کد خبر 1547016
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۰
ابراهیمی: از بازگشت به تیم ملی خوشحالم

بازیکن تیم ملی کشورمان گفت: امروز خوشحالی عجیبی داشتم که بعد از مدت‌ها دوباره برای تیم ملی بازی کردم.

به گزارش مشرق، امید ابراهیمی بعد از برتری چهار بر صفر تیم ملی فوتبال ایران مقابل هنگ کنگ در نخستین دیدار مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۶، اظهار داشت: خوشحالم که بعد از یک سال برای تیم ملی بازی کردم و امیدوارم بازی بعد هم موفق شویم.

وی افزود: نیاز نیست من در مورد کیفیت قلعه‌نویی صحبت کنم، چراکه کل فوتبال ایران او را می‌شناسند. ارادت خاصی به قلعه‌نویی دارم و مدیون او هستم. چه یک دقیقه، چه پنج دقیقه و چه باشم و چه نباشم برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم. مطمئنم او با تجربه‌ای که دارد تیم را یکدل کرده است. بچه‌ها هم دوست دارند این همدلی و وحدت اتفاق خوبی برای تیم ملی رقم بزند. الان که شرایط بچه‌ها خوب است اتفاق خوبی در جام ملت‌ها رقم بزنیم و بتوانیم قهرمان شویم. همه می‌دانند ایران از لحاظ بازیکن و کیفیت شرایط خوبی دارد.

ابراهیمی درباره دیدار بعد تیم ملی مقابل ازبکستان گفت: این بازی کاملاً متفاوت است. ازبکستان از نظر فنی و فیزیکی قابل مقایسه با هنگ‌کنگ نیست. قطعا بازی سختی در ازبکستان است. ما هم می‌رویم که بهترین عملکرد را داشته باشیم و بهترین نتیجه را بگیریم.

وی در واکنش به این موضوع که تیم ایران به حمایت سایر ارگان‌ها در جام جهانی نیاز دارد، گفت: صددرصد. تنها کار این است که کمترین حاشیه را وارد تیم ملی کنیم تا در کمال آرامش کارش را انجام دهد. کادر فنی، بازیکن و فدراسیون کارشان را انجام دهند تا یک قهرمانی به دست بیاید و مردم خوشحال شوند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • طبا ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    0 0
    معلوم نیست که تو سر قلعه نوعی چی میگذره !!! با وجود جوانان آینده دار و مستعد در سطح باشگاهی، رفته دنبال بازیکن تموم شده ایی مثل امید ابراهیمی که در باشگاهش هم کمتر ببازی گرفته میشه !!!!!
  • ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    0 0
    دوباره پیر مردا را دعوت کرده زنگ خطر را بزن
    • یدالله ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
      1 0
      بخاطر این حرف بی ربطی که زدی بهت میگم _ من که میدانم شبی عمرت به پایان میرسد نوبت خاموشی تو سهل و آسان میرسد پس چرا پس چرا عاشق نباشم پس چرا عاشق نباشم _ واقعن خواننده عجب شعری خونده ها
  • یدالله ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
    1 0
    بهتر بود اینطوری میگفتی _ بزنگ زنگو _ علی ی ی ی ی ی ه بابا بزن زنگو _ لی ی ی ی ی ی ی ی ه بابا بزن زنگو

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس