کد خبر 1552834
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲
شورای ائتلاف نیروهای انقلاب

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با بیان اینکه برنامه ما برای انتخابات پیش رو آماده است، گفت: شورای ائتلاف به دنبال تشکیل مجلس بهتری است.

به گزارش مشرق، امیر ابراهیم رسولی سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در خصوص اقدامات شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس شورای اسلامی با بیان مقدمه ای از تاریخ تشکیل شورای ائتلاف و فعالیت های آن گفت : شورای ائتلاف و نیرو های انقلاب از دیروز و امروز فعالیت خود را شروع نکرده بلکه سال هاست که در حال فعالیت هستند و خروجی آن مجلس یازدهم و شورای شهر تهران بوده است و ما در تمام این دوران جلسات را بصورت مرتب برگزار کردیم و کارنامه شورای ائتلاف کاملا مشخص است .

وی در ادامه افزود : در واقع هدف ما این است تا نمایندگانی را که با تابلوی شورای ائتلاف وارد مجلس شدند را ارزیابی و کسانی که شایستگی ورود به لیست در دوره بعدی را دارند، شناسایی کنیم و کارنامه ای از این افراد بدست آوریم تا بتوانیم بر اساس کارنامه آنها اقدام کنیم .

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در ادامه گفت : در ماه گذشته کارگروه نظارت شورا تشکیل شد و ما به یک جمع بندی در خصوص نمایندگانی که با تابلوی شورای ائتلاف وارد لیست می شوند رسیده ایم و این بخشی از فعالیت شورای ائتلاف در رابطه با انتخابات است .

رسولی در ادامه در خصوص گروه ها و احزاب عضو شورای ائتلاف تصریح کرد : شورای ائتلاف متشکل از گروه ها و احزاب مختلف است و در شورای ائتلاف فقط احزاب و افراد سیاسی نیستند بلکه افراد و احزاب جهادی نیز حضور دارند .

وی گفت: درب شورای ائتلاف به روی تمام افراد ، احزاب و تشکیلاتی که دل در گرو جمهوری اسلامی و آرمان های امام راحل دارند باز است و ما آماده ایم دور یک میز بنشینیم و با همدلی به یک نتیجه ای برسیم و اگر کسی مایل به کار جمعی نباشد باز هم حرفی نیست و آنها می‌توانند مسیر خود را بروند .

سخنگوی شورای ائتلاف در خصوص انتخابات پیش رو اظهار داشت : برنامه ما برای انتخابات پیش رو آماده است و احزاب و گروه هایی که مایل هستند به شورای ائتلاف بپیوندند حتما اقدام و با رعایت نظر جمع ، نظر خود را عنوان کنند ان شاالله که بتوانند سهمی در انتخابات داشته باشند و ما آماده ایم با همدلی مجلس بهتری تشکیل دهیم .

رسولی در پایان با تاکید بر نظر سنجی های انجام شده در سال جاری در خصوص میزان مشارکت در انتخابات عنوان کرد: با توجه به نظرسنجی های انجام شده از ابتدای سال جاری، در خصوص میزان مشارکت در انتخابات، نظرسنجی رو به رشد بوده است و نشان دهنده این است که می‌توانیم نسبت به انتخابات پیش رو امیدوار باشیم .

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • محسن ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    2 1
    بله همه چشم گویان بابت ..........
  • ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    1 6
    در ایران مدیری بهتر از قالیباف نداریم
  • ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    0 1
    بهتره بنويسي
  • ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    0 1
    این بار فرق می کند شفافیت آرای نمایندگان
  • ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    0 0
    رای بی رای
  • ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    0 0
    شرعا و عقلا رأی به فرد اصلح بهتر از رأی به لیست پدرخوانده هاست
    • ۰۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
      0 0
      در زمین دشمنان بازی نکن
  • ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    0 0
    فقط مثل شوراها نشه که تعدادیشون بخاطر جعل و رشوه و... رفتن زندان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس