fgbbhfgb

در فایل صوتی این مکالمه‌ی خصوصی، زلنسکی به صراحت به متحدان اوکراین بد و بیراه می گوید و آنان را به دروغگویی و نفاق متهم می کند و همزمان، به فساد تمام‌عیار دولتش اذعان می نماید.

سرویس جهان مشرق - در روزهای اخیر فایلی صوتی از مکالمه‌ی خصوصی رییس‌جمهور اوکراین با یک زن{به احتمال قوی خبرنگار} منتشر شده که در آن، زلنسکی به صراحت به متحدان اوکراین بد و بیراه می گوید و آنان را به دروغگویی و نفاق متهم می کند و همزمان، به فساد تمام‌عیار دولتش اذعان می نماید.

ترجمه‌ی متن این فایل صوتی به شرح زیر است:

"من تازه صحبت با بلکینکن را تمام کردم. می دانی این دلقک به من چه گفت؟

«رییس‌جمهور بایدن درباره سطح فساد در اوکراین بسیار نگران است و این مشکل باید حل شود.»

اگر من کاری نکنم، آن‌ لعنتی‌ها ارسال سلاح را متوقف می کنند.

{زن مخاطب}-چرا؟ بهترین منفعت آن‌ها در برنده شدن شماست.

برنده؟ به تو گفتم، دیگر آن‌طوری{که می گویی} نیست. بایدن مرتب می گوید که اگر من اوضاع را کنترل نکنم، کسی را برای جایگزینی من پیدا می کند. پیرمرد کوفتی! ولی نظر من این نیست. منظورم این است که آن‌ها از من می خواهند که «واقعا فساد را شکست بدهم." مزخرف خالص.

{زن مخاطب}-ولی این که عملا ناممکن است.

-صبر کن، درباره آن فکر کن. متحدان اصلی ما، که از این{جنگ} کرور کرور پول در می آورند، از من می خواهند، رک و راست، با فساد در موقع جنگ مبارزه کنم. خب خودت به خاطر داری، ما این موضوع را با آن‌ها در میان گذاشتیم که چهره شهروندان اوکراین که برای سرزمین مادری خود می جنگند، باید منزّه بماند. هیچ فسادی، هیچ نژادپرستی، هیچ بیگانه‌هراسی. ما عاشق خارجی‌ها هستیم و عاری از فساد هستیم. ولی مساله این است که بدون فساد، کل دولت فرو می پاشد!

{زن مخاطب}-چرا؟ من متوجه نمی شوم.

متوجه نمی شوی؟ این که فقط ابله‌ها حاضرند به خاطر یک ایده در سنگرها بمیرند؟ همه می خواهند پول در بیاورند، به خصوص در شرایط فعلی. هر کسی ، هر کسی که فکرش را بکنی پول می دزدد. همه بخشی از فسادی هستند که بایدن لعنتی درباره‌ی آن به من می گوید. او به من گفت که اولکسی را بیرون کنم. چه ریاکار پیری! بهتر است که بایدن همان‌جور که به من نگاه می کند، حواسش به پسرش باشد. هیچ کدام، به تو تاکید می کنم، هیچ‌کدام از آن‌هایی که آن لعنتی‌ها فکر می کنند آدم حسابی است، حاضر نیست مجانی درگیر جنگ شود. با این متحدان به جهنم می رویم. به شولتس{صدراعظم آلمان} نگاه کن، یک آشغال است. یادت هست اوایل جنگ چه می گفت؟ و حالا همه‌ی کارها را با اکراه انجام می دهد. و لهستانی‌ها! بله آن‌ها فقط می خواهند از پشت به من خنجر بزنند…

از دست آن‌ها جانم به لب رسیده! هم دودا{رییس‌جمهور لهستان} و هم موراوتسکی{نخست‌وزیر لهستان} می گویند نمی توانید به اتحادیه اروپا ملحق شوید! اوه، عجب خبر خوشی!

***

همان‌گونه که از محتوا و لحن زلنسکی(که توامان مملو از خشم و یاس است) روشن است، اوضاع او بسیار وخیم است و حتی انتشار همین مکالمه‌ی خصوصی از او، که قطعا توسط عوامل دفتر خود او صورت گرفته، نشان از آن دارد که او دیگر اتوریته و اقتداری ندارد. از سوی دیگر، اخیرا مدیر برنامه‌ی یک بازیگر هالیوود، در مصاحبه‌ای با شوی تلویزیونی «TMZ Live» پرده از کلاهبرداری و حقه‌بازی پرسنل دفتر ریاست جمهوری اوکراین برداشت.

«دنی تِرِجو»، بازیگر هالیوود که به خاطر ایفای نقش‌های خشن و خلافکار شهرت دارد، در ماه مارس سال جاری، از طرف دفتر ریاست جمهوری اوکراین برای سفر به اوکراین و دیدار با زلنسکی دعوت شد تا «ابراز همدردی و همراهی» کند. پیش از آن هم هنرپیشه‌هایی چون آنجلینا جولی، شان پن و اورلاندو بلوم به دیدار زلنسکی رفته‌اند و این بخشی از کارزار روابط عمومی دولت اوکراین بوده است. از طرف اندری یرماک، رییس دفتر زلنسکی(که خود قبلا تهیه‌کننده‌ی سینما بود)، با مدیر برنامه‌های ترجو، رایان دیویس، تماس گرفته شد.

حالا، دیویس فاش کرده که در ان مقطع، از دفتر زلنسکی با او تماس گرفتند و از او خواستند به دیدار رییس‌جمهور در اوکراین برود. او طلب 100 هزار دلار برای این دیدار نمایشی کرد. به ادعای دیویس، مقامات دفتر زلنسکی درخواست او را پذیرفتند،با این شرط که در توافق کتبی مبلغ قرارداد 150 هزار دلار قید شود و ترجو هم 50000 دلار از 150000 دلار دریافتی را، بدون آن که اعلام کند، به صورت نقدی به دفتر بازگرداند!

مدیر برنامه ترجو گفت که این بازیگر، به دلیل واهمه از تبعات قانونی این کار، درخواست دفتر زلنسکی را رد کرد. هاروی لوی، سردبیر برنامه‌ی «» که دیویس در آن افشاگری کرد، مدعی شد که مقامات دفتر زلنسکی، تنها از همین روش{یعنی دعوت بازیگران و اعلام مبلغ صوری اضافه}، تاکنون 700 هزار دلار به جیب زده‌اند. به عبارت دیگر، مقامات دفتر رییس‌جمهور رسما به تیغ‌زنی و فاکتورسازی مشغول هستند تا احتمالا پیش از پایان قریب‌الوقوع ریاست‌جمهوری زلنسکی، اصطلاحا بار خود را بسته باشند. روند صعودی انتشار این نوع افشاگری‌ها علیه زلنسکی و دولت او، ان هم در رسانه‌های جریان اصلی غرب، که تا همین چند ماه پیش صرفا در حال ابرقهرمان‌نمایی از زلنسکی بودند، قرینه‌ی دیگری از به پایان رسیدن کارآیی رییس‌جمهور کنونی اوکراین برای دولت پنهان جهانی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 20
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 18
  • ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
    36 4
    ما که می‌دانستیم این دلغک بدردنخور بامزه به درد لایه جرزم نمی‌خورد
    • ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
      9 2
      ملتی که سرنوشتش را به دست دلقکی هرزه میسپارد ،به بدتر از این هم دچار میشود!
  • ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
    11 55
    خداییش ۷۰۰ هزار دلار کجا ۳و نیم میلیارد کجا تازه این پول چای مونه😁
    • علی ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
      7 1
      این ۷۰۰ هزار دلار دله دزدیشون است.
  • ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
    8 2
    عمیر کجایی، یه قبر دست دوم تو اطراف کیف سراغ دارم بیاین با زلنسکی شریکی بخرین بعدأ گیرتون نمیادا، از ما گفتن بود!! 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
    • رضا ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
      4 1
      عمیررفته پیش مرگ نتان بشه
    • عمیر ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
      1 0
      اون قبرو اگه جا داری بکنش سه تا چون یکی برای تو هم در نظر گرفتیم 😉😂
  • ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
    7 7
    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت جناب آقای پرزیدنت ولادیمیر پوتین و ارتش آزادی بخش روسیه ، انگار بوی الرحمان این دلقک کوکائینی بلند شده!! غربگداها و اغتشاشو های داخلی هم کم کم لباس سیاه بپوشن!! 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
  • شاپرک ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
    3 4
    خاک بر سر مقامات دفتر زلنسکی آخه ۵۰ هزار دلار ارزش اختلاص داره
  • ۰۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    15 1
    این دلقک تاریخ مصرف گذشته چه آدم بددهنیه! فحشی نبود به بایدن و بلینکن نده. و این یعنی دلقک زلنسکی متوجه شده دیگه نمیخوانش و وقت خزیدن به درون سوراخ موش فرارسیده.
  • ۰۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    16 1
    یاد جنگ خودمون با عراق بخیر که نه اجباری درکار بود و نه پولی. حتی تغذیه‌ی درستی هم درکار نبود ولی دهها هزار نفر داوطلبانه میرفتن. کمترین فساد در کشور هم مال همون زمان بود ولی زلنسکی میگه در جنگ راه دیگه‌ای حز فساد وجود نداره و باید با پول بقیه رو نگه داشت! تفاوتها اینجا مشخص میشه.
    • حسین ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
      0 1
      با اینکه جنگ بود و نفت 7 دلار ، طرحههای بزرگ صنعتی کشور در همان زمان ساخته شد . 90 درصد طرحهای تولید مس ، 83 درصد فولاد مبارکه و خوزستان ، 76 درصد صنعت مادر آذرآب اراک و........ بسیاری از کارمندان و کارگران صاحب خانه و زندگی شدند . احتیاجات مردم با کوپن تامین میشد و گرانی و تورمی در کار نبود . صد روزه پالایشگاه آبادان ساخته شد تقریبا 30 ماه بعد از جنگ و..... اما تمام دولتمردان زمان جنگ را خانه نشین کردند .
  • ۰۵:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    3 4
    یعنی بیشتر از اختلاس چای دبش ما، و.....
  • علی ۰۵:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    8 1
    این افشاگری کار خود جریان سلطه است میخواد از شر زلینسکی و تیغ زنیای دولتش خلاس شه گند فساد اوکراین انقدر بالا زده که بوش همه جارو ورداشته جاداره یادیکنیم از روزنامه های بی شرافت طرفدار غرب که از این دلقکرقهرمان سازی میکردند
  • عمیر ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    3 3
    درود بر هر اوکراینی مقتدر از طرف داش عمیر 💛💙
  • عمیر ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    5 2
    گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه پیف پیف ، ماجرای جای دبش چیشد پس ؟ 😳😂
  • عمیر ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    3 2
    گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه پیف پیف ، ماجرای جای دبش چیشد پس ؟ 😳😂
  • عمیر ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    2 8
    زنده باد اوکراینی و رهبر مقاومت اقای زلنسکی 💙💛
  • عمیر ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    3 6
    زنده باد اوکراینی و رهبر مقاومت اقای زلنسکی 💙💛
  • ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
    0 0
    نه همراهی با فساد ستیزی آمریکاست اما مسئله بعدی حواستون به سوریه باشه کی بالاخره اسرائیل را می زنیم اگر نهایتا اینها اسلام را نابود و براندازی اسلام و شرع کنند بهترین کار نابودی همه دنیای پوچ بی خداشونه همین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس