کد خبر 1554450
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷
سردار رضایی

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور گفت: پلیس فتا کشور در منطقه زبانزد است.

به گزارش مشرق، سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده کل انتظامی کشور در حاشیه رونمایی چند محصول بومی جدید پلیس، اظهار داشت: پلیس چه در فضای حقیقی و چه در فضای مجازی خودش را تکیه گاه مردم‌می‌داند.

وی افزود: یکی از سامانه‌هایی که امروز رونمایی شد سامانه فارز است که این سامانه در حقیقت یک آنتی‌ویروس ایرانی پویشگر امنیتی است که هر اپلیکیشن موبایلی را می‌تواند بررسی و مخرب بودن یا نبودن آن را اعلام کند.

جانشین فرمانده کل انتظامی بیان کرد: این سامانه می‌تواند بیش از ۶۰ درصد از بدافزارها را در فضای مجازی شناسایی کند و از هک شدن گوشی‌های موبایل توسط این اپلیکیشن‌ها جلوگیری کند.

به گفته سردار رضایی، پیشنهاد استفاده از سامانه فارز از سوی پلیس به شورای عالی فضای مجازی داده شده است تا این شورا استفاده از آن را الزامی کند تا شاهد کاهش نصب بدافزارها بر روی تلفن‌های همراه ایرانیان باشیم.

وی افزود: به رغم تمامی محدودیت‌هایی که علیه پلیس فتا اعمال می‌شود امروز فرزندان ایران در پلیس فتا توانسته‌اند افتخارات خوبی را به دست آورند.

جانشین فرمانده کل انتظامی بیان کرد: امروز از ۱۳ جلد کتاب صوتی برای کودکان رونمایی شد که پلیس فتا با انتشار این ۱۳ جلد کتاب صوتی تلاش دارد تا دانش سایبری کودکان را ارتقا بخشد.

سردار رضایی در پایان به توان پلیس فتا جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: پلیس فتا یکی از پلیس‌های مقتدر و متخصص در مقابل تهدیدها است که عملکردش در منطقه زبانزد و جزو برترین پلیس‌ها در جهان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس