کد خبر 1552715
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۲
کم نمیشه! (گفت و شنود)

چرا روزنامه‌های زنجیره‌ای مدعی اصلاحات در ماجرای فساد ۳ میلیارد دلاری یک شرکت چای که دولت رئیسی با آن برخورد قاطع کرده است، به جای تشکر از رئیسی به او حمله می‌کنند؟!

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: یک سؤال! اگر دزدی دست به سرقت بزند و پلیس او را دستگیر کند، باید به دزد اعتراض کرد یا به پلیس؟! که دزد را دستگیر کرده و جلوی دزدی او را گرفته است؟!

گفتم: این چه سؤالی است؟! خُب ننه قمر هم عقلش می‌رسد و می‌داند که باید از پلیس تشکر کرد.

گفت: پس چرا روزنامه‌های زنجیره‌ای مدعی اصلاحات در ماجرای فساد ۳ میلیارد دلاری یک شرکت چای که دولت رئیسی با آن برخورد قاطع کرده است، به جای تشکر از رئیسی به او حمله می‌کنند؟!

گفتم: ‌ای عوام! دولت تحت حمایت این جماعت نه فقط با فساد برخوردی نمی‌کرد بلکه برخورد قضائی با برخی از مفسدان را هم خط قرمز خود می‌دانست.

گفت: پس سؤال دقیق‌تر این است که چرا در آن موارد که باید داد می‌زدند و اعتراض می‌کردند، زبان به کام و قلم به نیام کشیده بودند و حالا در دولت رئیسی که بدون ملاحظه با مفسدان برخورد می‌کند به جای تشکر و قدردانی، اعتراض می‌کنند؟!

گفتم: یارو به رفیقش می‌گفت؛ به اندازه اقیانوس دوستت ندارم چون بالاخره تموم میشه! به اندازه خورشید هم دوستت ندارم، چون غروب می‌کنه. به اندازه روت دوستت دارم، چون هیچ‌وقت کم نمیشه!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    0 0
    پررویی نجومی ، از مشخصات‌ سرمایه های صهیونیستی ست ، درست مثل ربابشان ، موش‌های کثيف صهیونیستی .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس