کد خبر 1549865
تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۷
جنجال بر سر اسیر صهیونیستی که حین آزادی برای ساکنان غزه دست تکان داد

ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی از یک اسیر صهیونیست منتشر شده است که حین آزادی از مردم غزه خداحافظی می‌کند. این ویدیو موجب جنجال گسترده‌ای شده است.

به گزارش مشرق، به نقل از روزنامه رأی الیوم، فعالان شبکه‌های اجتماعی ویدیویی را از یک اسیر صهیونیست منتشر کردند که حین آزادی در راستای معامله تبادل اسرا میان حماس و رژیم صهیونیستی، برای مردم غزه دست تکان می‌دهد و از آن‌ها خداحافظی می‌کند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز این ویدیو را منتشر کردند. در این ویدیو این اسیر صهیونیست به مردم غزه لبخند می‌زند. این رسانه‌ها از اقدام این اسیر انتقاد کردند.

این ویدیو موجب جنجال گسترده‌ای شده است.

براساس معامله تبادل اسرا میان حماس و رژیم صهیونیستی چهار روز آتش‌بس برقرار شده و سری اول اسرای فلسطینی از زندان عوفر در اراضی اشغالی آزاد شدند. در چارچوب توافق میان رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین، ۳۹ اسیر زن و کودک فلسطینی از زندان‌های این رژیم آزاد شدند.

بامداد چهارشنبه و پس از چند روز مذاکره غیرمستقیم، رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین به توافق برای آتش‌بس موقت به مدت چهار روز و تبادل اسرا دست یافتند.

طبق توافق تبادل اسرا که جمعه مرحله اول آن اجرایی شد، در مقابل آزادی هر اسیر اسرائیلی، سه اسیر فلسطینی از زندان‌های رژیم صهیونیستی آزاد می‌شوند.

این توافق در حالی انجام شد که رژیم صهیونیستی مجبور به پذیرش شروط مقاومت شد.

صبح جمعه و در اولین روز از اجرای آتش‌بس، هزاران نفر از مردم فلسطین که در پی حملات شدید رژیم صهیونیستی مجبور به ترک خانه‌های خود در شمال غزه و حضور در جنوب این باریکه شده بودند، بار دیگر به محل زندگی خود بازگشتند.

امروز (شنبه) در دومین روز از آتش‌بس موقت در نوار غزه، مردم فلسطین در انتظار آزادی دومین گروه از اسیران دربند زندان‌های اشغالگران و آزادی گروه جدیدی از بازداشت شدگان نزد مقاومت فلسطین در غزه هستند. این یک روز پس از آن است که مقامات اشغالگر ۳۹ اسیر فلسطینی را که بیشتر آنها زن و کودک بودند در ازای ۱۳ اسیر صهیونیست آزاد کردند.

خبرنگار روسیا الیوم گزارش داد که هزاران فلسطینی از شرق دیرالبلح، خان یونس و رفح روز جمعه پس از ۴۸ روز بمباران مداوم نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی راهی خانه‌های خود شدند.

خبرنگار روسیا الیوم افزود که با آغاز آتش‌بس میان حماس و اشغالگران در روز جمعه، تعداد زیادی اجساد مرده و تجزیه شده در چندین منطقه در نوار غزه پیدا شد.

این خبرنگار اشاره کرد که بخش زیادی از اجساد کشف شده در اثر بمباران مستمر اشغالگران، تجزیه شده و در نتیجه روزها بدون دفن در فضای باز باقی مانده بودند.

کاربران شبکه‌های اجتماعی کلیپ‌های ویدئویی را منتشر کردند که اجساد کشته شدگان را در خیابان‌ها پراکنده نشان می‌داد. همچنین تصاویری منتشر شد که نشان می‌دهد اجساد کشته شدگان در بیمارستان اندونزی در شمال غزه پس از محاصره چند روزه ارتش اشغالگر و یورش و بمباران آن در بیمارستان اندونزی انباشته شده است.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
    20 4
    تفاوت رفتار با اسیر را نشان می‌دهد صهیونیست ها از نوع برخورد حسنه حماس با اسیران هم نگران هستند چون اين اسيران خودشون مبلغ حماس ورفتار انسانی آن‌ها با اسیر شده‌ است
    • ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
      3 0
      درست مثل اسرای عراقی در ایران که موقع آزادی خیلی هاشون حاضر به ترک ایران نشدن. تو ایران موندن و ازدواج کردن و خانواده تشکیل دادن. به کوری چشم پتیاره های عترنشنال و سگای مریم آدمکش.
  • ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
    1 13
    باید اخته اش میکردن
  • ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
    1 0
    وقتی جواب بدی را با خوبی بدهی قلبها به هم نزدیک میشه
  • ۰۵:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
    0 0
    انسانهای مستأصل از کمترین مورچه روغن میگیرند وبه کمترین حرکت دل خوش می کنند امروز مردم فلسطین دراسارت اند کامل زندان هستند چه فکری برای یکهفته آزادی کرده اند که لااقل دربند ودرحصاربسته نباشند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس