گفتگوی بایدن و نتانیاهو درباره عملیات در جنوب غزه

وبگاه آکسیوس گزارش داد که رئیس جمهور آمریکا در تماس تلفنی روز یکشنبه با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، نسبت به عملیات احتمالی در جنوب غزه ابراز نگرانی کرده است.

به گزارش مشرق، وبگاه «آکسیوس» گزارش داد که «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا در تماس تلفنی روز یکشنبه با «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، نسبت به عملیات احتمالی در جنوب غزه ابراز نگرانی کرده است.

مقام‌های آمریکایی که خواستند نامشان فاش نشود به آکسیوس گفتند: «بایدن به نتانیاهو گفت که روش عملیات اسرائیل در شمال غزه، قابل تکرار در جنوب این منطقه نیست».

در این گزارش آمده است: «نتانیاهو اما بر لزوم آغاز عملیات نظامی در جنوب غزه برای دستیابی به هدف نابودی حماس، در گفتگو با بایدن تاکید کرد».

آکسیوس به نقل از مقام‌های مذکور نوشت: «نتانیاهو با درخواست بایدن برای گفتگوی آمریکا و اسرائیل در مورد طرح‌های عملیات در جنوب غزه قبل از هرگونه حمله موافقت کرد».

از سوی دیگر، تمدید آتش‌بس‌های موقت در غزه موجب شده فشارها در آمریکا روی رئیس‌جمهور «جو بایدن» برای تلاش برای پیشبرد آتش‌بس دائمی افزایش پیدا کند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    2 0
    این دوتا مانند کیسنجر کی هیزم جهنم را زیاد میکنند
  • ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    0 2
    اسرائیل بعد از آتش بس و پس گرفتن اسیرانش از حماس دوباره به غزه حمله شدید تر از بار اول خواهد کرد و بمباران‌هایش کل غزه را خراب خواهد کرد چون دیگر ترس کشته شدن اسیران اسرائیل که در دست حماس بودند را نخواهد داشت و تا آخرین سرباز حماس را نکشد از بمباران و جنگ دست برنخواهد داشت، در آتش بس ذلیلانه کلاه گشادی سر حماس رفت وحماس به مانند ابو موسی اشعری در جنگ صفین فریب خورد. با آزاد کردن اسیران اسرائیلی توسط حماس ساده لوح بعید نیست اسرائیل کل غزه را با بمب هسته ای کلا تخریب کند چون اسیران اسرائیل دیگر در غزه نیستند که از کشته شدن آنها در اثر بمباران اتمی بترسد.
    • ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
      0 0
      مرگ با عزت بهتر از زندگی با ذلته،
  • ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    1 0
    اسرائیل نابوداست، حماس پیروز است! چون مردم غزه و حتی مردم دنیا بیدار شده‌اند و دولت‌های شکمباره عرب و قصابان صهیونیستی قدرتی در برابر مردم ندارند
  • ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    1 0
    نتانیاهو و بایدن میخوان خاورمیانه جدید درست کنن. مردم ایران برن جای عربستان و عربستانی ها برن جای ایران، و اردن و عراق و سوریه برن جای عمان و امارات و عمان بره جای سوریه و عراق و اسرائیل هم اردن بهش اضافه بشه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس