پرسپولیس و سپاهان فریب غیبت کوتینیو و بنزما را نمی خورند

غیبت فیلیپ کوتینیو مقابل پرسپولیس و کریم بنزما مقابل سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا قطعی شده است.

به گزارش مشرق، در دیدار پرسپولیس مقابل الدحیل قطر خبری از فیلیپ کوتینیو نیست و الاتحاد عربستان هم بدون کریم بنزما مقابل سپاهان قرار می‌گیرد.

با این حال نمایندگان کشورمان باید هوشیار باشند و بدانند که بقیه بازیکنان الدحیل و الاتحاد هم می‌توانند خطرناک باشند و اصلاً نباید این دو تیم را دست کم گرفت.

در دیدار رفت و برگشت پرسپولیس مقابل النصر عربستان، رونالدو گلی به ثمر نرساند اما پرسپولیس فقط یک امتیاز از مجموع ۶ امتیاز ممکن را به دست آورد. حالا شاگردان یحیی گل محمدی نیاز مبرم به پیروزی و کسب هر سه امتیاز مقابل الدحیل قطر دارند و البته می‌توانند از غیبت سه بازیکن کلیدی این تیم استفاده کنند اما آنچه مسلم است پرسپولیس نباید فریب غیبت کوتینیو را بخورد و تصور کند بازی راحتی در پیش دارد.

نماینده کشورمان برای احتیاط بیشتر باید چند گل وارد دروازه الدحیل کند و همین مسئله حساسیت کار پرسپولیس را بیشتر می‌کند.

سپاهانی‌ها هم می‌دانند که الاتحاد حتی در غیاب بنزما تیم خطرناکی است. به خصوص وقتی که در خانه و مقابل هزاران تماشاگر خودی بازی می‌کند. سپاهان البته برای این دیدار انگیزه‌های بسیار زیادی دارد و حتی برای پیروزی در جده و صدرنشینی هم ناامید نیست اما به هر حال غیبت ستاره‌هایی چون بنزما و کوتینیو نباید نمایندگان کشورمان را گمراه کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید فروزان ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    0 0
    برفرض که کوتینو هم باشد ، بازیکنی نیست این شخص ، کلا در اروپا سه چهار سال درخشید و بعد فیتله اش افتاد و دیکر روشن نشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس