کشف ۱۸۳ تن مواد اولیه لوازم بهداشتی قاچاق در البرز

فرمانده انتظامی البرز از کشف ۱۸۳ تن مواد اولیه لوازم بهداشتی قاچاق در شهرستان اشتهارد این استان خبرداد.

به گزارش مشرق و به نقل از پلیس البرز، سردار "حمید هداوند" روز پنجشنبه اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان اشتهارد با اشراف اطلاعاتی از انبار مواد اولیه تولید لوازم بهداشتی قاچاق در انباری در شهرک صنعتی این شهرستان مطلع شدند.
وی افزود: پس از انجام تحقیقات مقدماتی، بلافاصله ماموران با هماهنگی مقام قضایی به انبار مربوطه اعزام و در بازرسی از آن مقدار ۱۸۳ هزار و ۵۰۰ کیلو گرم مواد اولیه ساخت لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق که فاقد مدارک مثبته گمرکی بودند را کشف کردند.
هداوند با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه، گفت: کارشناسان ارزش اقلام کشف شده را ۵۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

کشف کارگاه تولید قرص های غیر مجاز در شهر گلسار

فرمانده انتظامی البرز همچنین از کشف و شناسایی یک کارگاه تولید قرص های غیرمجاز در منطقه گلسار در شهرستان ساوجبلاغ در این استان خبر داد.

هداوند گفت: در اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی و پس از دریافت اخبار مردمی مبنی بر اینکه فردی در شهر گلسار با راه اندازی یک کارگاه غیرمجاز اقدام به تهیه و توزیع قرص های غیر مجاز می کند، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی ساوجبلاغ قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات میدانی و اطمینان از صحت موضوع، با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از کارگاه مورد نظر، تعداد ۲۶۱ هزار عدد قرص بدنسازی و چاقی غیر مجاز، دستگاه تولید قرص، دستگاه مبدل برقی، دستگاه توپرس، دستگاه پرس الکترونیک، دستگاه همزن و دستگاه کاغذ بر صفحه ای را کشف کردند.
هداوند با بیان اینکه در این خصوص یک متهم دستگیر که پس ازتشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شد، بیان کرد: ارزش کالاهای مکشوفه برابر نظر کارشناسان ۵۰ میلیارد ریال برآورده شده است.

دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در نظرآباد

فرمانده انتظامی نظرآباد از دستگیری هفت نفر از عاملان نزاع و درگیری دسته جمعی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "فرج اله اسدالهی" گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع نزاع دسته جمعی در یکی از محلات نظرآباد که منجر به ایجاد ناامنی بین شهروندان شده، عوامل انتظامی شهرستان جهت بررسی موضوع در محل حاضر شدند.
وی افزود: ماموران با حضور به موقع در محل و شناسایی تمامی عاملان اصلی این درگیری در کوتاه ترین زمان ممکن، نسبت به دستگیری هفت نفر از آنها اقدام کردند.
اسدالهی با بیان اینکه با حضور پلیس در محل درگیری و بررسی های لازم مشخص شد متهمان به دلیل اختلافات خانوادگی اقدام به نزاع و درگیری نموده اند، تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس