کد خبر 1549619
تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۳
نیمه اول ۶۹ دقیقه‌ای با تصمیم مشکوک داوری +فیلم

نیمه اول بازی آلومینیوم و پیکان با یک تصمیم مشکوک داوری ۶۹ دقیقه طول کشید.

به گزارش مشرق، تیم‌های پیکان و آلومینیوم اراک از ساعت ۱۵ امروز در چارچوب دیدارهای هفته یازدهم لیگ برتر به مصاف هم رفتند.

* رضا عنایتی که آخرین بار روز ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ با نشستن روی نیمکت نفت مسجد سلیمان در لیگ برتر مقابل نساجی به لیگ برتر سرمربیگری کرده بود، اکنون پس از ۲۶۴ روز بار دیگر با هدایت پیکان در یک بازی لیگ برتری سرمربیگری کرد. وی در این مدت سرمربی تیم ملی امید کشورمان بود که البته در صعود از مرحله اول انتخابی المپیک ۲۰۲۴ و رسیدن به نیمه نهایی بازی‌های آسیایی هانگژو ناموفق بود.

* مجتبی حسینی هم که پیش از حضور در ایرالکو، ۲ فصل سرمربی پیکان بود نیز در این مسابقه مقابل تیم سابقش قرار گرفت.

* سرمربیان ۲ تیم قبل از آغاز بازی خوش و بش گرمی با هم داشتند.

* هواداران تیم اراکی قبل از شروع بازی درگذشت پدر میلاد فخرالدینی را به او تسلیت گفتند که این موضوع با تشکر کاپیتان آلومینیوم همراه شد.

* حامد پاکدل که سابقه بازی در آلومینیوم را دارد پس از به ثمر رساندن گل اول پیکان در دقیقه ۵ خوشحالی نکرد.

* با وجود سرمای هوا جایگاه مناسبی برای خبرنگاران اراکی در نظر گرفته نشده بود. او پس از سجده کردن، رضا عنایتی را در آغوش گرفت

* در شرایطی که هواداران آلومینیوم به نشانه اعلام نشدن پنالتی روی مرتضی تبریزی در دقیقه ۴۳ مشغول اعتراض به داور بودند، پیام حیدری در دقیقه ۴۵ مهدی لیموچی را به دلیل بالا آوردن بیش از اندازه پا و خطای خطرناک روی غلامرضا ثابت ایمانی با کارت قرمز مستقیم اخراج کرد که این موضوع منجر به اعتراض شدید بازیکنان و طرفداران اراکی شد.

* در دقیقه ۴+۴۵ آلومینیوم روی ارسال کرنر فخرالدینی از سمت راست با ضربه سر یونس اکبرپور به گل رسید که عرب آبادی، کمک داور دوم بازی در تصمیمی عجیب، پرچم خود را به نشانه مردود شدن این گل به خاطر آفساید بالا برد. پس از این تصمیم بازی برای دقایقی به آشوب کشیده شد و بازیکنان ۲ تیم به سمت کمک داور رفتند که این موضوع سبب درگیری اراکی‌ها با محمد ناصری، دروازه‌بان و کاپیتان پیکان شد.

* در ادامه همه اعضای ۲ تیم به داخل زمین آمدند. در این لحظات اعضای تیم آلومینیوم به پیام حیدری اعتراض کرده و رضا عنایتی و دستیارانش نیز سعی داشتند مانع درگیری بازیکنان پیکان با داور شوند. البته ناصری برای ثانیه‌هایی با کادرفنی آلومینیوم دچار درگیری لفظی شد و حتی مجتبی حسینی قصد داشت به سمت شاگرد سابق خودش برود و با او درگیر شود. این حواشی حدود ۲۰ دقیقه جریان بازی را به وقفه انداخت و در نهایت در شرایطی که میثم مجیدی، عضو هیات مدیره و محمد رجاییان، مدیرعامل آلومینیوم نیز به زمین آمده بودند و حسن نوشه‌ور، ناظر بازی هم سعی در آرام کردن نفرات داشت، پیام حیدری پس از مشورت با کمک‌هایش و سعید رحیمی مقدم، داور چهارم بازی ضمن تایید مردود بودن گل به ناصری از پیکان، رضا جبیره، بازیکن نیمکت نشین و روح الله اصغری، سرپرست آلومینیوم کارت زرد نشان داد. در شرایطی که مجتبی حسینی و میلاد فخرالدینی قصد بیرون کشیدن بازیکنان تیمشان را داشتند، با دخالت مدیرعامل باشگاه بازیکنان به بازی برگشتند.

* این نیمه به دلیل این حواشی ۶۹ دقیقه طول کشید.

*این فیلم ها را ببینید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
    0 2
    فوتبال ما چقدر بدبخت شده از اقا فکری و مجید جلالی ها رسیدیم به نوچه ها واقعا هنوز نفهمیدی فوتبال علم هست و جای این ادمهای بی سواد و بدون مطالعه پر ادعا نیست تا کی میخواهید به این ها سرمربیگری بدید بریزید بیرود 4تا مربی با سواد خارجی بیارید ازشون کار یاد بگیرید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس