کد خبر 1551963
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۸
هشدار سردار رادان به مالکان خانه‌های«پلاک قرمز»

فرمانده کل انتظامی کشور به مالکان خانه‌های پلاک قرمز هشدار داد تا سه ماه آینده نسبت به تعیین تکلیف واحد خود اقدام کنند.

به گزارش مشرق، امروز شنبه ۱۱ آذرماه ۱۴۰۲ سردار احمدرضا رادان در حاشیه بازدید از طرح پاکسازی مناطق شوش و مولوی از لوث معتادان متجاهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از اقدامات پلیس در بحث معتادان متجاهر شناسایی واحدهای موسوم به پلاک قرمز بود یعنی واحدهایی که رها شده‌اند که به مالکان آنها هشدار داده‌ایم تا سه ماه نسبت به تعیین تکلیف واحد خود از تاریخی که به آنها گفته‌ایم، اقدام کنند.

سردار رادان ادامه داد: یکی از مسایلی که اهالی شوش و هرندی با آن روبرو هستند، موضوع معتادان متجاهر است و قول داده‌ایم که این دغدغه را از روی دوش مردم برداریم و در این راستا دستگاه قضایی، شهرداری و حتی مردم محل همراه شدند.

وی افزود: ابتدا معتادان متجاهر را جمع آوری کردیم، تعدادی کارتن خواب هم بود که مردم را از لحاظ روحی و روانی آزار می‌دادند و از سوی دیگر مکان‌های موسوم به پلاک قرمز بود که به حال خود رها شده بودند.

فرمانده فراجا با بیان اینکه از این مکان‌ها معتادان برای تجمع و سرقت‌های خرد استفاده می‌کردند، گفت: با اجرای طرح، تعداد آنها کم و کمتر شد؛ از دیشب تعداد معتادان متجاهر به ۶۰ نفر رسیده البته که ساماندهی، تغییر چهره و لباس آنها مهم است.

سردار رادان یادآور شد: خانه های پلاک قرمز را دیگر پلمب نکردیم و با مصالح ساختمانی آنها را پوشاندیم و باید انشعابات آب و گاز و برق آنها نیز قطع شود.

وی افزود: یک تعداد دستفروش هم در شوش و هرندی بودند که در واقع وسایل سرقتی را جابجا می‌کردند و یک حضور غیر طبیعی داشتند که منطقه را از حضور این به ظاهر دستفروشان آزاد کردیم.

فرمانده فراجا با تاکید بر اینکه باید بسترهای تخلفات مثل ضایعاتی فروشی‌ها، پلاک قرمز را پاک کنیم، گفت: ضایعات را معتادان جمع می‌کنند و به این محل می‌آوردند، ما محل را بلوکه کردیم و از شهرداری می‌خواهیم که نسبت به ساماندهی اقدام کند گو اینکه بسیار فعال هستند.

فرمانده فراجا افزود: از همکارانم خواستم که به صورت مستمر در اینجا حضور داشته باشند و باید با افتخار بگوییم که بچه شوش و هرندی هستیم چرا که این محله جانباز خیز است و در دفاع مقدس اهالی اینجا زحمات زیادی کشیده‌اند.

وی تاکید کرد: دستگاه‌های دیگر هم باید به مقوله معتادان متجاهر ورود کنند شاید هم این منطقه را خوب نمی‌شناسند و از طرفی توزیع غذا از طرف خیرین در این محلات هم موجب افزایش معتادان شده است.

سردار رادان با بیان اینکه ما براساس خواسته مردم ورود انتظامی کردیم و همچنان می‌مانیم، گفت: انتظار داریم دستگاه ها هم ورود فرهنگی کنند؛ اقدام بعدی ما دیگر محله‌ها و خیابان‌های تهران است؛ به مردم این محله قول می‌دهم زمانی که تهران باشم و در ماموریت نباشم حتما به این محله شبانه و کوچه به کوچه سر بزنم.

وی اضافه کرد: بچه‌های بسیج هم فعال هستند و فرمانده سپاه محمدرسول الله (ص) هم پای کار است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    5 8
    نهایت قدرت😂
  • ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    9 2
    بی بدیلی سردار فقط اون کاری که اونروزها که جانشین بودین با اراذل و اوباش دستگیر شده انجام میدادید در کل کشور دوباره تکرار کنید تا واقعا مردم از دستشون راحت بشن
  • ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    3 1
    نزدیک بازار رضا ،معتادان متجاهر هر روز موقع غروب و در روزهای تعطیل فعالانه مشغول مصرف مواد می باشند.
  • نیما ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    11 7
    خدا حفظت کنه سردار عزیز، خیلی دوست داریم، برای سلامتی و موفقیت شون صلوات
  • ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    0 3
    برید دنبال ریشه اعتیاد، صورت مسئله رو پاک نکنید
  • ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    2 0
    دوست شفیق شما سالها قبل گفت معتاد مجرم نیست بیمار است و اینطوری بود که کار پلیس خیلی راحتتر شد
  • ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    0 0
    اینان از زباله هم زیانبارترهستند.جمعشون کنین وبسوزونین تا مردم نفس راحتی بکشند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس