استقلال

تیم فوتبال استقلال موفق شد در دیدار مقابل فولاد خوزستان با نتیجه یک بر صفر پیروز شود و مجددا بالاتر از پرسپولیس به صدر جدول لیگ برتر فوتبال ایران بازگردد.

به گزارش مشرق، تیم‌های فوتبال استقلال تهران و فولاد خوزستان در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند؛ دیداری که برای استقلال به منزله فرصت بازگشت به صدر جدول لیگ برتر بود و برای فولاد خوزستان نبردی حیاتی برای فاصله گرفتن از قعر جدول و فرار از منطقه سقوط که در نهایت این دیدار با برتری یک بر صفر شاگردان جواد نکونام به پایان رسید.

با این پیروزی، استقلالی‌ها ۶۰ امتیازی شدند و با یک امتیاز بیشتر بالاتر از پرسپولیس صدر جدول را پس گرفتند. فولاد خوزستان نیز با این شکست، ۲۲ امتیازی باقی ماند تا با شکست استقلال خوزستان مقابل نساجی، هر سه تیم قعر جدولی از استان خوزستان باشند.

ترکیب استقلال:

جواد نکونام سرمربی استقلال در این دیدار از ابتدا سید حسین حسینی، ایمان سلیمی، زبیر نیک‌نفس، امید حامدی‌فر، ابوالفضل جلالی، میلاد فخرالدینی (سامان تورانیان)، رافائل سیلوا، جلال‌الدین ماشاریپوف، مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو را روانه میدان کرد.

ترکیب فولاد:

عبدالله ویسی سرمربی فولاد خوزستان نیز در این مسابقه شهاب گردان، مجتبی نجاریان، موسی کولیبالی، شاهین توکلی، وحید حیدریه، حمید بوحمدان، سینا مریدی (محمدرضا غبیشاوی)، لوکاس کاندیدو، محمد علی‌نژاد (علی شجاعی)، ساسان انصاری و ابراهیم حصار (لوسیانو پریرا) را به مصاف استقلال فرستاد.

شرح گل:

ایمان سلیمی در دقیقه ۵۸ این مسابقه توپ ارسالی از نقطه کرنر توسط ابوالفضل جلالی را با یک ضربه سر زیبا تبدیل به گل کرد تا دروازه شهاب گردان برای اولین بار در این مسابقات باز شود.

کارت زرد

موسی کولیبالی در دقیقه ۳۳ و ابراهیم حصار در دقیقه ۲+۴۵ از فولاد خوزستان کارت زرد دریافت کردند و امید حامدی فر نیز از استقلال در دقیقه ۴۹ با کارت زرد داور جریمه شد و دیدار بعدی استقلال را از دست داد.

استقلال با برد ناپلئونی برابر فولاد به صدر بازگشت +جدول

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 18
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
    5 3
    مشرق جون ! هرکی ندونه من یکی میدونم که مشرق این وسط بیطرفه ...!
  • آنتی کیسه IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
    3 5
    تبریک به تیم زحمتکش داوری که از جان مایه گذاشتند و سه امتیاز به تیم کیسه هدیه دادن. گاهی میتونیم از واژه اشتباه داوری صحبت کنیم. ولی گل تیم کیسه دیگه از اشتباه داوری گذشته بود و تقدیم تیم کیسه شد..
  • NL ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
    3 3
    کرنر هدیه گرفتند گل مفت زدن ، استقلال قهرمان مظلوم نمایی
  • IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
    3 2
    اشتباهات داوری کیسه اصلا دیده نمیشه !!!
  • IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
    4 3
    واقعا دیگه بنیادی فر شورشو درآورده
    • Hamidkhan IR ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
      4 3
      خود بازیکن اعلام کرده توپ به پاش خورده و کرنر درست بود بعد کارشناسای شما میگن نه نخورده ما بهتر میدونیم یاتو
  • یاشاسین اردبیل IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
    4 4
    باز با هدیه داور بازی را بردند. میرزابیگی کارشناس داوری اعلام کرد که اصلا توپ به پای بازیکن فولاد نخورد که کرنر منجر به گل اعلام شد. باقی کارشناسان هم همین را میگن. فولاد را قربانی تیم دیگری کردند
  • IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
    1 0
    ظاهرا ناپلئونی
  • رضا IR ۰۷:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
    6 2
    برد، برد است ناپلئونی و خامه ای ندارد!! احساس لنگی ها کاملا قابل درک است و البته پماد و آب خنک برای همین موقع ها کاربرد دارد!!
    • IR ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
      1 3
      بخصوص اگه پمادش با کیسه مالیده بشه!!!!!
  • IR ۰۷:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
    2 3
    بهتربودبجای بردناپلئونی میگفتی برد درپیتی یا برد حق کشی!!!!!!
  • IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
    1 2
    ما چه گناهی کردیم چون تیم کیسه زیرمجموعه پتروشیمی شده و برای بالابردن سهامش باید قهرمان بشن
  • محمد IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
    2 1
    مشرق سوخته بد جور هم سوخته. به قثول دکتر احمدی نژاد آب رو بریز همون جایی که.... . در ضمن بازیکن فولاد گفت که توش به پاش خورده و رفته کرنر. نه که تیم پیروزی همه بازی هاش رو با 4 و 5 گل میبره
  • IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
    1 2
    با کرنر اهدایی داور کیسه کش . خخخخ
  • باشگاههای بی خاصیت IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
    2 0
    سازمان ویرانگر خصوصی سازی اگر توان دارد ، مردم و دولت را از شر این باشگاههای مملو از بازیکنان نجومی بگیر فاسد رها کند . وگرنه فروش ارزان و حراج ابلهانه کارخانه های فولاد ، پالایشگاهها ، نیروگاهها ، پتروشیمیها و معادن بی نظیر دولتی که هنر بزرگی نیست !! و باید بدانیم که همان واگذاریهای اشتباه صنایع و معادن ثروتساز دولتی ، عامل اصلی از دست رفتن درامدهای دولت و کسری بودجه و تورم کمر شکن امروز است .
  • ناداوری IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
    1 0
    باز هم بنیادیفر هیسدقلالی و باز هم ناداوری و حقکشی و درآوردن بازی برای تیم محبوبش
  • وحید IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
    0 1
    مشرق حرف حق می زند و حرف حق تلخ است. استقلال تهران به دست پتروشیمی می افتند اما پرسپولیس مظلوم به دست بانک شهر!!!!!!!!!!!! عدالت کجا است؟ داورها یک بار دو بار اشتباه کنند تا پرسپولیس برنده بشود اما استقلال تهران از اول فصل لیگ برتر هم تیم داوری باهاشون بوده هم جواد نکونام و مهدی هاشمی نسب داور بوده و طرفدارهای استقلال هم وحشی هستند و به دختران پرسپولیسی فحش دادند و پرسپولیس محکوم می شود!!!!!!!!!!! سه بار پرسپولیس در لیگ برتر باخته است و پرسپولیس در جام حذفی حذف شد اگر اشتباهات داوری به سود پرسپولیس بود که پرسپولیس تهران اول بود. واقعا استقلالی ها سرشان را زیر برف کرده اند. در فوتبال ایران و داوری بسیار فساد است. در Fifa و Afc بسیار فساد است. فوتبال کثیف شده است.
  • IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۱
    0 0
    از فدراسیون و سازمان لیگ خواهشمندیم یه قرار داد ترکمنچای به مدت ۵۰۰ سال با لنگ ببنده که طی اون هر ساله جام حذفی و لیگ برتر تقدیم لنگ بشه تا اینها خیالشون راحت بشه. حق دارن واقعا چون دادن پنج جام در دولت روحانی به اینها طبع و مزاج تینهارو عوض کرده خوب و الان بدون جام اذیتن. گناه دارن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس