کد خبر 1555167
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۴
دستگیری سارقین تجهیزات مترو در ایستگاه صادقیه

فرمانده یگان انتظامی مترو تهران بزرگ از دستگیری ۲ سارق که در حال سرقت تجهیزات در ایستگاه صادقیه بودند، خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ عباس کرمی راد فرمانده یگان انتظامی مترو تهران بزرگ گفت: ۱۹ آذر ماه مأموران با اشراف و هوشمندی خود مطلع شدند افرادی قصد سرقت کابل و تجهیزات مترو را دارند و مقدار زیادی تجهیزات را سرقت و سریعاً از ایستگاه مترو متواری شدند.

وی افزود: مأموران پس از کسب اطلاعات لازم و با اشراف اطلاعاتی دقیق، هر ۲ متهم را که در حال تردد با خودرو وانت مزدا شناسایی و دستگیر کرده و اموال سرقتی به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد.

فرمانده یگان انتظامی مترو پایتخت ادامه داد: با توجه به اعلام شکایت شرکت بهره برداری مترو نامبردگان به اتاق پلیس انتقال و پس از تنظیم گزارش اولیه و تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی و معرفی به مقام م قضائی تحویل کلانتری ۱۳۳ شدند.

سرهنگ کرمی راد در پایان خاطر نشان کرد: پلیس با قانون شکنان و سارقین به جد برخورد کرده و با تمام ظرفیت خود مقابله می‌کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
    1 1
    بابا به پیر به پیغمبر دست سارق را قطع کنید و نتیجه اش را ببینید
  • ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
    1 0
    وقتی هرروزبحث اختلاس ودستبردبه بیت المال هست قطعااین سارقین هم بیکارنمی نشینندحراست .پلیس .قانون ودادگستری.ارگانهای امنیتی بایستی شبانه روزکنترل کنندچگونه افرادغیرمجازوناشناخته وارداین جاها وایستگاههاوتونل هامی شوندویابه خطوط ریلی نزدیک ودستبردمیزنندالان سرقت است مسایل امنیتی متروراجدی بگیرید
  • ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    1 0
    بایدکسانی که باسرقت تجهیزات مترو یعنی جان مسافران رابه خطرمی اندازند شدیدتر برخوردکرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس