کد خبر 1551710
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۷
عملیات حزب‌الله علیه نیروهای رژیم صهیونیستی

مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد در حمایت از مردم غزه گروهی از نظامیان اسرائیلی را در شمال فلسطین اشغالی مورد حمله قرارداده است.

به گزارش مشرق، جنبش حزب‌الله لبنان، شامگاه امروز (جمعه)، در بیانیه‌ای از حمله به نیروهای رژیم اسرائیل در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد در حمایت از مردم غزه و نیروهای مقاومت فلسطین، حدود ساعت ۱۶ عصر امروز به وقت محلی گروهی از نظامیان اسرائیلی را در اطراف موضع نظامی «جل العلام» با سلاح مناسب هدف حمله قرار داده است.

خبرنگار شبکه «المنار» همزمان گزارش داد رژیم صهیونیستی منطقه «اللبونه» در جنوب لبنان و همچنین منطقه «حامول» در شرق اللبونه را هدف حمله توپخانه‌ای قرار داده است.

عملیات حزب‌الله علیه نیروهای رژیم صهیونیستی

تبادل آتش در جنوب لبنان و شمال فلسطین اشغالی بعد از پایان آتش‌بس موقت در نوار غزه از سرگرفته‌ شده است. آتش‌بس موقت در نوار غزه بعد از شش روز و تبادل تعدادی از اسرا بین رژیم صهیونیستی و جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، با مخالفت و تعلل تل‌آویو به پایان رسید.

همزمان با آغاز حملات اشغالگران به مناطق مختلفی در نوار غزه، رسانه‌های اسرائیلی، صبح امروز، حملات مجدد موشکی نیرهای مقاومت به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی خبر دادند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • رضا ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    0 0
    خدا به حزب الله قوت دهد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس