کد خبر 1547018
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۳
عزت‌اللهی: هنگ‌کنگ تیم دست پا بسته‌ای نبود

بازیکن تیم ملی کشورمان گفت: هنگ‌کنگ تیم دست پا بسته‌ای نبود و من خودم در زمین احساس می‌کردم که این بازیکنان با تمام وجودشان دارند بازی می‌کنند که بتوانند به گل برسند.

به گزارش مشرق، سعید عزت‌اللهی پنجشنبه شب در پایان دیدار ایران و هنگ‌کنگ که با برتری ملی‌پوشان کشورمان همراه بود، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به هر حال بازی خوبی بود به عنوان اولین بازی در مرحله مقدماتی جام‌جهانی نتیجه خوبی گرفتیم. البته هنگ‌کنگ هم تیم قابل احترامی بود؛ تیم جنگنده و دونده‌ای بود و با تمام وجودشان آمده بودند مقابل ما بازی کنند. خوشبختانه بازیکنان ما از لحاظ کلاس فوتبال تجربه بالایی دارند و از الان هم باید آماده شویم برای بازی بعد مقابل ازبکستان.

وی افزود: فضای تیم ملی خداراشکر خیلی خوب است و الان هم رفاقت و صمیمیتی که در تیم ملی شکل گرفته خیلی خوب است و ما بازیکنان به آن نیاز داریم. امیدواریم این صمیمیت‌ها تا پایان جام ملت‌ها بیشتر شود که آن نتیجه که مردم انتظار دارند به دست‌ آوریم. قطعا هنگ‌کنگ تیم دست پا بسته‌ای نبود و من خودم در زمین احساس می‌کردم که این بازیکنان با تمام وجودشان دارند بازی می‌کنند که بتوانند به گل برسند.

عزت‌اللهی ادامه داد: در تیم خودم شرایط خوبی دارم و تا آخر فصل هم قرارداد دارم و خوشحال هستم که در خدمت تیم ملی هستم.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • Reza ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    0 0
    رضا شاه روحت شاد. جاوید پرسپولیس آریایی تخت جمشید.
  • رنس ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
    0 0
    برای روحیه به هنگ کنگ جمله خوبیه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس