هشدار سازمان هواشناسی در مورد افزایش آلودگی تا روز چهارشنبه

سازمان هواشناسی کشور با اعلام پایداری هوا، نسبت به انباشت و افزایش غلظت آلاینده‌های، کاهش کیفیت هوا در حد ناسالم و در صورت عدم مهار منابع آلاینده تا حد بسیار ناسالم از امروز تا روز چهارشنبه هشدار داد.

به گزارش مشرق، سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار سطح نارنجی شماره سه، اعلام کرد: از امروز تا روز چهارشنبه هفته جاری پایداری جو پیش‌بینی می‌شود که به دنبال آن افزایش شاخص‌های آلودگی هوا، انباشت و افزایش غلظت آلاینده‌ها، کاهش کیفیت هوا در حد ناسالم و در صورت عدم مهار منابع آلاینده (ثابت و متحرک) به ویژه در مناطق پرتردد تا حد بسیار ناسالم را خواهیم داشت.

بر اساس این هشدار فردا (یکشنبه) در تهران، کرج، اراک، اهواز و اصفهان، روز دوشنبه در تهران، کرج، اراک، اصفهان، اهواز، مشهد و تبریز، روز سه‌شنبه در تهران، کرج، اراک، اصفهان، اهواز، مشهد، سمنان، تبریز و قم و روز چهارشنبه تهران، کرج، اصفهان، اراک، اهواز تشدید آلودگی هوا و انباشت آلاینده‌های هوا را خواهیم داشت.

سازمان هواشناسی همچنین کاهش تردد خودروها و کنترل فعالیت واحدهای صنعتی، مدیریت منابع آلاینده متحرک و ثابت، تاکید بر عدم تردد غیرضروری برای تمام گروه‌ها، پرهیز از فعالیت فیزیکی و ورزشی در فضای باز، اتخاذ تدابیر مدیریتی لازم برای جلوگیری از افزایش غلظت آلاینده‌ها را توصیه کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس