۲۷۴ نظامی صهیونیست در بخش توانبخشی/ روایت نظامی صهیونیست از جنگ

هر روز که از جنگ غزه می‌گذرد، شکست نظامیان این رژیم در برابر نیروهای مقاومت آشکارتر می‌شود.

به گزارش مشرق و به نقل از فلسطین الیوم، منابع عبری فاش کردند که با گذشت بیش از یکماه از جنگ غزه بسیاری از نظامیان این رژیم به بیمارستان وارد شده اند.

رسانه صهیونیستی یدیعوت آحارونت گزارش داد: پس از ۶۰ روز از جنگ در غزه، ۲۷۴ نظامی ارتش اسرائیل به مرکز پزشکی شیبا منتقل شده و بسیاری از آنها در بخش های توانبخشی به سر می برند.

یک نظامی احتیاط ارتش رژیم صهیونیستی به یدیعوت آحارونت گفت: ما وارد بیت حانون در شمال غزه شدیم؛ همه چیز خوب پیش می رفت تا اینکه معاون فرمانده گروهان از سوی تک تیراندازان هدف قرار گرفت و کشته شد.

نظامی صهیونیست افزود: من تلاش کردم که جسدش را خارج کنم که از ناحیه پای راست هدف حمله تک تیراندازان قرار گرفتم.

وی گفت: سه ماه طول خواهد کشید تا من بتوانم درست راه بروم.

این در حالی است که صبح امروز، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی به هلاکت دو نظامی دیگر این رژیم در نبردهای جاری در نوار غزه اذعان کرد. وی همچنین از زخمی شدن ۴ نظامی دیگر از جمله ۳ نظامی یگان چتربازان و یک نظامی گردان ۷۰۰۸ خبر داد و وضعیت آن‌ها را وخیم اعلام کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی با ارائه آمار قطره چکانی از نظامیان به هلاکت رسیده خود در تجاوز زمینی به نوار غزه در تلاش است روحیه سربازانش را حفظ کند. نظامیان رژیم صهیونیستی با مقاومت شدیدی از سوی مبارزان فلسطینی مواجه شده است، به نحوی که مجبور است آمار تلفات نظامیان خود را بسیار کمتر از تعداد واقعی آن رسانه‌ای کند.

این در حالی است که فایز الدوری کارشناس مسائل نظامی در شبکه خبری الجزیره با اشاره به سانسور نظامی رژیم صهیونیستی تصریح کرد که اشغالگران به تلفات خود در عملیات غزه اذعان نمی‌کنند، اما به صورت تدریجی مجبور به افشای آن هستند. لذا پیش‌بینی می‌شود غافلگیری‌های جدیدی در آینده در راه خواهد بود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
    0 0
    درود بر رزمندگان اسلام    سلام بر شهيدان   مرگ بر آمريكا  مرگ بر انگليس   مرگ بر منافقين و كفار   مرگ بر اسرائيل"

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس