کد خبر 1554298
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۷
اصلاح‌طلبان

گفت: مدعیان اصلاحات که در دوران آنها ۱۸ میلیارد دلار و ۶۰ تن طلا بر باد رفته، حالا به جای تشکر از دولت و دستگاه قضائی برای برخورد قاطع با فساد ۳ میلیارد دلاری‌، به آنها ایراد می‌گیرند!

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: بر باد دادن ۱۸ میلیارد دلار و۶۰ تن طلا گناه بزرگ‌تری است یا سوءاستفاده و فساد ۳ میلیارد دلاری؟!

گفتم: این چه سؤالی است؟! هر دو مورد خطا و گناه نابخشودنی است ولی البته ۱۸ میلیارد دلار و ۶۰ تن طلا خیلی بیشتر از ۳ میلیارد دلار است.

گفت: حالا اگر وقتی پای برخورد با مفسدان در میان باشد برخی از مسئولانی که باعث فساد ۱۸ میلیارد دلاری و ۶۰ تن طلا شده‌اند از عاملان فساد حمایت کنند و زیر بار این جرم بزرگ نروند گناهکار هستند یا کسانی که بلافاصله بعد از پی بردن به فساد ۳ میلیارد دلاری قاطعانه با عوامل فساد برخورد کرده‌اند؟!

گفتم: این هم سؤال بی‌جایی است. خُب معلوم است که مسئولان گروه اول خودشان هم گناهکارند و مسئولان گروه دوم، قابل تقدیر و تحسین هستند. حالا این سؤال‌ها برای چیست؟!

گفت: مدعیان اصلاحات که در دوران آنها ۱۸ میلیارد دلار و ۶۰ تن طلا بر باد رفته و حاضر به پذیرش مسئولیت خود نبوده‌اند و حتی مقابله با برخی از مفسدان را خط قرمز خود اعلام می‌کردند، حالا به جای تشکر از دولت و دستگاه قضائی برای برخورد قاطع با فساد ۳ میلیارد دلاری‌، به آنها ایراد می‌گیرند!

گفتم: برای این که برخورد قاطع دولت و قوه قضائیه با این فساد کلان در افکار عمومی این پرسش را پیش می‌آورد که چرا مدعیان اصلاحات با مفاسد چند برابر آن در دوران خود برخورد نکرده‌اند!

گفت: به روی خودشان هم نمی‌آورند که باید در مقابل این دوگانگی برخورد خود پاسخگو باشند!

گفتم: این ضرب‌المثل بیخودی در فرهنگ ما نیامده است که «‌قربون برم خدا را، یک بام و دو هوا را؟! اینور بوم گرما را، اونور بوم سرما را»!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس