کد خبر 1554622
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۰
دیگه نخوره! (گفت و شنود)

اسرائیل ۸ سال همراه آمریکا و عربستان و امارات با انقلابیون یمن جنگیده و هیچ غلطی نتوانسته است بکند. آن‌هم در حالی که رژیم صهیونیستی با وضعیت فلاکت‌بار امروز روبه‌رو نبود!

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: نتانیاهو به آمریکا پیام داده است که اگر مانع حملات مقاومت یمن به کشتی‌های اسرائیلی نشوید، اسرائیل با آنها وارد جنگ خواهد شد!

گفتم: قُمپز در کرده! اسرائیل ۸ سال همراه آمریکا و عربستان و امارات با انقلابیون یمن جنگیده و هیچ غلطی نتوانسته است بکند. آن‌هم در حالی که رژیم صهیونیستی با وضعیت فلاکت‌بار امروز روبه‌رو نبود!

گفت: «ضیف‌الله الشامی»، وزیر رسانه یمن هم به همین نکته اشاره کرده و خطاب به نتانیاهو گفته است اگر جرأت و توانش را داری، این گوی و این میدان، شروع کن تا نتایج دردناک آن را نشانت بدهیم.

گفتم: تازه مقاومت یمن اعلام کرده که از این به بعد علاوه‌ بر کشتی‌های اسرائیلی، به هر کشتی دیگری از هر کشور دیگری هم که حامل کالا برای اسرائیل باشد حمله کرده و آن را مصادره می‌کنیم.

گفت: گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی هم به نتانیاهو گفته بود کمتر حرف بزند!

گفتم: همراه مریض از دکتر پرسید؛ حالا مریض ما چی بخوره؟ چی نخوره؟ دکتر گفت؛ هرچی دلش میخواد بخوره، فقط شکر نخوره! همراه پرسید؛ به خاطر قند خونش؟! دکتر گفت؛ این یه شکر دیگه است! همیشه میخوره، خودش می‌دونه! بگو دیگه نخوره!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    0 0
    حرف درست و بجا. والله به خدا. 8 سال به اندازه جنگ جهانی سلاح و مهمات و پول و نیرو و .. ریختید! و کلی سلاح از مریخ اوردید! که انصارالله رو شکست بدید، نتونستید! الان میاد، اگر حمله کنه! میام حمله می کنیم! پهپاد شاهد 136 اونجا بود که کمر غرب رو شکست! .. یمنی ها پدرشون و اجداد غربی ها و امریکایی ها روو در اوردن! مثل روسیه مسئله رو جهانی نکردن! و کلیش روو مخفی کردن! اگر میزاشتن وواقعیت نمایش داده بشه! انوقت جهان میفهمید یمنی ها کاری کردن! که 1000 بار بالاتر از روسیه و اوکراین بوده! الان فقط یک چشمه اش رو داریم، در دستگیری کشتی ها می ببینیم! جنگ در مارب! شاهکار بی نظیری یمنی ها بود! یه روز جهان خواهد فهمید، یمن چ کارها بزرگی کرده! و در حقیقت این یمنی ها بود،که کمر غرب رو شکستن! اگر بازهم مدرک میخواهید ببینید از قدرت و توانایی بالایی انصارالله، فقط ببینید در 1 سال اول بعد پایان جنگ(از یک سال تا دو سال پیش به امروز)انصارالله چطور تجهیزات بزرگی وو عظیم رو ساخت ! مشخص اراده این انسان ها بزرگ و مومن با خدا .. عادی نیست! الهی! هر روز به اندازها ماها و سالها کشور دیگر دارن کار میکن! ... جنگنده و بالگردهاشون رو دارن راه اندازی میکن و نمایش میدن! حتا خبر اومده میخوان از 40 جنگنده mig29 بازسازی شده خود رونمایی کن! که شاهکار دیگری از این مردان وو زنان مخلص با خداست! فقط فقط ببینید این انسان ها پر اراده، اینده چ شاهکارهای خواهند کرد! ...
  • سینا ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    0 0
    یمنی(انصارالله) به زوودی به قدرت برتر منطقه و جهان تبدیل میشود(با این ارادهی و عشق که به خدا دارن) و خاک بر سرهای که زیر پرتو قایم شدن! و به من چه و به او چه و .. میکن! حسرتش را خواهند خورد! و البته خاری و ذلت دنیا را هم ترک خواهند کرد.(انسان ها گناهکار) چون زرنگ اونی که خودش رو به خدا وصل کرد .. منتظر قافل گیری ها بزرگ در یمن باشید! من مطمعا هستم، دیر یا زود هم اقتصادشون رو شکوفا میکنند! و هم منتظر حضورش در فضا هم باشید ..! اینها بشر معمولی نیستن! اینها مردان و زنان با ایمان خدا هستن! و فقط ببینید خدا چ توفیق ها عظیمی رو بخاطره اخلاص هاشوون بهشون خواهد داد!
  • ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    0 0
    سلام و درود خدای متعال ونبی مکرم اسلام (ص) بر برادران و خواهران گرامی وارجمندیمنی که مصداق بارز شجاعت و ایمان و غیرت هستند خدای متعال پشت و پناهتان باد
  • ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    0 0
    سلام و درود خدای متعال ونبی مکرم اسلام (ص) بر برادران و خواهران گرامی وارجمندیمنی که مصداق بارز شجاعت و ایمان و غیرت هستند خدای متعال پشت و پناهتان باد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس