کد خبر 1546553
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۰
برزگر: قهر یحیی باعث شد تیم به حاشیه برود/ پرسپولیس مقابل سپاهان هیچ‌ برنامه‌ای نداشت

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: متاسفانه در بازی شاهد بودیم تیم پرسپولیس مقابل سپاهان برنامه‌ای نداشت و حتی بازیکنان نتوانستند یک شوت به سمت دروازه حریف بزنند.

به گزارش مشرق، محمد برزگر در خصوص شکست پرسپولیس مقابل سپاهان اصفهان اظهار داشت: ۵ بازی است که پرسپولیس نمی‌تواند به نتیجه دلخواه خود برسد و الان هم تیم در بحران شدیدی قرار گرفته و الان کار کادرفنی و خود یحیی ‌گل‌محمدی این است که به بازیکنان روحیه بدهند. تماشاگران گناه دارند که در سرما و گرما به ورزشگاه می‌آیند و تیمشان نتیجه نمی‌گیرد. الان باید همه هواداران و پیشکسوتان از تیم حمایت کنیم که به روزهای اوج خودش برگردد.

وی در مورد نقاط ضعف پرسپولیس گفت: الان کل تیم در آشفتگی روبه‌رو شده و بیش از حد به حاشیه رفته است. تیم در هافبک و خط حمله نیاز شدیدی به بازیکن خوب و دارد متاسفانه در بازی شاهد بودیم هافبک‌ها نمی‌توانستند مهاجمین تیم را تغذیه کنند و بازیکنان مقابل سپاهان برنامه‌ای نداشتند و دیدیم که یک توپ هم به دروازه سپاهان نرسیده است. امیدوارم مدیریت باشگاه در نیم فصل دوم بتواند خواسته‌های سرمربی در جذب بازیکنان خوب و توانمند برآورده کند.

بیشتر بخوانید:

پاسخ تند سروش رفیعی به پیشکسوتان پرسپولیس

پیشکسوت پرسپولیس درباره شانس صعود این تیم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، بیان کرد: خیلی کار پرسپولیس سخت شده و مهم‌ترین بازی را مقابل النصر داریم که متاسفانه در عربستان است. پرسپولیس باید مقابل استقلال تاجیکستان پیروز می‌شد که روحیه به تیم برگردد. جای تعجب دارد که چرا ما در این ۵ بازی هر موقع گل می‌زدیم به لاک دفاعی می‌رفتیم و بقیه دقایق بازی را بی‌برنامه بازی می‌کردیم. الان باید بازیکنان پرسپولیس در آسیا غیرت ایرانی را نشان دهند که بتوانند امتیازات لازم را برای صعود کسب کنند.

برزگر در رابطه با حاشیه و قهرهای یحیی گل‌محمدی از هفته پنجم لیگ برتر، خاطرنشان کرد: همان موقع که گل‌محمدی قهر و تمرین تیم را تعطیل کرد، باعث شد تیم وارد حاشیه شود. من واقعا از کار یحیی گل‌محمدی تعجب می‌کنم؛ تیم در صدر جدول است و همه بازی‌هایش را برده اما قهر می‌کند و الان هم نتایجش را می‌بینم که پرسپولیس از صدر جدول فاصله گرفته و این نتایجی که از پرسپولیس می‌بینیم، شرم‌آور است. قطعا باید در بین بازیکنان و کادرفنی یک اتحاد و انسجام تیمی باشد که بتوانند بازی‌های آینده را ببرند که و امتیازات از دست رفته را جبران کنند.

وی در خصوص صحبت‌های قبل بازی یحیی گل‌محمدی مقابل سپاهان اصفهان اظهار کرد: اصلا حرف گل‌محمدی زیبا نبود که بگویید ما با ۱۱ بازیکن وارد زمین می‌شویم؛ او به عنوان سرمربی باید به بازیکنان تیمش روحیه بدهد که بازیکنان بتوانند بهترین عملکرد خودشان را در زمین نشان دهند. اما دیگر گذشته است و باید او الان روی کارهای انگیزشی تیم کار کند که بازیکنان از آشفتگی بیرون بیایند. الان گل‌محمدی باید به تک تک بازیکنان دستور بدهد که در فضای مجازی حضور نداشته باشند و بتوانند با تمرکز تمرین کنند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    10 1
    متاسفانه آقا کریم بودند که حواشی رو جمع می کردند ولی امسال با نامهربانی کنار گذاشته شد
  • ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    10 0
    تاریخ مصرف یحیی تموم شده تو پرسپولیس بزرگ شد یابو برش داشت
  • ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    1 0
    نقطه ضعف پرسپولیس
  • ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    0 0
    جناب درویش ما هوادرها موافق جریمه هستیم از شمات و هیات مدیره در این باره به شدت حمایت می کنیم اگر تیم به دست دو هم برود اصل انظباطی را زیر پا نگذارید بازیکن پول گرفته و اسم و رسم پیدا کرده که تمرین کند و بازی و نتیجه بگیرد نه برای مافوق تعیین تکلیف کند و یحیی عمدا تیم را به حاشیه برد و تمرینات را نیمه کاره و ضعیف اجرا کرد که تیم نتیجه نگیرد و دلیل هم مصدومیت بی دلیل بازیکنا و نتیجه های ضعیف می باشد اپشن میخوان اما در نتیجه ضغیف جوابگو نیستند
  • رحمت ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    0 0
    تیم پیروزی چندین سال با کمک فدراسیون قرمز و کمیته فاسد داوران، قهرمان شد. اگر قرار بود عدالت اجرا شود، این تیم باید هم امسال و هم در سالهای گذشته، همیشه در میانه های جدول قرار می داشت.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس