مقاومت در عین آتش‌بس دستانش روی ماشه است

یکی از رهبران جهاد اسلامی فلسطین با اشاره به وحدت گروه‌های مقاومت علیه رژیم صهیونیستی از موارد نقض آتش‌بس از سوی تل آویو خبر داد.

به گزارش مشرق، داود شهاب از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: ملت فلسطین جبهه واحدی را تشکیل می‌دهند و مقاومت به ویژه سرایا القدس و کتائب القسام،، الگوی همکاری و وحدت هستند.

وی افزود: وحدت میدانی اساس مقاومت در برابر دشمن است و این مایه مباهات است. گروههای مقاومت بر آزادی اسیران مصمم هستند. سرایا القدس و کتائب القسام در میدان بازوی راست و چپ یکدیگر هستند.

شهاب گفت: رهنمودهای رهبران جهاد اسلامی به ویژه زیاد النخاله در راستای منافع ملت فلسطین است. کمک‌هایی که ظرف ۶ روز از آتش بس وارد شده، ناکافی است و نباید این روند جایگزین گشودن کامل گذرگاه‌ها باشد.

وی افزود: ورود کمک‌ها باید به یک روند عادی تبدیل شود و روند تجاری باید مشابه قبل باشد.

شهاب گفت: مبالغه نکرده ایم اگر بگوییم که مردم غزه برای دست یابی به نان یا جرعه‌ای آب با دشواری روبرو هستند. کمک‌های وارد شده ۲۰ درصد از نیازها را هم کفاف نمی‌دهد. مقاومت چشمانش را به روی موارد نقض آتش بس نمی‌بندد.

وی افزود: اوضاع میدانی در حال ارزیابی است و مقاومت در عین آتش بس دستانش روی ماشه است و برگه‌هایی در اختیار دارد. تاکنون نمی‌توانیم بگوییم که توافقی درباره تمدید آتش بس وجود دارد.

شهاب گفت: اشغالگران به دنبال نابودی مقاومت در کرانه باختری هستند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس