افزایش شمار شهدای غزه به ۱۲۳۰۰ شهید و ۶هزار مفقود الاثر

دفتر اطلاع رسانی دولتی در نوار غزه اعلام کرد که بر اثر تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه ۱۲ هزار و ۳۰۰ نفر به شهادت رسیده‌اند که در میان آنها پنج هزار کودک و ۳هزار و ۳۰۰ زن به چشم می خورد.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما، دفتر اطلاع رسانی دولتی در نوار غزه تأکید کرد تعداد زخمی‌های تجاوز اخیر رژیم اشغالگر، به ۳۰ هزار نفر رسیده است که بیشر آنها را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند.

این مرکز تصریح کرد که بر اثر جنایت اخیر اشغالگران در مدرسه الفاخوره جبالیا واقع در شمال نوار غزه، بیش از ۲۰۰ فلسطینی به شهادت رسیدند.

دفتر اطلاع رسانی دولتی فلسطین در نوار غزه همچنین اعلام کرد: رژیم اشغالگر صهیونیستی، صبح روز شنبه ۵۰۰ بیمار را از بیمارستان الشفا اخراج کرده است. این در حالی است که بیماران مذکور به شدت نیازمند دریافت خدمات درمانی و مداوا و بستری در مراکز بیمارستانی هستند.

براساس گزارش این نهاد دولتی در غزه، ۶۰ درصد از ساختمان های مسکونی این منطقه بر اثر بمباران و آتش توپخانه صهیونیست‌ها، به طور کلی یا جزئی منهدم شده است.

این نهاد دولتی در غزه، رژیم اشغالگر قدس را مسوول پیامدهای انسانی ناشی از تبدیل بیمارستان شفا به یک پادگان نظامی دانست و تأکید کرد: سازمان های بین المللی در زمینه جنایاتی که اشغالگران علیه بیمارستان‌ها انجام می‌دهند، مسوول هستند.

دفتر اطلاع رسانی دولتی در غزه همچنین در پایان خواستار بازگشایی گذرگاه رفح برای وارد کردن کمک‌های پزشکی و درمانی و همچنین سوخت برای بیمارستان‌های این منطقه شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    0 0
    حقوق بشر آمریکائی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس