کد خبر 620021
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» با صدور بیانیه‌ای مطبوعاتی خبر اخیر روزنامه «الشرق الاوسط» را که به صالح العاروری از رهبران این جنبش نسبت داده بود، تکذیب کرد.

به گزارش مشرق به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، شیخ صالح العاروری عضو دفتر سیاسی حماس در بیانیه ای نقل قول روزنامه سعودی الشرق الأوسط در خصوص رابطه این جنبش با ایران را کاملا بی پایه و اساس دانست.

در این بیانیه آمده است:

     بسم الله الرحمن الرحیم
شیخ صالح عاروری عضو دفتر سیاسی حماس تصریح کرد:
خبر منتشر شده در شماره روز چهارشنبه مورخ 17/8/2016 روزنامه الشرق الاوسط از زبان اینجانب درباره ماهیت روابط حماس با ایران کاملا بی پایه و اساس و سر تا پا دروغ است و ادبیاتی که در آن مورد استفاده قرار گرفته است، مناسب روزنامه های زرد هم نیست؛ چه برسد به روزنامه معروفی مانند الشرق الاوسط.

لذا، بنده از سردبیر این روزنامه و دست اندرکاران آن می خواهم که از انتشار اخبار ساختگی علیه مقاومت فلسطین و تاریخ و شخصیت های آن خودداری کنند.

روزنامه السعودی الشرق الأوسط در خبری که به صالح العاروری از رهبران جنبش حماس نسبت داده بود، مدعی شد که العاروی گفته است ایران از حماس درخواست کرده در مقابل دریافت کمک‌های مالی بهای آن را بپردازد همانند جنبش جهاد اسلامی که هیئت این جنبش به ریاست رمضان عبدالله شلح دبیر کل آن در جریان سفر اخیر به ایران بیعت خود با این کشور را اعلام کرد.

در همین رابطه خالد البطش از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین ضمن ابراز تردید نسبت به اعتبار روزنامه الشرق الأوسط به دلیل انتشار اخبار کذب و عاری از صحت، تاکید کرد که این روزنامه با مقاومت فلسطین دشمنی دارد و هر از چند گاهی سعی می‌کند بین ارکان مقاومت اختلاف ایجاد نماید.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
    0 0
    در تایید مواضع حماس و حزب الله و مقاومت و ابطال اسراییل و آمریکا ....عاقبت «ظلم» و همکاری با ظالم پرسش : از ديدگاه قرآن عاقبت «ظلم» و بیدادگری و همکاری با ظالمان چیست؟ پاسخ اجمالی: «قرآن»، ظالمان و بيدادگران را به آتش سوزانِ جهنّم تهديد كرده است. در يكي از اين آيات مى فرمايد: «ما براى ستمگران آتشی آماده كرده ايم كه آنها را از هر سو احاطه كرده و اگر تشنه شوند و تقاضاى آب كنند آبى برايشان مى آورند همچون فلز گداخته كه صورت ها را بريان مى كند! چه نوشيدنى بدى! و چه بد محل اجتماعى؟!». در تعبير تند ديگرى آمده: «اما ظالمان هيزم آتش دوزخند!». نه تنها ظلم و ستم، ظالمان را به دوزخ مى فرستند؛ بلكه به گفته «قرآن» كسانى كه بر آنها تكيه كنند و يا جزء اعوان و انصار آنان باشند نيز مشمول همين حكم خواهند بود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس