استقبال حماس از تصمیم صنعا در مقابل تهدید صهیونیست‌ها

جنبش حماس بامداد یکشنبه در بیانیه‌ای از تصمیم نیروهای مسلح یمن برای هدف قراردادن کشتی‌های صهیونیستی قدردانی کرد.

به گزارش مشرق، جنبش حماس طی بیانیه‌ای اعلام کرد که از تصمیم برادران یمنی برای جلوگیری از عبور کشتی‌های صهیونیستی قدردانی می‌کنیم.

حماس افزوده است: ما این تصمیم را تصمیمی شجاعانه و جسورانه می‌دانیم که به نفع مردم ما در نوار غزه است و در مقابل تجاوزات صهیونیستی - آمریکایی و نسل‌کشی ۶۴ روزه مردم فلسطین قرار دارد.

در پایان بیانیه حماس آمده است: ما از کشورهای عربی و اسلامی می‌خواهیم که برای شکست محاصره غزه و توقف جنایات اشغالگران نازی اقدام کنند.

پیش‌تر نیروهای مسلح یمن در بیانیه‌ای اعلام کرده بود، در صورتی که کمک‌های غذایی و دارویی به غزه نرسد از عبور و مرور کشتی‌های کلیه کشورهای جهان به طرف سرزمین‌های اشغالی جلوگیری خواهد کرد.

در ادامه بیانیه آمده است: فرمان جلوگیری از عبور و مرور کشتی‌ها به طرف سرزمین‌های اشغالی فلسطین پس از موفقیت در جلوگیری از کشتی‌های رژیم اشغالگر قدس در دریانوردی در دریای سرخ و دریای عرب صادر شد.

نیروهای مسلح یمن در پایان بیانیه خود تصریح کرد، ارتش یمن بر ادامه حرکت و فعالیت تجاری کشتی‌های کلیه کشورها به جز کشتی‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی یا با مقصد بنادر سرزمین‌های اشغالی تاکید دارد.

نیروهای مسلح یمن تاکید کرد که از زمان انتشار بیانیه کنونی، فرمان جلوگیری از عبور کلیه کشتی‌ها به مقصد سرزمین‌های اشغالی فلسطین اجرایی خواهد شد.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
    1 0
    خداوند جزای خیر به برادران شجاع یمنی عنایت فرمایند، مقاومت غزه از درون فلسطین گروههای دیگر را با خود همراه کند تا زودتر به نتیجه برسند ان شاءالله
  • ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    0 0
    سلام و درود خدای متعال ونبی مکرم اسلام (ص) بر برادران و خواهران گرامی وارجمندیمنی که مصداق بارز شجاعت و ایمان و غیرت هستند خدای متعال پشت و پناهتان باد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس