تعدی کنندگان به حافظان امنیت در خرم‌آباد دستگیر شدند

فرمانده انتظامی خرم‌آباد گفت: افراد مسلح تعدی کننده به گشت های انتظامی در خرم‌آباد دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

به گزارش مشرق از پایگاه خبری پلیس سرهنگ "نبی اله قاسمی" روز پنجشنبه اظهار کرد: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه سرنشینان یک‌دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ در تعاقب درگیری های گذشته قصد تیراندازی به سمت منزلی واقع در محله گلدشت را دارند، بلافاصله ۲ تیم گشت انتظامی جهت پیشگیری از وقوع جرم به محل اعزام شد.

وی افزود: به محض حضور مقتدرانه گشت های انتظامی در محل، سرنشینان مسلح خودرو پژو ۴۰۵ اقدام به تیراندازی به سمت حافظان امنیت می کنند و از محل متواری می شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرم آباد با بیان اینکه ماموران اقدام به تعقیب مهاجمان مسلح کردند افزود: این افراد مسلح دوباره اقدام به تیراندازی به سمت واحد گشت انتظامی مستقر در محور کمربندی نمودند.

قاسمی بیان کرد: حافظان امنیت با قاطعیت و در یک اقدام متقابل، با رعایت قانون بکارگیری سلاح این افراد مسلح را زمین گیر که جهت مداوا به مراکز درمانی انتقال، در بازرسی از خودرو آنان ۲ قبضه سلاح بکار رفته و چند فشنگ کشف شد.

وی ضمن هشدار به مخلان امنیت گفت: افرادی که به هر نحو بخواهند به امنیت و آسایش مردم خدشه ای وارد کنند بدانند پلیس با قاطعیت و برابر قانون برخورد خواهد کرد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۲
    26 1
    این بیشرفها رو مثل پلیس آمریکا سوراخ سوراخ می کردید و جنازه کثافتشون رو می انداختید جلوی سگهای منطقه.
  • IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۲
    39 1
    اونها به نیت کشتن تیراندازی میکردید شما هم اینقدر تیراندازی میکردید که به درک واصل بشوند چرا به مراکز درمانی منتقل کردید خودتون هم مقصر هستید که به این جونورها رحم میکنید
  • IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۲
    26 1
    والله کمترین مجازات شون اعدامه، محاربه از این عیان تر، برا اینکه درس عبرت بشه واسه خلافکارا، قاطعانه مث سگ باید اینارو کشت
  • IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۲
    5 0
    آفرین
  • IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۳
    0 0
    به نظرم باید کم کم نگران این قوم بود، خبرهای خوبی از خرم آباد و درود و ... در حوزه امنیتی و ... نمی آید شرارتها زیاد شده این قوم ساده دل و آروم چش شده ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس