خط‌حزب‌الله، نشریه متعلق به دفتر رهبر انقلاب اسلامی ایران نیز خبر رویترز را تکذیب کرد

پس از تکذیب رسمی خبر رویترز ازجانب حماس، نشریه خط‌حزب‌الله وابسته به دفتر حفظ و نشر حضرت‌آیت‌الله‌خامنه‌ای نیز در گزارش هفته آخرین شماره خود، خبر منتشر شده در خبرگزاری رویترز درباره محتوای دیدار رئیس دفتر سیاسی حماس با رهبرانقلاب‌اسلامی‌ایران را

به گزارش مشرق، پس از تکذیب رسمی خبر رویترز ازجانب حماس، نشریه خط‌حزب‌الله وابسته به دفتر حفظ و نشر حضرت‌آیت‌الله‌خامنه‌ای نیز در گزارش هفته آخرین شماره خود، خبر منتشر شده در خبرگزاری رویترز درباره محتوای دیدار رئیس دفتر سیاسی حماس با رهبرانقلاب‌اسلامی‌ایران را "سراسر کذب" خواند.

این نشریه با دروغ نامیدن این‌گونه اخبار، نوشت: در حالی که چندی پیش حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار آقای اسماعیل‌هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس و هیأت همراه با ایشان بر سیاست همیشگی جمهوری اسلامی ایران در حمایت از نیروهای مقاومت فلسطین در مقابل اشغالگران صهیونیست تأکید کردند، خبرگزاری رویترز در گزارشی سراسر کذب، ادعا کرد که "رهبر ایران به این مقام ارشد حماس گلایه کرده که چرا پیشتر اطلاعی در خصوص حمله آن‌ها به اسرائیل نداده است و اینکه قرار نیست جمهوری اسلامی وارد این جنگ شود. " این رسانه با خارج شدن از اصول حرفه‌ای و بدون داشتن منبع موثق، این ادعای دروغ را در حالی مطرح می‌کند که افکار عمومی جهان شاهد حمایت‌های متعدد و مکرر رهبرانقلاب‌اسلامی از عملیات اخیر حماس و مقاومت‌فلسطین می‌باشد. به‌عنوان نمونه رهبر انقلاب اسلامی به صراحت بیان داشتند که «ما از فلسطین دفاع میکنیم، ما از مبارزات دفاع میکنیم، ما پیشانی و بازوی طرّاحان مدبّر و هوشمند و جوانان شجاع فلسطینی را میبوسیم، ما به آن‌ها افتخار میکنیم.» ۱۴۰۲/۷/۱۸

نشریه خط حزب‌الله با اشاره به دروغگویی‌های متعدد صهیونیست‌ها در جریان حملات وحشیانه اخیر به ملت فلسطین و مردم غزه خصوصا بیمارستان شفاء، این‌گونه عملیات روانی را، بازی صهیونیست‌ها و پروژه بگیران رسانه‌ای و بنگاه‌های خبرپراکنی با افکار عمومی دنیا در جهت سرپوش گذاشتن روی جنایات صهیونیست‌ها در نوار غزه عنوان کرده است.

گفتنی است برخلاف روند رسانه‌های غربی در سانسور اخبار مربوط به مقاومت فلسطین و حماس، خبر رویترز در روزهای گذشته در رسانه‌های بین المللی و خارجی همچون دویچه‌وله، یورونیوز، اینترنشنال، رادیو فردا و... بازنشر و برجسته‌سازی شده بود که بلافاصله با تکذیب رسمی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین و اعضای حماس مواجه شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
    8 4
    مثل خبروام ربوی اربعین ک هبعدازاعتراض علما ازرباقرض الحسنه دادن
    • ۰۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
      0 0
      . پاسخ تفصیلی: در آيات بسيارى از «قرآن مجيد»، ظالمان و بيدادگران به آتش سوزانِ جهنّم تهديد شده اند و تعبيراتى كه درباره آنها وارد شده درباره كمتر گروهى ديده مى شود. اين، نشان مى دهد كه تا چه حدّ، اسلام براى ترك ظلم و ستم اهميت قائل است. در آيه 29 سوره «كهف» در شديدترين تهديدات مى فرمايد: «اِنّا اَعْتَدْنَا لِلظّالِمِينَ نَاراً اَحَاطَ بِهِمْ سُرادِقُهَا و اِنْ يَسْتَغِيثُوا يُغاثُوا بِمَاءٍ كَالْمُهْلِ يَشْوِی الْوُجُوهَ بِئْسَ الشَّرَابُ وَ سَاءَتْ مُرْتَفِقاً»؛ (ما براى ستمگران آتش آماده كرده ايم كه آنها را از هر سو احاطه كرده و اگر تشنه شوند و تقاضاى آب كنند آبى براى آنها مى آورند همچون فلز گداخته كه صورتها را بريان مى كند! چه نوشيدنى بدى! و چه بد محل اجتماعى؟!). در تعبير كوبنده ديگرى در آيه 15 سوره «جنّ» مى خوانيم: «وَ اَمَّا الْقَاسِطُونَ فَكانُوا لِجَهَنَّمَ حَطَباً»؛ (اما ظالمان، هيزمِ آتشِ دوزخند!). اين تعبير نشان مى دهد كه آتش دوزخ از درون جان آنها زبانه مى كشد و همان گونه كه در اين عالم آتش سوزانى بر مظلومان بودند در آنجا كه عالَم تجسّم اعمال است وجودشان يك پارچه آتش مى شود و تعبيرى از اين گوياتر و رساتر درباره قوم ستمگر و ظالم وجود ندارد.(1) نه تنها ظلم و ستم، ظالمان را به دوزخ - آن كانون قهر و غضب الهى - مى فرستند؛ بلكه به گفته «قرآن مجيد» كسانى كه بر آنها تكيه كنند و يا جزء اعوان و انصار آنان باشند نيز مشمول همين حكم خواهند بود، مى فرمايد: «وَ لَا تَرْكَنُوا اِلَى الَّذِينَ ظَلَمُوا فَتَمَسَّكُمُ النَّارُ وَ مَا لَكُمْ مِنْ دُونِ اللهِ مِنْ اَوْلِياءَ ثُمَّ لَا تُنْصَرُونَ»(2)؛ (تكيه بر ظالمان نكنيد كه آتش شما را فرا مى گيرد و جز خدا ولىّ و سرپرستى نخواهيد داشت و از سوى هيچ كس يارى نمى شويد). «تركنوا» از ماده «ركون» به گفته ارباب لغت به معناى اعتماد و تمايل به چيزى است كه لازمه آن قوّت و قدرت است؛ زيرا انسان به چيزى اعتماد مى كند كه داراى قوّت است و لذا واژه «ركن» به ستون يا ديوارى كه ساختمان يا اشياء ديگر را سرپا نگه مى دارد اطلاق مى شود.(3) با توجه به اينكه آيه فوق هم از نظر عنوانِ «ظالمان»، مطلق است و هم از نظر تعبير به «ركون» شامل هرگونه وابستگى و اعتماد به هر ظالم و ستمگرى مى شود و مى گويد: سرانجام همه آنها، گرفتارى در چنگال عذاب الهى است؛ بلكه در
  • ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
    4 2
    دارن فضولی میکنن ببینن در آن دیدار چه حرفهائی رد و بدل شده
  • ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
    9 4
    نکته جالب هماهنگی رویترز با زمان اراجیف گویی تازه ظریف است هردو عوام فریبی به نفع اسرائیل و به ضرر جریان مقاومت بوده
  • سیدمحمدمهدی ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
    1 1
    سلام علیکم ، اسعد الله ایامکم و وفق الله امورکم، و ایدا الله صلاتکم و تقبل الله شهدائکم. امروز روز نماز نیایش جمعه روز خدا بود امت فلسطین امت مسجد الاقصی است امت حریت است ، با دیدن و شنیدن و خواندن اخبار امروز از خبرگزای العالم و دیگر خبرگزاری های محور انسانیت و آزادگی بی اختیار شروع کردم به خوندن این سرود که در جمهوری اسلامی ایران پیام قبل پخش خبر روزانه تلویزیون می باشد !؟:(ما مسلح به الله اکبریم بر صف دشمنان حمله می‌بریم ما همه پیرو خط رهبریم بر صف مشرکان حمله می‌بریم لا اله لا اله لا اله الا الله لا اله لا اله لا اله الا الله وحده وحده وحده وحده انجز انجز انجز وعده نصر نصر نصر عبده لا شریک لا شریک لا شریک له انجز وعده و نصر عبده انجز وعده و نصر عبده الله اکبر خمینی رهبر.)
  • ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
    1 2
    در تایید مواضع حماس و حزب الله و مقاومت و ابطال اسراییل و آمریکا ....عاقبت «ظلم» و همکاری با ظالم پرسش : از ديدگاه قرآن عاقبت «ظلم» و بیدادگری و همکاری با ظالمان چیست؟ پاسخ اجمالی: «قرآن»، ظالمان و بيدادگران را به آتش سوزانِ جهنّم تهديد كرده است. در يكي از اين آيات مى فرمايد: «ما براى ستمگران آتشی آماده كرده ايم كه آنها را از هر سو احاطه كرده و اگر تشنه شوند و تقاضاى آب كنند آبى برايشان مى آورند همچون فلز گداخته كه صورت ها را بريان مى كند! چه نوشيدنى بدى! و چه بد محل اجتماعى؟!». در تعبير تند ديگرى آمده: «اما ظالمان هيزم آتش دوزخند!». نه تنها ظلم و ستم، ظالمان را به دوزخ مى فرستند؛ بلكه به گفته «قرآن» كسانى كه بر آنها تكيه كنند و يا جزء اعوان و انصار آنان باشند نيز مشمول همين حكم خواهند بود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس