    • ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
      25 14
      در مسیر این تونلها درهای زیادی هست آب چطور از این در ها بسته رد میشه همه تونلها هم که به هم وصل نیستند این هم تبلیغیه همانطور که تخریب کامل غزه هم بعد تبلیغی داره برا حس پیروزی وگرنه مردم غزه دوباره همانجا را میسازند و به اسراییل حمله میکنند
    • منتقد گمنام ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
      5 0
      چه میتوانست بکند ؟!
    • ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
      25 5
      8:56 فیزیک میگه اگر یه ظرف رو پر کنی ظرف بغلیش هم شروع میکنه به پر شدن؟ تو مشکلت اینه که با چیزی به نام عقل آشنا نیستی.
    • ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
      3 2
      نقشه تونل ها کاملا سانت به سانت آن دست مهندسین حماس است تونلهائیکه به ساحل ختم میشوند را حماس از زیر منفجر میکند آب سرریز میشود زیر پای خود صهیونیستها کل تانک و توپشون به گِل مینشینه عجب احمق هائی هستند این کودک کُشان. چند هزار سال عرضه نداشتند کشور درست کنند تا 75 سال پیش امریکا و عنگی لیس و فرانسه برا شون کشور دزدیدند . همسابه ها یاری کنید صهیون را سوار گاری کنید. حتی گولوم گولومهای جناگل ( جمع داراخت و جنگل ) آمازون چند هزار ساله کشور دارند.
  • ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
    26 16
    الان مشکل اصلی اسرائیل دریای آبی سرخه نه تونل های خاکی غزه
  • ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
    82 27
    شما که می گفتین انتقال این حجم آب از دریا به خشکی امکان اجرایی نداره !! تا حالا شده بشینین و تعداد پیش بینی های اشتباهتون را در جریان جنگ غزه بشمارین؟؟؟ 1- عدم توانایی حمله زمینی اسرائیل 2- تغییر معادلات بعد از سخنرانی نصرالله3- عدم امکان پیشروی در مناطق مسکونی 4- عدم توانایی دسترسی به تونل ها5-عدم توانایی اسرائیل در شروع مجدد حملات بعد از آتش بس موقت 6---7---
    • ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
      48 41
      شمردی، بشمر 1.قدرت گنبد آهنین 2.نفوذ ناپذیری دیوار حائل 3.شکست حماس در چند روز 4.آزادی گروگانها با قدرت نظامی 5.حمایت جهان از اسرائیل 6.تسلیم حماس و مردم غزه 7.تخریب ناپذیری تانک مرکاوا 8. دست برتر نظامی صهیونیست ها و... حالا خسارات واقعی نظامی، اقتصادی، آبروئی اسقاطیل و دنیای غرب را در جنگ غزه با وجود کمک های گسترده، جنایات وحشیانه شرم آور در مقابل گروهی چریکی با تمام محدودیت‌ها و تحریم‌های ظالمانه اضافه کن.
    • ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
      7 12
      از مسیر دریایی به فلسطینی ها رباتهای انتهاری یا شلیک کننده موشک ضد تانک برسانید به مقدار زیاد تا این اسراییلی ها را از میان جمعیت خودشان عقب بزنند بابا طالبان هم یکی از این تانکهای مینیاتوریکنترلی برا خودش ساخته بود چرا حماس نداشته باشه
    • جعفری ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
      5 7
      هرآرزویی محکوم به برآورده شدن است.فکر نابودی اسراییل خودش منجر به نابودی می‌شود چون وعده خدا درمقابل ظالمین خلاف نمیکند،بهتراست روزشمار نابودی اسرائیل را منتطر باشید همین حمله حماس را کسی پیش بینی نمیکرد،آزادی تاوان دارد.
    • ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
      8 3
      شما فقط به این سوال جواب بده، چرا قدرتمندترین ارتش خاورمیانه ( البته از نظر غرب) با اون ارتش و تجهیزات نظامی ، پیشرفته ترین تانک دنیا و پیشرفته ترین تجهیزات هوایی با اون حجم بمباران و گلوله باران وحشیانه و جنایت و کشتار غیرنظامیان هنوز نتونسته بعد از سه ماه به این منطقه کوچک و محروم تحت محاصره مسلط بشه آیا این تحقق همین پیش بینی ها نیست
  • ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
    52 52
    تمامی تروریست های حماس و حامیانشان را باید به دریا ریخت که مردم فلسطین را به خاک ذلت نشاندند
    • ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
      32 35
      تمام شما صهیونیست‌های حرومزادهٔ آدمکش همجنس باز تروریست رو باید به کود حیوانی تبدیل کرد تا جهان از دستتون راحت بشه، نمیریزیمتون تو دریا که دریا نجس نشه!!
    • ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
      28 18
      تروریست کسی که هفت هزار کودک به راحتی میکشه
    • حسن ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
      20 21
      حماس یه تفکر هست که ریشه در 75 سال جنایت رژیم غاصب صهیونیستی داره و قابلیت نابود شدن و به دریا ریخته شدن نداره. این صهیونیست های آواره و بی نام و نشان هستند که باید چمدان و وسائل خودشان رو جمع کنند و برگردند به همان خراب شده ای که از آنجا به فلسطین کوچ کرده اند.فلسطین، سرزمین مقدس مسلمانان و مسیحیان و یهودیان و مردمان اصیل و بومی آن منطقه است نه صهیونیست های بی ریشه و بی شناسنامه.
    • ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
      22 18
      مردم فلسطین با شجاعت میجنگند یا شهادت یا پیروزی که شهادت در راه خدا پیروزیست شما اسراییلی ها برید شنا یاد بگیرید
    • رز ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
      14 12
      بدبخت تروریست اونی که غاصب اونیکه که کشتار بی‌رحمانه می کنه
    • ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
      6 12
      خود مردم غزه میگن جان و مالمون فدای مقاومت بعد توی زپرتی میگی به ذلت نشوندن؟ توی بی هویت ذلیل ازلی و ابدی هستی. به خودت بیا اگر ذره ای انسانیت در وجودت باقی مونده.
    • علی ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
      3 9
      حامی تروریست تو امثال تو هستن که از یهودیهای صهیونیست کثیف حمایت میکنن که از هزاران کیلومتر اومدن خونه زندگی مردم بدبخت رو به زور رو سرشون کردن
    • رضا ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
      1 4
      فکرات عکس مردمه لطفا اطلاعات کج ومعوجتو تصحیح کن طرفدارای زن زندگی شکست مثل اینکه واقعا همه مثل اربابشون امریکا بی عقلن
  • امید ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
    20 19
    وحشی ترین قوم همین رپتیلین‌های صهیونیست هستند و در غزه جان مردم را می گیرند. این موجودات ترسو و بذل با نیرنگ و تزویر در ظاهر انسان درآمده و قوم جعلی اسرائیل را با خون خواری در فلسطین ایجاد کرده اند که به زودی زود نابود می شوند.ان شاء الله
  • ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
    11 9
    کافیه آب به مواد قابل اشتعال آغشه بشه که کار را برای مقاومت سخت می کنه
  • فدائی اسلام و ایران🇮🇷❤ ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
    13 23
    فلسطین عشق است و مقاومت عاشق.
  • ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
    14 18
    این اسرائیلی های حرامی با این همه جنایت فقط نابودی خود رو جلو میندازند
  • ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
    8 3
    از قدیم گفتن اول عمق آب بسنج بعد بپر توش
  • ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
    4 3
    تونل را ببرید به جا های حساس بعد از اسرائیل امتیاز بگیرید
  • ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
    7 3
    اگه به اب برق وصل کنند چی
    • ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
      2 0
      چون تونلها مستقیم به زمین ارتباط دارن و زمین جاذب بار مثبت هست جریان فاز از زمین عبور میکنه و خنثی میشه مگر در شرایط خاص
  • ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
    11 4
    هیچ متوجه شدین؟ گفتند برادران عرب مان نه کشورهای اسلامی، که ایران هم جزو کشورهای عربی نیست. آقایانی که دم از حمایت از مردم فلسطین و غزه میزنید و فقط به شعار و هارت و پورت بسنده میکنید فلسطین و غزه از دست رفتند چرا نشستید و فقط شعار میدید همه امت اسلام باید بپاخیزند من و تو تا ما شویم انگشتها وقتی جمع شوند تبدیل به مشت خواهند شد ای مسئولان نظام و نظامی شما را به خدا کاری کنید غزه از دست رفت، شما که که میگویید شهادت زندگی جاوید است فقط حرف بود ؟
  • سس ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
    9 1
    سلام.چراحزب الله وایستاده نگاه میکنه اگرتوان جنگ تمام عیارونداره یانمیخوادانجام بده.حداقل پمپهای آب روکه به راحتی میتونه باموشک کروزیابالستیک همراه باپهباد که بزنه .خب بزنه هیچ اتفاقی نمیفته تمام پمپهای آب اسراییل بزنه یامقاومت عراق بزنن.
    • ناشناس ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
      1 0
      حزب الله لبنان در برابر مردم لبنان مسولیت دارد.نمیتواند مردم لبنان را به کشتن بدهد.در قبال مردمش پاسخگو است.معذوریت دارد.این هزار بار
  • ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
    7 7
    مهندسانی که صدها کیلومتر تونل پیچیده حفر میکنندقطعا برای چنین مواقعی راهکارهایی در نظر گرفتند .بی عقلی صهیونیستهاست که فکر میکنند دارند به لانه مورچه آب می ریزند حتی مورچه ها بشکلی لانه می سازند که انبارهای مواد غذایی و نوزادانشان در برابر ورود آب آسیب نبیند
  • عباس زاده رسول ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
    4 5
    شاید آب از زیر اسراییل شهر تلا وی در آید اسراعیل یک اشتباه محاسباتی قرار دارد
  • ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
    8 3
    پنجاه متر فشار ستون آب به علاوه فشار پمپاژ دستگاه می سه فشاری وحشتناک که هیچ دری یا مانعی نمی تونن جلوی ورود آب به همه تونل هارو بگیره
  • ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
    5 8
    ادعای یک هفته پیش است. کسی که این تونل ها را در ساحل یک دریا ساخته، آب بندی هم بلد است. خبر صهیونیستها را برای خالی کردن دل جبهه مقاومت بازنشر نکنید.
  • محمد ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
    1 5
    با سقوط نظام تروریستی دنیا به آرامش میرسد
    • ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
      3 3
      بله آمریکا و اسرائیل که ساقط بشن دنیا نفس راحتی میکشه
  • ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
    3 5
    سلام بررزمندگان اسلام وسلام برمقاومت وسلام برشهیدان مقاومت اسلامی
  • ۱ ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
    13 3
    نباید جنگ متوقف شود چون حماس پیروز است
  • ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
    2 4
    درود بر رزمنده‌ گان حماس مرگ براسراییل و مرگ بر آمریکای جنایت کار
  • ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
    5 2
    خون برشمشیر پیروز است
    • ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
      1 0
      صدام یزید نابود است
  • سعید ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
    1 0
    اگه مسیر تونل‌ها در قسمت هایی بصورت u با عمق 10 _15 متر ایجاد کنن دیگه این آب نمی تونه تو تونل ها عبور کنه بعد بایستی تو فکر چیزای دیگه بود چون اگه مواد رادیو اکتیو تو آب باشه از طریق تابش های اون مواد می تونن مسیر های تونل ها رو کشف کنن یه فکری هم بایستی بکنن اگه مواد الکترولیت به آب اضافه کنن اونوقت با جریان برق می تونن ضربه بزنن که بایستی کارشناسان برای جلوگیری از این روش ها راهکار بدن
  • علیرضا ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
    3 2
    فکربسیار خوبی هست..هم تلفات غیر نظامی از طرف فلسطینی ها کاهش پیدا میکنه وزن وبچه ها دیگه بخاطر بمباران کشته نمیشن..هم هزینه های نظامی کشور اسراییل کم میشه..هم اسیب های زیست محیطی کمتر میشه وهم فلسطینی ها مجبورن از تو سوراخ موشها دربیان ومردانه مبارزه کننند والبته میمیرن ..افرین باید گفت براین هوشیاری کشور اسراییل چون دیگه سازمان های بین الملی در مورد کشتار غیر نظامیان هیچی نمیتونن بگن وکشوراسراییل به اهداف خودش نزدیک تر میشه ..من بی صبرانه منتظر هستم ببینم سرنوش حزب اا لبنان وحوثی های یمن چی میشه ..
    • ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
      2 2
      خیلی منتظر نمی مانی چون کمتر از یکماه به فرار صهیونیستهای اشغالگر باقی مانده ، اگه زنده بودی فرار غاصبان را از راه دریا با چشم خود می بینی انشاءالله
  • ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
    0 2
    تمامی تروریستهای صهیونیستی را باید آتش زد . مرگ بر تروریستهای صهیونیست .
    • ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
      1 0
      تو که دست داعش رو از پشت بستی!
  • ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
    0 0
    دیگه فایده نداره تونل خالیه حماس رفته جای دیگ فکر کردین حماس انقدر احمقه اگر احمق بود که 2 ماه نمیتونی شکستشون بدی با بمب اتمی که استفاده میکنی تا خشتکتون عکس و فیلم میگیرن اونم با تجهیزات 50 سال پیش
  • ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
    0 1
    درودبرحماس درودبرمقاومت وحزب اله از کاش حماس ومقاومت هم مثل حزب اله بانام یاعلی ویا زهرا ویاحسین ویامهدی عملیات راشروع می کردن وقطعا هم پیروز می شدن
  • رضا ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    0 0
    ما باید از طریق حزب الله لبنان تعداد زیادی پمپ به غزه بفرستیم و به دست حماس برسانیم تا آبها را به سمت اسرائیل غاصب پمپاژ کند انشاالله معجزه رهبرمان که وعده داده اند اسرائیل را در آب غرق می کنیم درست شود.دشمنان میخواهند معجزه و پیش گویی رهبرمان را وارونه کنند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس