کد خبر 1551722
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۵
حزب الله ۲ پایگاه نظامی اسرائیلی را هدف قرار داد

جنبش حزب الله لبنان در ادامه حمایت از مردم غزه، بار دیگر حمله به مواضع نظامیان اسرائیلی را از سر گرفت که در جریان آن، دو مقر هدف قرار گرفته شد.

به گزارش مشرق، جنبش حزب الله لبنان خبر داد که در راستای حمایت از مردم نوار غزه، امروز ساعت ۱۶ و ۴۳ دقیقه به وقت محلی، پایگاه نظامی «رامیم» را با سلاح مناسب هدف قرار داده است.

آتش‌بس موقت در نوار غزه بعد از شش روز و تبادل تعدادی از اسرا بین صهیونیست‌ها و جنبش مقاومت حماس، با مخالفت و تعلل تل‌آویو در تمدید آن، از بامداد امروز به پایان رسید و حزب الله نیز همزمان با این تجاوزات، حملات به مواضع صهیونیستها را از سر گرفته است.

به گزارش شبکه المنار، حزب الله با انتشار بیانیه دیگری خبر داد که ساعت ۱۶ و ۴۰ دقیقه به وقت محلی هم، محل استقرار نظامیان اسرائیلی را در اطراف مقر نظامی «رامیا» هدف قرار داده است. حزب الله گفت که در جریان این حملات، چند اسرائیلی نیز زخمی شدند.

در روز پنجاه و ششم از آغاز تجاوز صهیونیستها، رژیم صهیونیستی پس از آتش‌بسی که یک هفته به طول انجامید، حملات خود را به نوار غزه از سر گرفت.

در روز گذشته نیز، هفتمین مرحله از تبادل اسرا بین حماس و رژیم صهیونیستی صورت گرفت که در جریان آن، صهیونیستها ۳۰ فلسطینی را آزاد کردند و هشت اسرائیلی هم آزاد شدند.

ارتش صهیونیستی امروز خبر داد که از زمان پایان آتش‌بس در غزه، ۹ نفر از نیروهای خود را از دست داده است. جنبش حماس تأکید دارد که صهیونیستها مسئول شکست آتش‌بس هستند

اشرف القدره سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در غزه هم خبر داد که پس از شکست آتش‌بس و از سرگیری حملات رژیم صهیونیستی، امروز ۱۰۶ غیر نظامی فلسطینی به شهادت رسیده‌اند.

القدره با بیان اینکه فقط سه بیمارستان در شمال غزه همچنان فعال بوده و با امکانات محدود در حال ادامه خدمت‌رسانی است، تصریح کرد: تعداد شهدایی که تا کنون [از آغاز تجاوزات صهیونیستها] اعلام شده، شامل کسانی نیست که زیر آوار هستند.

وی همچنین گفت که افراد زخمی و بیمار، نمی‌توانند خود را به بیمارستانها برسانند و همین مسئله، وضعیت بهداشتی را وخیم کرده است.

این مقام فلسطینی با اشاره به اینکه بیمارستانهای غزه با کمبود خون مواجه هستند، از صلیب سرخ خواست که از کشورهای همسایه و شهرهای خارج از نوار غزه، خون تأمین کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    0 0
    حزب الله موشکهاش باید مثل برکان اما نقطه زن باشه من برام سوال هست صهیونیستها اینهمه تخریب منازل غزه میکنند اما توهفته های گذشته ما نشیدیم یک کارخانه،پل های ارتباطی،مراکز خرید،مراکزتولید برق،مراکزآب آشامیدنی،حتی مراکز مهم تلاویو را بزنند مراکز اداری حیفا شهربندری کشتیهای تجاری و ... بزند همه اش زوم کرده اند روی نقاط نظامی صهیونیستها وقتی تمام مردم غزه قتل وعام میشوند خوب شماها هم بزنید نگرانی شما اینه که صهیونیستها مظلوم نمایی کنند؟اتفاقا ازهمین نقطه ضعف میشه گفت استفاده وتمام مردم را کوچک وبزرگ میکشند تو قوانین جنگها اشاره صریحی شده به غیرنظامیان اما آیا کسی ازهمان کسانیکه قانون نوشتند رعایت میکنند نه بخدا اینها فقط روی کاغذ هست درعمل رعایت نمیشه مطمئن باشید دردادگاههای جنایی همینها بناست به جنایتهای بشری رسیدگی کنند ؟چقدر مضحک است .شکایت را پیش کسی میبرند که خودشان چراغ سبز میدهند .پس بزنید وصهیونیستها را ازدم ...
  • ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    1 0
    امپراطوری ایران دوباره زنده شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس