شکایت لبنان از رژیم صهیونیستی به شورای امنیت

وزارت خارجه لبنان از شکایت این کشور از رژیم صهیونیستی به شورای امنیت سازمان ملل متحد به دلیل به شهادت رساندن عمدی خبرنگاران شبکه المیادین خبر داد.

به گزارش مشرق، وزارت خارجه لبنان اعلام کرد که شکوائیه‌ای به شورای امنیت سازمان ملل به دلیل ارتکاب جنایت در به شهادت رساندن عمدی فرح عمر، ربیع معماری و حسین عقیل خبرنگاران شبکه المیادین، ارائه کرده است.

رژیم صهیونیستی روز گذشته در حمله هوایی به جنوب لبنان عمر فرح و ربیع معماری از خبرنگاران شبکه المیادین و حسین عقیل همراه آن‌ها را به شهادت رساند.

در بیانیه وزارت خارجه لبنان آمده است که در متن شکوائیه ثابت شده است که این جنایت در داخل خاک لبنان و در مسافتی دور از کمربند آبی صورت گرفته است.

بنابر گزارش شبکه المیادین، در بیانیه وزارت خارجه لبنان آمده است: «جنایت اسرائیل نقض آشکار قوانین بین‌المللی و حاکمیت لبنان و نیز تجاوز علیه غیرنظامیان و خبرنگاران در حین انجام مأموریت رسانه‌ای خود است».

در شکوائیه لبنان به شورای امنیت آمده است که رژیم اشغالگر رویکرد خود مبنی بر هدف قرار دادن خبرنگاران و ترور آن‌ها را برای ممانعت رسانه‌ها از انتقال تصاویر جنایات وحشیانه این رژیم ادامه می‌دهد.

لبنان همچنین از شورای امنیت خواست تا به مسئولیت خود برای محکوم کردن رژیم صهیونیستی عمل کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس