امشب ۹۰ درصد تکلیف صعود پرسپولیس مشخص می‌شود

در صورت عدم صعود پرسپولیس به دوره دوم به هر دلیلی این اتفاق پس از ۴ سال برای این تیم تکرار می‌شود.

سرویس ورزش مشرق - تیم پرسپولیس برای رسیدن به دور دوم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا باید فردا شب و در دیدار مقابل الدحیل به برتری دست پیدا کند. این در حالیست که شاید برخی نتایج رقم خورده امشب در دیدارهای دیگر گروه‌ها وضعیت پرسپولیس برای صعود را دشوارتر کند و این تیم مجبور باشد با تعداد گل‌های بیشتر از یک عدد مقابل الدحیل به برتری برسد.

اما نکته قابل توجه در رابطه با احتمال عدم صعود پرسپولیس اینکه این تیم آخرین بار در لیگ قهرمانان ۲۰۱۹ و با سرمربیگری برانکو ایوانکوویچ از رسیدن به دور دوم و مرحله یک هشتم نهایی باز ماند.

پرسپولیس آخرین بار با کدام مربی و چه سالی از دور گروهی صعود نکرد؟
جدول گروه پرسپولیس در فصل ۲۰۱۹ لیگ قهرمانان آسیا

در رقابت‌های ۲۰۱۹ لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس با تیم‌های السد قطر، الاهلی امارات و پاختاکور ازبکستان همگروه بود که در نهایت با ۷ امتیاز در قعر جدول گروه قرار گرفت و حذف شد و تیم السد با ۱۰ امتیاز به دور بالاتر صعود کرد.

پرسپولیس آخرین بار با کدام مربی و چه سالی از دور گروهی صعود نکرد؟
جدول گروه پرسپولیس در فصل ۲۰۱۱ لیگ قهرمانان آسیا

پیش از آن نیز در فصل ۲۰۱۱ رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا تیم پرسپولیس با هدایت علی دایی در گروه الاتحاد عربستان، بنیاد کار ازبکستان و الوحده امارات قرار گرفت که در آن فصل نیز با کسب تنها ۵ امتیاز در دیدارهای رفت و برگشت در قعر جدول قرار گرفته و از رسیدن به دور بعد بازماند. در آن گروه تیم الاتحاد با ۱۱ امتیاز به دور بالاتر صعود کرد.

پرسپولیس آخرین بار با کدام مربی و چه سالی از دور گروهی صعود نکرد؟
جدول گروه پرسپولیس در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا

در حال حاضر تیم پرسپولیس در گروه E رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با ۸ امتیاز پشت سر النصر عربستان قرار دارد.

نکته جالب توجه اینکه در سالهای گذشته هر بار یحیی گل محمدی با پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته توانسته این تیم را به سلامت به دور یک هشتم نهایی و حتی مراحل بالاتر ببرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس