رضایی

دبیر شورای هماهنگی سران قوا گفت: امیدواریم یک بار دیگر نیروهای انقلاب به صورت هماهنگ تر و فشرده تر کنار یک دیگر حضور داشته باشند و تاثیر گذار باشند.

به گزاشر مشرق، دکتر محسن رضایی دبیر شورای هماهنگی سران قوا، در جلسه تشکیلاتی اعضای کمیته ها و ارکان شورای ائتلاف با اشاره به ادامه دار بودن پیامدهای عملیات طوفان القصی گفت: حادثه غزه یکی از مهم ترین اتفاقات جهان است و با این عملیات یک رونمایی جدیدی از جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت پدیدار شد.

وی افزود: همچنین در آن طرف ماجرا یک رونمایی از آمریکا و حامیان رژیم صهیونسیتی صورت گرفت و چهره کریه حامیان کودک کشی برای جهانیان روشن شد.

رضایی در ادامه گفت: در این سمت جبهه مقاومت اقتدار و انسانیت خود را نمایان کرد و در آن طرف دژخیمی و ستمگری و توحش نمایان شد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: اگر ده سال قبل از این عملیات به آن نگاه کنیم انواع توطئه علیه جبهه مقاومت، جمهوری اسلامی و فلسطینیان را مشاهده می کنیم.

وی افزود: توطئه هایی که همراه با برنامه ریزی بود و همه دیدند که کشورهای غربی چقدر فعالیت کردند و خواستند ایران هراسی را در اذهان جا بیندازند و چهره مسلمانان و جبهه مقاومت را بد جلوه دهند.

رضایی تصریح کرد: در طرف مقابل هم همگان دیدند که چه قدر تبلیغات صورت گرفت که بگویند اسرائیل دولت خوبی است و برای این موضوع تبلیغات زیادی کردند و خواستند برای رژیم صهیونسیتی چهره سازی کنند.

وی در ادامه گفت: این برنامه ها تا حدی پیش رفت که جمهوری آذربایجان را تا یک درگیری قطعی جلو بردند و تحریک کردند و ما در تحلیل هایمان این پیشینه را نباید از یاد ببریم.

رضایی یاد آور شد: فلسطین یعنی نفت یعنی گاز و اولین پیامد خارج شدن آمریکا و اسرائیل گران شدن نفت برای این کشورها در کل جهان است و منطقه فلسطین سر پل آمریکا برای نفت است.

وی افزود: این منطقه پل پیروزی برای آمریکا بوده و از این منطقه می تواند سیاست های خود را در منطقه اشاعه دهد و بحث این جنگ بحث نوار کوچک غزه نیست، جنبه راهبردی منطقه هم است.

رضایی با اشاره به آتش بس صورت گرفته گفت: اسرائیلی ها با بمباران شهر غزه قصد داشتند مردم این شهر را کوچ اجباری داده تا تونل ها را پیدا کنند و حماس را بکشانند بیرون و به زعم خود نابود کنند. اما حزب الله آمد شمال فلسطین را نا امن کرد، مقاومت عراق به میدان آمد و شگفتی آور این حادثه یمنی ها بودند که کشتی اسرائیلی را گرفتند و به ساحل آوردند و ناو آمریکا هم می خواست به کشتی اسراییلی کمک کند را تهدید به حمله کردند.

رضایی تاکید کرد: صهیونیست ها دیدند که باید هر طور شده آتش بس کنند و به همین بحث آزادی اسرا را مطرح کردند.

وی افزود: پیش بینی های زیادی در ابعاد سیاسی و مسائل مختلف برای ادامه طوفان القصی مطرح است بنابراین باید بدانیم ما با یک حادثه مهم و سرنوشت ساز روبرو هستیم و باید آماده باشیم.

رضایی خاطرنشان کرد: به دلیل این تحولات منطقه‌ای است که ما امروز به شدت نیاز به وحدت داریم و همین ابتکاراتی که امروز شکل گرفته در کارگروه های مختلف شورای ائتلاف مقدمه خوبی برای وحدت نیروهای انقلاب در کل کشور است.

وی افزود: امروز پیش رفت کشور بدون هماهنگی و وحدت امکان پذیر نیست و باید برادری ها مثل اوایل انقلاب تقویت شود و شورای ائتلاف باید آن را احیا کند.

رضایی در پایان گفت: اخلاق مداری و برادری ها کمی کم رنگ شده و باید تقویت شود، امیدواریم یک بار دیگر نیروهای انقلاب به صورت هماهنگ تر و فشرده تر کنار یک دیگر حضور داشته باشند و تاثیر گذار باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 11
  • ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    0 7
    ائتلاف با حسن گلاسکو و جواد نیویورکی و تیمشان عاقبت نافرجامی برای کشور دارد
  • ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    1 7
    خدا رو شکر که رییس جمهور نشدی این خرابی های دولت کنونی هم از بی تدبیری اشخاصی همچون محسن رضایی است
  • کاظم ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    3 3
    با وجودی که رقیب خارج از جناح ندارید، باز نمی تونید به یک لیست واحد برسید.بعیده جبهه پایداری با شما ائتلاف کنه
  • ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    3 3
    شمارا بخدا آنقدر صحبت‌های بی پشتوانه وعامیان پسند نکنید .چرا نمی‌تونید واقعیات زندگی امروز مردم رو ببینید
    • ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
      0 1
      این واقعیتو بنظرت کی ساخته

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس