کد خبر 1554415
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷

به گزارش مشرق، عبدالرحیم انصاری، فعال رسانه در کانال تلگرامی خود نوشت:

پاسخ قاطع مقاومت به وتوی آمریکا..!

دیگر نه فقط کشتی های اسرائیلی که هر کشتی با هر ملیتی که بخواهد محموله ای سوی فلسطین اشغالی ببرد هدف مشروع یمنیها خواهد بود؛ این بخشی از بیانیه جدید ارتش یمن است؛ آیا آمریکا و اسرائیل تحمل باز شدن جبهه دیگری را خواهند داشت؟

این یک پاسخ فوری و دندان شکن به وتوی آمریکا بود که میخواست نشان دهد ائتلافش در موضع ضعف نیست و میماند پای اسرائیل به هر شیوه ممکن؛ خواه اقتصادی باشد و خواه نظامی! چه کسی است که نداند بخش اعظمی از جنگ را عملیات های روانی تشکیل میدهند!

و حالا دو طرف به مثابه اتومبیل هایی میمانند که با سرعت به سوی هم در حرکتند؛ آن راننده ای برنده است که مسیرش را تغییر ندهد؛ بازنده ولی آن شوفری خواهد بود که چند متر مانده به شاخ به شاخ شدن ماشینش را به پایین جاده هدایت میکند!

قطعنانه شورای امنیت برای آتش بس بشردوستانه را آمریکا وتو کرد و مقاومت بلافاصله اعلام کرد این بار نه تنها کشتی های اسرائیلی که هر شناوری سوی اسرائیل برود را خواهیم زد و صد البته که میزنند یمنی ها؛ این را همه میدانند شوخی ندارد با کسی یمانی جماعت!

و حالا توپ در زمین آمریکا است؛ آمریکایی که سالها گفته امنیت آبراه ها را ناوهای من تامین میکنند؛ خب بیایند تامین کنند حالا که به قول عرب ها هیچ سفینه ای جگر ندارد سوی اسرائیل برود و اقتصادِ متکی به دریای صهیونیستها متاثر از شجاعت مردان دیار مالک به قهقرا رفته است!

توپ در زمین آمریکا است؛ آمریکایی که حالا استراتژیست هایش به این می اندیشند که ای وای! هدف اصلی اساسا اسرائیل نیست؛ گویا نقشه کشیده اند تا کاخ سفید روزگارش سیاه شود! و اسرائیل زمانی از بین خواهد رفت که آمریکا تضعیف شده باشد!

و جهان آنگاه روی آرامش میبیند که ایالات متحده بساط نظامی گری و قلدری اش را از اطراف و اکناف عالم جمع کرده باشد. به هر حال امروز مقاومت بار دیگر گفت تا تو قلدری میکنی ما هم هستیم و اعمال قدرت میکنیم در منطقه ای که متعلق به ما است. یا شرایط را تغییر میدهی، یا وضع همین است که هست!

نشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 19
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
    9 29
    باشه بابا تحليل گر دوزاري! با تحليل هاي اين احمق هاي كودن كشور رو نابود كرديد.
    • ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
      9 6
      تو الان چند شاهی می ارزی؟
    • ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
      7 6
      تو خودت نابود شده ی خدایی هستی سیرابی
    • ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
      8 5
      صبر کن تا تو هم ببینی با پیروی کورکورانه از دستورات اربابان مزدور و وطن فروشت، عاقبت شما کودن های منافق هم چی میشه!
    • ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
      8 6
      شما لیاقتت نشستن پای شبکه‌های ماهواره‌ای معاند و شنیدن تحلیل‌های سطح بالای پوریا و سالومه است.
    • ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
      7 7
      تو خودت چند زاری هستی اغتشاشوی 11:47؟
  • ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
    16 5
    بزن بزن که داری خوب میزنی
  • ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
    3 4
    امریکا سعی میکنه اگه قرار شد شاخ به شاخ بشه، زمین جنگش توی سوریه باشه
  • ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
    11 9
    شیر انصارالله بقیه هم از یمنی ها یاد بگیرند
  • مجید ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
    8 7
    ماشاءالله
  • ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
    10 9
    بخواهند یا نخواهند خود استراتژیست هاوتحلیلگران بنام جهان دیگر باور دارند که قرائن ودلایل وشرایط همه به نابودی رژیم اسرائیل وفرار آمریکاونظم جدید گواهی می دارند.تلاش مذبوحانه استکبار وصهیونیسم بجایی نمی رسد!
  • ساس ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
    0 7
    زدن و چرخ کردند ۱۰هزار کشته اسراییلی به کوچ اجباری ۴۰۰هزار نفر فلسطینی و خاکی که بدست می آورند و هژمونی که خلق میکنند به نظرشان می ارزد. البته اگر شروع به کوبیدن سنگین صنعا کنند و صد کشتی را هم از دست بدهند و توان تسلیحات عملیاتی و فعال محور مقاومت را ساکت کنند بازهم به نظرشان می ارزد. حقیقتا اروپا نمیخواهد منابع گاز ارسالی از خاورمیانه را از دست بدهد اما واشنگتن برای حذف اروپا از گردونه اقتصادی جهان و جذب سرمایه هایش بشدت نیاز دارد. پس جنگ تا قطع و انفجار لوله های گاز ارزان خاورمیانه ادامه خواهد داشت و صلحی در کار نخواهد بود. چین و هند هم خواستار اعمال خشم بیشتر هستند.
    • ایرانی ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
      8 3
      اسقاطیل دیگه خواب بدست آوردن یک وجب خاک رو ببینه! الان فقط هوا رو دارن و زیر زمین در اختیار حماسه و روی زمین هم قدرت تثبیت خودشونو ندارن. این بماند یادگاری اسقاطیل به بهانه کمربند ایمنی اطراف غزه را تا ده کیلومتری تخلیه خواهد کرد و این روند دقیقاً مانند عقب نشینی از جنوب لبنان تا فروپاشی کامل آن طی ۱۵ سال آینده ادامه خواهد یافت
  • ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
    2 5
    مقاومت نه تنها دروغ نمیگه و بلوف نمیزنه همیشه هر چی گفته انجام داده و همه هم دیدن ، مگه با قلدری های امریکا امارات و عربستان را نزد و شیوخ عرب که به غلط کردن افتادن هیچ اربابشان هم هیچ غلطی نتوانست بکنه الکی قاشقچی را بهانه کردن و پشتش پنهان شدن ، انصار الله خیلی با حال میزنه تو پوز امریکای جنایتکار شیطان ، اونا بیانه که صادر میکنن اینا از اینجا خیلی با حال جواب میدن بشین بابا حال نداریم میام گوشت رو مثل یه سگ میگیرما ، اون روز به امریکا گفته بود تو بیخود میکنی در مورد هر چیزی نظر میدی ، خیلی با حال بود
  • م ح ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
    4 4
    خداوند کاری به برداشت وتجزیه تحلیل ما نداره ...نیازی هم به هالیوودی بازی نداره!!!! فکر کنم اراده کنه همین پا برهنه های یمنی بت ها ی آخر الزمان را بشکنند...
  • نبرد ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
    3 4
    طرف امریکایی همیشه با زبان زور، ادم شده است. آمریکا همیشه برای نمایش اقتدار خود، دولت ها و ملت های ضعیف را میزند تا بقیه جرات عرض اندام نکنند. الان بد جوری گیر کرده است. اگر دولت جنایتکار امریکا بخواهد مستقیم وارد نبرد شود که انتخابات ریاست جمهوری آینده را باخته و ضربات سخت دردناک نظامی نیز خواهد خورد. اگر هم بخواهد از کشوری مثل عربستان و امارات کمک بگیرد که 7 سال است هیچ غلطی نکرده اند در جنگ یمن و عربستان خوب میداند، تاسیسات نفتی اش دوباره به اتش کشیده می شود آنهم در فصل سرمای اروپای نیازمند انرژی پایدار!. خلاصه آمریکا مثل خر در گل مانده است. با توجه به سفر مهم و یک روزه آقای رئیسی به مسکو، به نظرم بزودی روسیه برگه را بر میگرداند .یعنی روسیه اسرائیل را مجبور به اتش می کند. مکانیزمش را بزودی می بینیم!.
  • ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
    3 5
    شیر مردان یمنی خدا یارتان
    • ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
      1 7
      جانم يمن بزن كه داري خوب مي زني در روايت است آخر زمان دو پرچم بالا مي آيد يكي از ايران يكي از يمن پرسيدن كدام به حق تر هستند فرمودن پرچمي كه از يمن بلند مي شود باور كنيد يمن سهم خودش را خوب انجام مي دهد وآن هم بستن درياي سرخ بر روي اسرائيل غاصب است و امريكا هم هيج غلطي نمي تواند بكند اين تحليل نيست واقعيت چنگ است فقط ببيند
  • Hamid ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
    4 4
    جالبه برام ببینم امریکا کجارو میخواد بزنه اخه انصار که نه حکومت داره نه زیر ساخت چیو میخواد بزنه خدا میدونه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس