کد خبر 1553156
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۳
انگلیس تحریم‌های جدیدی علیه روسیه اعمال می‌کند

وزارت خارجه انگلیس اعلام کرد امروز چهارشنبه تحریم‌های جدیدی را علیه افراد و نهادهایی اعمال خواهد کرد که به «ماشین جنگی روسیه در اوکراین» کمک می‌کنند.

به گزارش مشرق، وزارت خارجه انگلیس با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که انگلیس امروز چهارشنبه تحریم‌هایی را علیه افراد و شرکت‌های خارجی صادرکننده تجهیزات و قطعاتی که می‌تواند برای ابزار نظامی به روسیه استفاده شود، اعمال خواهد کرد.

در این بیانیه آمده است «بریتانیا روز چهارشنبه تأمین‌کنندگان نظامی را از طریق مجموعه تحریم‌هایی هدف قرار خواهد داد که ماشین جنگی پوتین (ولادیمیر پوتین، رییس‌جمهور روسیه) پشتیبانی می‌کنند. تامین کنندگان خارجی صادرکننده تجهیزات و قطعات به روسیه در میان ده‌ها فرد و گروهی هستند که تحریم می شوند».

بیانیه وزارت خارجه انگلیس همچنین تأکید می‌کند که «هدف این تحریم‌ها محروم کردن روسیه از منابع مورد نیاز برای عملیات نظامی ویژه در اوکراین است.»

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    0 0
    انگلیس خبیث هر کاری باشد میکند تا تسلط صهیونیست ها را بر جهان کامل کند . او با تضعیف اکراین و روسیه میخواهد تسلط انها را بر این مناطق بیشتر کند و الی هیج دلسوزی برای اکراین ندارد.این روباه پیر امروزه شده جاده صاف کن صهیونیزم جهانی .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس