کد خبر 1549125
تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱
کشف تسهیلات غیرمجاز بانکی ۹۶ میلیاردی در تهران

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف تسهیلات غیرمجاز بانکی و دستگیری متهم متواری خبر داد و گفت: کارشناسان میزان تسهیلات غیرمجاز دریافت شده را ۹۶ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

به گزارش مشرق، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری توضیح داد: با دریافت یک فقره پرونده از سوی دادسرای ناحیه ۳۲ مبنی بر تبانی در دریافت تسهیلات بانکی در سال ۱۳۸۵ شناسایی عامل اصلی تبانی در دریافت تسهیلات غیر مجاز بانکی در دستور کار کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی تهران قرارگرفت.

وی ابراز داشت: در اقدامات فنی و اطلاعاتی مشخص شد، یک شرکت صنایع چوب و مبلمان با ۲ شرکت زیر مجموعه آن با همکاری احدی از کارمندان بانک اقدام به دریافت تسهیلات غیرمجاز بانکی در سال ۱۳۸۵ به مبلغ ۹۶ میلیارد ریال کرده‌اند.

این مقام انتظامی افزود: در بررسی‌های انتظامی استعلام‌های انجام شده به دست آمد احدی از کارمندان بانک در سال ۱۳۸۵ ترک خدمت نموده و متواری شده است و همچنین در ادامه تحقیقات اولیه به دست آمد به حساب کارمند متواری مبلغ ۲۰ میلیارد ریال واریز شده است.

این مقام انتظامی افزود: با شناسایی هویت و مخفیگاه کارمند متواری در محدوده خیابان «استاد مهین» تهران، پس از هماهنگی‌های قضایی متهم در مخفیگاهش دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد.

این مقام انتظامی از شهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده هرگونه موارد مشابه با این پلیس به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ ویا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ساسان ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
    1 0
    از سال ۸۵ تا حالا تازه متوجه شدن؟ بعد از ۱۷ سال
  • یحیی ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
    1 0
    چه زود فهمیدی بعددکلی کار کارشناسی و اطلاعاتی!! سال 85 خوردن و بردن الان پیگیر شدید...17 سال کمی زود نیست بنظرتون
  • ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
    1 0
    خیلی دیر بود ولی خوب بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس