ناکامی تروریستها در تله انفجاری و تیراندازی به تکاوران پلیس زاهدان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از اقدام تروریستی «تله انفجاری و تیراندازی » گروهک معاند در مسیر خودروی گشت تکاوری محور زاهدان به خاش و ناکامی تروریست ها خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار دوستعلی جلیلیان امروز اظهار کرد: عوامل یگان تکاوری این فرماندهی در حال برقراری تامین امنیت در محور زاهدان به خاش بودند که سوی معاندین مورد حمله ناجوانمردانه قرار گرفتند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: تله انفجاری در کنار جاده کار گذاشته شده بود هنگام رسیدن گشت تکاوران توسط این جنایتکاران منفجر و از چند جهت نیز به سمت ماموران تیراندازی نمودند.

وی بیان کرد: تکاوران پلیس با اتخاذ موضع تاکتیکی، اقدام به اجرای آتش پرحجم و حمله به مواضع آنان نمودند که تاب مقاومت نداشته و از محل متواری شدند و تکاوران پلیس هیچگونه مجروحیت و یا تلفات جانی نداشتند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: تروریست‌های بزدل تحت تعقیب گرفته‌اند و تلاش برای مجازات عاملان این اقدام ناجوانمردانه ادامه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • فرزاد کلبعلی ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
    1 0
    متاسفانه نیروی انتظامی بویژه در مرزها و مناطق حساسی که هر روز با تروریست ها درگیرند از حیث پشتیبانی هوایی در وضعیت افتضاحی قرار دارند. معلوم نیست چرا در سراسر استان سیستان خاصه مناطق حساس حضور تروریست ها, نیروهای نظامی و انتظامی ما فاقد حداقل امکانات هلی بورن و هلی کوپتر های جنگی و پهپادهای جنگی هستند؟ مشخص است که ورزیده ترین تکاورهای ما نمی توانند موقع مواجه با تروریست ها و اشرار قاچاقچی که از موقعیت کوهستانی و کویری منطقه بهترین بهره را می برند, به تعقیب آنها در مناطق کوهستانی و ناهموار بپردازند زیرا نه تنها خطرات کمین و پاتک وجود دارد بلکه ضرورتا نیروها اندازه اشراری که بومی این مناطق اند, با منطقه آشنا نبوده و امکان ندارد با خودروهای موجود به تعقیب مناسب اشرار پرداخت. اما هلی کوپتر و پهپادهای رزمی در کسری از ثانیه می توانند بلافاصله به منطقه اعزام شده و با آتش پرحجم موشک های خود آنان را روانه جهنم کنند. اگرچه ممکن است گفته شود هلی کوپتر در برابر شلیک موشک های دوش پرتاپ تروریست ها با خطر مواجه است-که درباب هلی کوپترهای مدرن امروزی کمتر خطری از این دست وجود دارد خاصه اگر فاصله هوایی مناسب را حفظ کرده و با استفاده از دوربین های قوی و حتی ماهواره انان را بکوبند- این امر درباره پهپادها دیگر صدق نمی کند و باتوجه به اینکه ما از برترین قدرت های پهپادی جهان هستیم و شهرک های پهپادی زیرزمینی ما معروف است, جای سوال دارد بپرسیم پس چرا از اینهمه پهپادهای موجود در انبارها استفاده نمی شود؟ آیا جان رزمندگان و تکاوران ما ارزش کمتری از چندهزاردلار پهپادها دارد؟ مگر پهپاد را برای موزه ساخته ایم که در جنگ با تروریست ها و اشرار از آن بهره نمی گیریم؟ نکته مهم این است که با استفاده از پهپادهای جنگی در مناطق مرزی شرق و غرب خاصه سیستان, نه تنها تروریست های مزدور نابود و جان سربازان وطن حفظ می شود بلکه میدانی عملی برای کسب تجربه جهت جنگ های احتمالی است که اگر دانش عملی-تجربی مناسب جهت بهره گیری از پهپادها را به تک تک سربازان وطن آموزش ندهیم عملا توان راهبردی پهپاد را بشدت کاهش داده ایم. فراموش نکنید گزاره های "فرار بزدلانه تروریست ها" لاپوشانی محض بوده و حملات این تروریست ها تنها امنیت ملی ما را نشانه نرفته بلکه اقتدار ملی و اقتدار دفاعی ما را به چالش کشیده و صبوری دربرابر آن خیانت است.
  • ۰۶:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
    3 1
    باز با این عکس نظر میرسد وانت برای عملیات پلیس استفاده میشود داعش ملعون لااقل وانت هایش را با ورق آهن زرهی میکرد ما تازه چند عدد خودروی طوفان به پلیس دادیم مگر با چند طوفان مشکل سیستان حل میشود حداقل ۱۰۰۰ خودرو که حداقل ایمنی سربازان و افسران را تامین کند نیاز است بعلاوه اینکه تمام نیروهای عملیاتی باید جلیبه های ضد گلوله داشته باشند و تمامی کاروان ها باید با پمپاد اسکورت شوند تا پهپاد کمین را زودتر از کاروان شناسایی کند و نکته آخر برخورد سخت با اصحاب فتنه و خیانت مسجد ضرار مکی به سرکردگی عبدالحمید
    • بلوچستان ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
      0 0
      غلت زیادی می کنی.
    • ریگی ۰۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
      0 0
      با تشکر از نظرات دقیق و کاملا صحیح جنابعالی. با توجه به شناختی که از این مزدوران بی ریشه و سگ های اسرائیل و بی دین و ایمان دارم، آنها به دستور اربابشان که به سختی از جبهه مقاومت ضربه خورده اند، به میدان آمده اند تا به زعم خودشان بتوانند کاری از پیش ببرند و بعد هم بنام مسجد خیام بنویسند. مسجد خیام هم نادان وار در دام همین خبیث ها می افتد. اما در نهایت سرنوشت این مزدوران، هلاکت، یا دستگیری فلاکت بار، یا کشته شدن بدست اهل سنت و بسیجیان غیور طرح مردمی و نیروهای نظام خواهد بود. در خصوص پهباد همین الان هم نیروها هم به پهبادهای دید درشب و تهاجمی مجهز هستند و هم نفر بر طوفان وارد استان شده و بیش تر هم خواهد شد. ممنون از نظرات شما برادر دلسوز بخصوص برای اسم بردن از نام مقدس سیستان و بلوچستان که ریشه و تاریخ دارد نه مانند بلوچستان که به نام پاکش این تجزیه طلبان بدنبال نفاق هستند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس