کد خبر 1553670
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۰

به گزارش مشرق، کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه در توئیتی نوشت:

«آنتونیو گوترش» دبیر کل سازمان ملل شامگاه چهارشنبه در اقدامی نادر، نامه ای را براساس ماده ۹۹ منشور سازمان، به شورای امنیت درباره اوضاع غزه ارسال و ضمن درخواست آتش بس بشردوستانه، هشدار داد: «اوضاع در غزه، صلح و امنیت بین‌المللی را تهدید می‌کند و جامعه بین‌المللی باید از نفوذ خود برای پایان دادن به این بحران استفاده کند».

اما "الی کوهن" وزیر خارجه رژیم جعلی صهیونیستی شدیدا به نامه دبیرکل سازمان ملل اعتراض و این اقدام گوترش را "حمایت از حماس" دانست و مدعی شد دبیر کلی گوترش در سازمان ملل، خطری برای صلح جهانی است!

واقعیت آن است که رژیم صهیونیستی از ابتدای تأسیس غیرقانونی آن، خطری حقیقی برای صلح و امنیت جهانی بوده و پس از طوفان الأقصی، ماهیت واقعی آن برای جهانیان روشن‌تر شده است. رژیم صهیونیستی نشان داد که هیچ اعتباری برای سازوکارها و نهادهای بین‌المللی قائل نیست و اکنون بیش از هر زمانی خطری برای صلح و امنیت جهانی و تهدیدی برای تمامی بشریت است و جهانیان نسبت به مقابله با این تهدید جهانی، مسئولیت دارند.

اسرائیل از ابتدا خطری برای صلح جهانی بود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
    8 36
    متاسفانه کل دنیای متمدن ایران و کره شمالی رادخطر میدونن و دیگر هیچ
    • علی ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
      40 5
      ببین همه فهمیدن که شما سربازای صهیون که تازه فارسی یادگرفتید میاید توی سایتای فارسی کامنت میزارید - خوشبختانه انقدر احمق هستید و نظرات احمقانه میزارید که خباثت تون کاملا پیداست ضمنا کل دنیا الان توی خیابون هستن دارن میگن مرگ بر اسرائیل بهتر حرف مفت نزنی.
    • ۰۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
      20 6
      مطمئن هستی؟ یعنی دنیای مثلا متمددددددن وحشی همه آنچیزی که انحصار و منافع نامشروع اون را به خطر بیندازد خطر و مشکل میداند کوچولو
    • ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
      0 2
      اصلاً بعید نیست که تو یک ربات مجهز به هوش مصنوعی باشی. در شبکه های اجتماعی هم ربات ها آمار و لایک و کامنت و فالور جعلی درست میکنن. جنایتکاران صهیونیست دنیا رو با همین حقه ها اسیر خودشون کردن.
  • ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
    17 6
    واقعیت آن است که رژیم صهیونیستی از ابتدای تأسیس غیرقانونی آن، خطری حقیقی برای صلح و امنیت جهانی بوده
    • ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
      2 4
      بهش میگن فرزند نامشروع آمریکا و انگلیس
  • ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
    0 1
    دهه ها شاید بیخبری دنیا از ماهیت و عملکرد واقعی صهیونیست ها که اکنون بواسطه ابزار نوین و جنایت تازه و هولناک علیه مردم غزه مقاوم با خبر و انسان های آزاده بسیاری در اقصی نقاط جهان و موقعیت مختلف را به واکنش علیه اسرائیل و حمایت کنندگان وا داشته . همانطور که اشاره داشتند از ابتدای ورود اشغالگران تحت الحمایه بریتانیا و بعد آمریکا شروع به کشتار و تجاوزگری و اشغال سرزمین فلسطینیان و بیخانمانی و وادار کردن مردم به کوچ اجباری تاریخ چند دهه ای این سرزمین شاهد بوده ، و از عدم اطلاع مردم و پروپاگاندا و سوءاستفاده از مجامع بین الملل و سکوت و همراهی دولت ها تا توانستند با انگ و برچسب زدن به مجاهدان با عنوان تروریست و حامیان فلسطین را حامی تروریست و انواع تهدید و تضییق و تحریم و حمایت و هدایت از تشکیل دستجات تروریستی با عناوین مختلف و با حمایت مالی و تامین تروریست انتحاری توسط برخی کشورهای اسلامی و انواع و اقسام کارها و اعمال زشت و پلید دیگر . سیاست خود را پوشش انسانی و مدرن جلوه داده و پیش ببرند . امیدواریم بزودی شاهد مستندها و سریال از شکل گیری و روند چند دهه ای دولت تروریستی اسرائیل با زبان های مختلف در دسترس عموم مردم جهان قرار گیرد تا دنیا بدانند که چه کرده اند با فلسطین و آنانکه با آنها همراه و حامی بوده اند و نقش موثران در حمایت از اشغالگری و اینکه چطور شد به اینجا رسید . و اگر با جزئیات خوب و دقیق پرداخته شود با تجمیع کارتون و عکس و فیلم ابتکار و کار خوب انجام شود . بنظر مفید باشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس