زارعی: اسرائیلی‌ها پس از طوفان الاقصی دیگر توان مدیریت خود را ندارند

کارشناس مسائل غرب آسیا گفت: اسرائیلی ها بعد از آن شکست مفتضحانه، در این ایام تنها نظاره گر اشتباهات خود بوده و می بینیم که بعد از آن شکست همچنان توان مدیریت خود را ندارند.

به گزارش مشرق، سعدالله زارعی کارشناس مسائل غرب آسیا امروز در همایش طوفان الاقصی و غزه، دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی، گفت: در خصوص نقش جمهوری اسلامی ایران در غزه صحبت های زیادی صورت گرفته اما نکته اساسی آن پایه گذاری مقاومت به دنبال پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی افزود: اگر انقلاب اسلامی نبود یک نظام متجاوزانه آمریکایی در جهان حکومت می کرد و اصلا مقاومت فلسطینی شکل نمی گرفت.

کارشناس مسائل غرب آسیا با بیان اینکه ایران در شکل گیری جبهه مقاومت تأثیر زیادی داشته است، اظهار کرد: کمک به جبهه مقاومت و فلسطینیان در منطقه، تنها از جانب جمهوری اسلامی و سیاست های روشنی که داشته صورت گرفته است.

وی با اشاره به مدیریت رفتاری جمهوری اسلامی ایران در جنگ غزه، تأکید کرد: در عملیات طوفان الأقصی و مقاومت های ملت مجاهد فلسطین همواره شاهد آن بوده ایم که رهبر معظم انقلاب لحظه به لحظه به جزئیات این عملیات اشاره داشته اند.

زارعی با اشاره به اینکه صهیونیست ها در روزهای بعد از عملیات طوفان الأقصی تنها در حال مدیریت شکست خود برای باقی ماندن در صحنه بوده اند، عنوان کرد: در مقابل فلسطینیان و جبهه مقاومت نیز در حال مدیریت پیروزی خودشان بعد از عملیات موفقیت آمیز طوفان الأقصی بوده اند.

وی تأکید کرد: اسرائیلی ها بعد از آن شکست مفتضحانه، در این ایام تنها نظاره گر اشتباهات خود بوده و می بینیم که بعد از آن شکست همچنان توان مدیریت خود را ندارند.

کارشناس مسائل غرب آسیا با بیان اینکه صهیونیست ها در ابتدا می‌خواستند با زور و بمباران گروگان های خود را آزاد کنند، تصریح کرد: اما ما شاهد بودیم که آنها به هدف خود نرسیده و روی به تبادل اسرا آوردند.

وی در پایان با اشاره به سه اقدام مهم جبهه مقاومت و حماس، گفت: جبهه مقاومت بعد از عملیات طوفان الأقصی توانست تلفات و کشتارها را به حداقل رسانده و مدیریت اسرا و مدیریت جنگ را نیز به درستی اجرا کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
    0 0
    خیالات شخصی
  • ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
    2 0
    چطوره مدیر براشون بفرستید !
  • ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
    0 0
    خواب دیدی خیر باشه !
  • ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
    0 0
    جون ما درت شما از مدریت حرف نزن
  • ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
    0 0
    دیگه وقتش نرسیده کلک اسراییل را یکسره کنیم!؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس