کشف ۴ تن حشیش در بندر چابهار

فرمانده مرزبانی انتظامی، از کشف بیش از ۴ تن مواد افیونی از نوع حشیش در مرزهای دریایی جنوب شرق کشور خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار احمدعلی گودرزی در تشریح موفقیت مرزبانان استان سیستان و بلوچستان در کنترل مرزهای آبی دریای عمان، گفت: مرزبانان پایگاه دریابانی چابهار با اشراف و تسلط اطلاعاتی بر آب‌های سرزمینی در دریای عمان، از فعالیت دو باند کلان قاچاق مواد مخدر برای جا به جایی محموله‌های سنگین مواد افیونی در محدوده آب‌های انحصاری کشور و ورود آن به کشور مطلع شدند.

وی افزود: مرزبانان بلافاصله با اقدامات عملیاتی، طی یک عملیات مقتدرانه قاچاقچیان را که سعی در عبور مواد افیونی از طریق مرزهای آبی به داخل کشور داشتند را در دریا مشاهده و با تکنیک‌های رزمی و دریایی و درگیری مسلحانه آنها را در دریا زمین گیر و ناکام گذاشتند.

سردار گودرزی با بیان اینکه در این رابطه ۶ نفر دستگیر و یک لنج توقیف شده است، اظهار کرد: با هوشیاری مرزبانان ۴ تن و ۵۳۰ کیلو و۶۰۰ گرم مواد مخدر از نوع حشیش و ۱۷۹ هزار و ۱۰۰ عدد انواع دارو خارجی قاچاق کشف شد.

این مقام ارشد مرزبانی انتظامی کشور، مرزهای کشور را برای قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت ناامن دانست و گفت: مرزبانان با اشراف اطلاعاتی بر مرزهای کشور، با هرگونه باندهای کلان قاچاق مواد افیونی در مرزها به صورت قاطع و سخت برخورد خواهند کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    0 0
    خدا برکت داهاد . نندازین دورآ ، حیفه گناه داره . بیارید به قیمت دولتی بفروشید به مصرف کننده واقعی . ضد آلزایمر💯👏💐
  • اﻳﺮاﻥ ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    0 0
    اﺯ ﺯﻣﺎﻧﻲ ﻛﻪ ﻗﻴﻤﺖ ﻣﻮاﺩ ﻣﺨﺪﺭ ﭼﻨﺪ ﺑﺮاﺑﺮ ﺷﺪﻩ ﻣﺼﺮﻑ ﻗﺮﺻﻬﺎﻱ ﺭﻭاﻥ ﮔﺮﺩاﻥ ﻣﻮاﺩ ﺻﻨﻌﺘﻲ ﺑﺴﻴﺎﺭ ﺯﻳﺎﺩ ﺷﺪﻩ ﺟﻮاﻧﻬﺎﻱ ﻛﺸﻮﺭ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮﻣﺼﺮﻑ ﻣﻮاﺩ ﺻﻨﻌﺘﻲ ﺩاﺭﻥ ﻧﺎﺑﻮﺩ ﻣﻴﺸﻮﻧﺪ
  • ... ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    0 0
    نباید دستگیر میکردید برا کشور هزینه درست کنین همونجا میزدید غرق میشدن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس