رویترز: هزاران ایرانی در اعتراض به کشته شدن کودکان و غیرنظامیان در غزه به خیابان‌ها آمدند

یک رسانه انگلیسی غروب شنبه در گزارشی از تهران و از تجمع مردمی در اعتراض به کشته شدن کودکان و غیر نظامیان در غزه توسط رژیم صهیونیستی نوشت، ایرانی‌ها به کشته شدن غیر نظامیان در غزه اعتراض کردند.

به گزارش مشرق، یک رسانه انگلیسی غروب شنبه در گزارشی از تهران به تجمع گسترده مردم در اعتراض به کشته شدن کودکان و غیر نظامیان در غزه اشاره کرد و نوشت، ایرانیان به کشته شدن غیر نظامیان در غزه اعتراض کردند.

خبرگزاری «رویترز» غروب شنبه به وقت تهران در گزارشی از مراسم امروز بعد از ظهر در تهران در حمایت از مردم غزه و اعلام انزجار علیه رژیم صهیونیستی نوشت، هزاران ایرانی روز شنبه در راهپیمایی در اعتراض به کشته شدن کودکان و غیرنظامیان در جنگ غزه شرکت کردند و یک فرمانده ارشد نظامی گفت که اسرائیل در یک جنگ فرسایشی به سمت نابودی می‌رود.

گزارش رویترز از راهپیمایی مردم ایران در حمایت از کودکان غزه

به گزارش رویترز، «حسین سلامی» فرمانده سپاه پاسداران انقلاب در راهپیمایی در تهران که به صورت زنده از تلویزیون پخش شد، گفت:«فلسطین در مسیر جنگ فرسایشی ایستاده است. اسرائیل با شکست قطعی روبرو خواهد شد و به زباله دان تاریخ خواهد رفت.»

گزارش رویترز از راهپیمایی مردم ایران در حمایت از کودکان غزه

این رسانه انگلیسی نوشت، مردم که در این راهپیمایی سراسری که پیش از روز جهانی کودک برگزار شد، کفن‌های سفید بسته‌بندی شده‌ای به نماد کودکان کشته‌شده در غزه حمل کردند. وزارت امور خارجه ایران نیز روز شنبه از جامعه جهانی خواست به توقف «ماشین کشتار و تروریسم سازماندهی شده رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین کمک کند.

در شهرهای مختلف ایران از جمله تبریز، ارومیه، سمنان، بوشهر، شهرکرد و شهرهای دیگر تظاهرات ضد صهیونیستی مشابهی برگزار شد.

گزارش رویترز از راهپیمایی مردم ایران در حمایت از کودکان غزه

در تهران، برخی مردم با در دست داشتن دست‌نوشته‌هایی که روی آن شعارهایی به زبان‌های فارسی، عربی، انگلیسی نوشته شده بود، جنایات صهیونیست‌ها را محکوم کرده‌اند. بیشتر حاضران در راهپیمایی ضد صهیونیستی امروز با پرچم «حریفت منم» به میدان انقلاب آمده‌اند. همچنین، بسیاری از خانواده‌ها کودکان و نوزادان خود را به همراه خود آورده بودند.

روزنامه «هندوستان تایمز» نیز نوشت، هزاران ایرانی در راهپیمایی اعتراضی به مرگ کودکان و غیرنظامیان در جنگ غزه شرکت کردند. در تظاهرات تهران در روز شنبه معترضان کفن‌های سفید را حمل می کردند که نماد کودکان کشته شده در غزه در طول راهپیمایی‌ بود.

جنگنده‌های رژیم اسرائیل در تازه‌ترین جنایت بعدازظهر امروز مدرسه «الفاخوره» در اردوگاه «جبالیا» در شمال غزه را بمباران کردند که طبق آخرین گزارش‌ها تاکنون بیش از ۲۰۰ نفر در این حمله وحشیانه به شهادت رسیده‌اند.

این مدرسه وابسته به سازمان ملل آوارگان را در خود جای داده بود و بیشتر آن‌ها کودک هستند. همزمان با این مدرسه، مدرسه «تل الزعتر» نیز هدف بمباران قرار گرفت.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که صدها نفر در حمله به دو مدرسه الفاخوره و تل الزعتر شهید و مجروح شده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    0 0
    بمباران مکانهایی که آوارگان به آنجا پناه آورده اند تلافی شکست مفتضحانه نظامیان اشغالگره ، وقتی خیلی از شکست می سوزن انتقامشو از زنان و کودکان بی پناه می گیرن ، ترسوهای بی وجدان در سرازیری سقوط هستین
  • ایرانی ۰۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    0 0
    خدا نابودت کنه اسراییل وامریکا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس