کد خبر 1555195
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۹
نوبل

حضور رهبر حزب تجزیه‌طلب کومله در مراسم اعطای نوبل به نرگس محمدی ذات ضد ایران و ضد صلح این جایزه را نشان داد.

به گزارش مشرق، در روزهای گذشته مراسم اهدای جایزه صلح نوبل به نرگس محمدی با حضور طیف عجیب و بی‌ارتباطی به موضوع جایزه برگزار شد. عمده حضار این مراسم را اعضای گروهک‌های تروریستی که سابقه ترورهای کور و حمله به اعضای خودی را دارند و متهمین امنیتی تشکیل می‌دادند که البته چند تن از اعضای خانواده محمدی هم جزئی از این حضار بودند.

نقطه مشترک مدعوین این مراسم، رویکرد ضد ایرانی و ضد وطنی این اشخاص بود و دعوت شخصی مثل عبدالله مهتدی به نمایندگی از گروهک تجزیه‌طلب و تروریستی کومله توسط کمیته صلح نوبل به‌خوبی نشان داد که آرمان کمیته صلح نوبل در این مراسم، ایران‌ستیزی و تروریست‌سالاری است.

به گزارش صبح نو، همچنین دروغ جریان موسوم به زن، زندگی، آزادی مبنی بر ایران‌دوستی در دورنمای این مراسم به‌خوبی نمایان شد و همین جمع تروریست و ضد امنیتی نشان داد که در واقع مراسم اهدای جایزه صلح نوبل، یک دورهمی برای تروریست‌ها و تجزیه‌طلبان است.

همچنین در مراسم «صلح» نوبل ۲۰۲۳ شاهد حضور پررنگ گروهک‌های تجزیه‌طلب و تروریستی که سابقه کشتار مردم بی‌گناه و کشتار اعضای خود یا گروه رقیب را دارند بودیم.

نوبل ضد وطنی

جایزه‌ای برای جنایتکاران

با توجه به پیشینه چندسال اخیر کمیته صلح نوبل در تعیین نامزدها و اعطای جایزه به‌طور کلی جایزه صلح نوبل، جایزه‌ای است که به تروریست‌ها، جنایتکاران، نژادپرست‌ها و وطن‌فروش‌ها داده می‌شود؛ چراکه جایزه صلح نوبل طی سال‌های اخیر به وسیله‌ای تبلیغاتی علیه کشورهای مستقل تبدیل شده و طی سال‌های گذشته در فهرست برندگان و نامزدهای دریافت این جایزه، اسامی برخی از جنایتکاران به چشم می‌خورد!

آدولف هیتلر، شروع‌کننده ویرانگرترین جنگ جهانی تاریخ، دونالد ترامپ عامل جنگ، ترور و تحریم در جهان، وینستون چرچیل نخست‌وزیر انگلیس در جنگ جهانی دوم، هنری کیسنجر مغز متفکر آمریکا در جنگ‌های مختلف، شیمون پرز از عاملان کشتار غیرنظامیان فلسطین، اسحاق رابین عامل کشتار مردم فلسطین، جرج بوش عامل کشتار چندصدهزار انسان، اوباما عامل تحریم علیه ایران، بمباران و حمله به غیرنظامیان در کشورهای مختلف، نتانیاهو از عاملان کشتار مردم کشورهای غرب آسیا از جمله افرادی هستند که طی سال های مختلف نامزد یا برنده صلح نوبل شده‌اند.

حالا نوبت نرگس محمدی در گردونه جایزه جنایتکاران است تا بالاخره تروریست‌ها و تجزیه‌طلبان کومله هم به بهانه نزدیکی با او از سفره کمیته نروژی نوبل سودی ببرند. نرگس محمدی فردی است که به دلیل نقض مکرر قوانین و ارتکاب اعمال مجرمانه محکوم شده و همین موضوع هم موجب شد تا دادن جایزه نوبل به وی، انتقادات زیادی را به دنبال داشته باشد. البته برای بسیاری از ایرانیان چنین اقدامی از سوی کمیته صلح نوبل با توجه به سیاست‌های که داشته و تاثیرپذیری که این کمیته از غرب و دشمنان ایران دارد، غیرمنتظره نبود.

نوبل ضد وطنی

حامیان محمدی چه کسانی هستند؟

مدتی پس از اعلام این خبر که جایزه صلح نوبل به نرگس محمدی داده شده، برخی از چهره‌های منفور ایرانیان که دشمنی و جنایت‌های آنها برای مردم ما بسیار روشن است، در پیام‌هایی به نرگس محمدی، برنده شدن جایزه را به او تبریک گفتند. «گیلا گاملی‌ال»، وزیر اطلاعات دولت نتانیاهو از جمله این افراد بود و در پیام تبریک خود که به فارسی هم منتشر شده بود، نوشت: «امروز از شنیدن برنده شدن جایزه صلح نوبل نرگس محمدی خرسند شدم.» او پیامش را با این جمله تمام کرده بود که «با هم پیروزیم، زن، زندگی، آزادی!»

پس از وزیر اطلاعات دولت نتانیاهو، مریم رجوی، سرکرده گروهک جنایتکار و تروریستی منافقین هم در پیامی، برنده شدن جایزه صلح نوبل را به نرگس محمدی تبریک گفت! رجوی در پیام خود خواستار مداخله جامعه جهانی در امور داخلی ایران هم شده است!

بسیاری معتقدند که پیام‌های تبریک افرادی همچون مریم رجوی و مقامات رژیم صهیونیستی به نرگس محمدی، ماهیت سیاسی دارد و پشت‌پرده این جایزه را بیش از پیش آشکار می‌کند.

هم‌زمان با انتشار پیام سرکرده منافقین، فیلمی در فضای منتشر شده که در آن همسر نرگس محمدی طی اظهاراتی اذعان داشت که خانواده مادری نرگس محمدی از اعضای جنایتکار منافقین بوده‌اند. همسر محمدی در این فیلم می‌گوید: «خانواده مادری نرگس اکثرا از مجاهدین بودند که اعدام شدند. پسرخاله‌های نرگس، پسرعمه‌هایش... اکثرا اعدامی دارند.»

کدام ایران؟

جدای از این موارد، همان‌طور که پیش‌تر هم گفتیم حمایت گروهک تروریستی کومله از محمدی هم مختصات دقیق‌تری از ارتش جنایتکاران حامی محمدی را نشان می‌دهد. با نگاهی دقیق به سیاهه حامیان محمدی چندین نکته را می‌توان برداشت کرد.

اولا اینکه منظور مشترک همه اپورتونیست‌های حامی محمدی از ایران چیست؟ منظور از ایران، نقشه‌های ضد ملی و ایران تجزیه شده توسط کومله است؟ یا ایرانی که حامیان صهیونیست برنده جایزه تروریستی نوبل مورد نظر دارند؟ البته که مفهوم ایران از نظر این دار و دسته دارای تعریف‌های گوناگون و تکه پاره است و مراسم اهدای جایزه نوبل در واقع ضیافتی برای تجزیه‌طلبان به حساب می‌آمد.

اعضای گروهک منافقین در سال‌های ابتدایی پس از انقلاب اسلامی هزاران نفر از مردم کشورمان از کودک و نوجوان گرفته تا زنان و مردان بی‌گناه را ترور کردند.

براساس اسناد ۱۷ هزار نفر از مردم این کشور توسط اعضای این گروهک جنایتکار در آن سال‌ها قتل‌عام شدند.

از طرفی گروهک شرور، تجزیه‌طلب و تروریستی کومله هم در طول چهل سال اخیر هزاران نفر را ترور کرده‌اند و هزاران نفر دیگر را به طرز وحشیانه‌ای مورد شکنجه قرار داده‌اند. حامیان صهیونیست محمدی هم که در دشمنی با ایران، ترور دانشمندان ایرانی، مسلمان‌کشی، کودک‌کشی و جنایت فاجعه‌بار در فلسطین، شهرت دارند.

دورهمی تجزیه‌طلبان

عبدالله مهتدی به همراه همسرش ناهید بهمنی، به نمایندگی از گروه تجزیه‌طلب و تروریستی کومله در این مراسم شرکت کرد تا علاوه بر نشان دادن بی‌اعتباری شعارهای حقوق‌بشری غربی‌ها، دروغ بزرگ جریان موسوم به زن، زندگی، آزادی در رابطه با ایران دوستی و آزادی را به تصویر بکشد.

در اغتشاشات پاییز سال قبل، گروه‌های تجزیه‌طلبی مثل کومله از گردانندگان و سازمان‌دهندگان اصلی آشوب‌های خیابانی علیه امنیت ملی ایران بود و پروژه تجزیه کشورمان را علنی‌تر از هر زمان دیگری دنبال می‌کرد.

با این حساب می‌توان گفت که در مراسم اهدای جایزه نوبل به نرگس محمدی، دست‌کم خون ده‌ها هزارنفر ایرانی و غیر ایرانی نادیده گرفته شده و در ازای چهل سال جنایت از تروریستی دوستان محمدی، ضیافتی به اسم «صلح نوبل» برگزار شد.

البته این اولین‌باری نیست که این جایزه با هدف ایران‌ستیزی به یک فرد ضد امنیت ملی داده می‌شود و در سال ۲۰۰۳ هم این جایزه به شیرین عبادی اهدا شد؛ چهره‌ای که در ایام اغتشاشات ۱۴۰۲، در کنار رضا پهلوی، مصی علی‌نژاد و عبدالله مهتدی با تشکیل ائتلاف مهسا علیه ایران فعالیت می‌کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 9
  • ۰۶:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
    1 0
    یارو معتاده
  • ۰۷:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
    1 3
    نرگس محمدی یک وطن پرست واقعیست
  • امیرمحمد ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    0 0
    چهره شیطانی این معلوم است که قسط نابود کردن ایران اسلامی دارند همش بهانه است پهلوی گروهک منافقین از یک نسل هستند از یک تروریست خدا لعنت کند این منافقین را خدا کند از زیر زمین رانش زمین لرزه ای سونامی بشود در عمق زمین بمیرند بروند به جهنم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس