رئیس شاباک: سران حماس را در لبنان، ترکیه و قطر هدف قرار می‌دهیم

رئیس سازمان امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شاباک) تصریح کرد که تل‌آویو به دنبال ترور رهبران عالی رتبه حماس در کشورهای مختلف از جمله قطر، ترکیه و لبنان است.

به گزارش مشرق، ««کابینه برای ما هدفی تعیین کرده و آن نابودی حماس است. ما برای تحقق این هدف مصمم هستیم. این برای ما مانند حادثه مونیخ در هر مکانی است؛ در غزه، اسرائیل، لبنان، ترکیه، قطر و هر جای دیگر». این جملات را رئیس شاباک رونین بار در نشست امنیتی رژیم صهیونیستی که احتمالا با حضور رئیس موساد برگزار شده، بیان می‌کند.

کانال ۱۱ تلویزیون رژیم صهیونیستی، شب گذشته (یکشنبه، ۳ دسامبر) بخشهای از یک فایل صوتی مربوط به این نشست امنیتی را منتشر کرد که در آن، رئیس شاباک در خصوص طرح های عملیاتی در قطر، ترکیه و لبنان و ترور رهبران سیاسی حماس سخن گفت.

به نوشته «سی‌.ان.ان»، اشاره این مقام امنیتی تل آویو به شهر مونیخ به حادثه سال ۱۹۷۲ در جریان مسابقات المپیک بازمی‌گردد که طی آن دو اسرائیلی کشته و نه تن دیگر از سوی اعضای گروه فلسطینی موسوم به «سپتامبر سیاه» به اسارت گرفته شدند تا در مقابل آزادی اسرای فلسطینی در اراضی اشغالی فلسطین، آزاد شوند.

رئیس شاباک گفت: «اسرائیل مصمم به نابود کردن حماس است، حتی اگر این امر سالها به طول انجامد. مسؤولیت برقراری امنیت با ماست و این وظیفه ماست».

وی با اشاره به این‌که وظیفه شاباک برقراری امنیت و تقویت احساس امنیت در جامعه صهیونیستی است، تصریح کرد: «بدبختانه، در هفتم اکتبر موفق به تحقق این امر نشدیم. معتقدم که ما پیشرفت کرده‌ایم و دیگر منتظر نخواهیم ماند. ما عملا از درسهایی که از این تحولات گرفتیم، استفاده خواهیم کرد..عملیات اصلی که دستگاه‌های امنیتی اسرائیل انجام می‌دهند، مخفی است و هیچ کسی از آن خبر ندارد».

در مقابل «طاهر النونو» مشاور اطلاع رسانی رئیس دفتر سیاسی حماس نیز به این تهدید واکنش نشان داد و آن را بیانگر بحران سیاسی و نظامی دشمن صهیونیست توصیف کرد و گفت که این تهدیدها، رهبران حماس را که خونشان و خون خانواده‌هایشان با خون مردم فلسطین آمیخته شده، نمی‌ترساند اما نشانگر نقض آشکار حاکمیت کشورهای برادر و دوستی است که رژیم صهیونیستی از آن سخن می‌گوید. «این تهدیدات لطمه زدن به امنیت این کشورها است و باید به خاطر آن دشمن را تحت پیگرد و محاکمه قرار داد».

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • رضا ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    2 2
    برو بشین سرجات زر مفت نزن!!!
  • ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    1 1
    رئیس شاباک بزنید تا حرف زیاد نزنه
  • ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    3 0
    اقرار به تروریست بودن دولت تروریستی اسرائیل
  • ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    0 0
    میخوری
  • ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    0 0
    این یعنی خاک بر سر سیستم امنیتی این کشورهای اسلامی که اجازه جولان دادن و وراجی اسراییل در اونجا و در مورد اهدافش رو میدن
  • ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    0 0
    خنگه سران حماس بکشی مثلا راهشون تمام میشه بنده خدا فلسطین کشورشون وهر فلسطینی باغیرت تا زنده است از خاکش دفاع میکنه چه با حماس چه بی حماس
  • ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    0 1
    آفرین بر ترکیه و قطر ولبنان که حمایتشان از فلسطین وحماس محرز گردیده ؛ اما اسراییل در افتادن با ترک ها برایت گران تمام میشود؛ تو تا حالا هم با پرداخت امتیازات وباج سنگین پشت ترک ها سنگر گرفته ای؛ کاری نکنی که این سنگر متزلزل ترکها بر سرت خراب شود ؛
    • ۰۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
      0 0
      پانترک جان سگیونیست نمیخاد زحمت بکشه میت ترکیه خودش ترورشون میکنه رجب مثل افتاب پرسته مگه نمیبینی سوخت انرژی ماشین جنگی سگیونیست رو تامین میکنه واسه غزه هم اشک تمساح میریزه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس