کد خبر 1546550
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱
پاسخ تند سروش رفیعی به پیشکسوتان پرسپولیس

هافبک پرسپولیس موضوع تندی نسبت به پیشکسوتان منتقد گرفت.

به گزارش مشرق، پرسپولیس طی چهار بازی اخیر نتوانسته به نتیجه دلخواه دست یابد و این موضوع واکنش و انتقاد تند برخی پیشکسوتان را نیز به همراه داشته است.

سروش رفیعی هافبک تاثیرگذار پرسپولیس با اشاره به بخشی از مشکلات این تیم که در بازی‌های اخیر روی عملکرد آنها تاثیر گذاشته است، مدعی شد اینکه برخی بزرگترها در انتظار شکست پرسپولیس هستند تا نسبت به یحیی گل‌محمدی موضع گرفته، نشان از حسادت آنها دارد.

رفیعی در بخشی از صحبت‌های طولانی خود به بحث انتقاد پیشکسوتان نیز پرداخت و گفت: ما همین چند ماه پیش قهرمان سه گانه ایران بودیم و عملکرد آقای گل محمدی هم مشخص است. با احترام به دوستان، اساتید و بزرگترها اعتقاد دارم بزرگ‌تری قابل احترام است که بزرگ‌تری کند و صرف اینکه بزرگتر است قرار نیست احترام هم داشته باشد. بزرگ‌تری قابل احترام است که احترام خودش را حفظ کند و بزرگ‌تری کند. اینکه یک عده منتظر هستند تا یک باخت یحیی‌ بیاورد شروع به صحبت کنند به نظرم از حسادت آنها برمی‌آید. جز حسادت چیزی نمی‌تواند باشد.

هافبک گلساز و تکنیکی سرخپوشان در ادامه گفت: چرا که آنهایی که فوتبالی هستند و در دل فوتبال هستند می‌دانند که یحیی گل‌محمدی چه‌ها کرده و بازیکنان پرسپولیس چه عملکردی داشتند و چه فوتبالی را ارائه می‌دهند. خیلی طبیعی است که در مقاطعی شرایط آنطور که دوست داریم پیش نرود. ولی دوباره می‌توانیم بیاییم و خودمان را جمع و جور کنیم و رده‌مان را ادامه دهیم.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    8 4
    لنگی هستند دیگه !!!!!!!
    • ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
      1 1
      لال بمیر
  • رحمت ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    0 0
    سه گانه! سه گانه! همچین میگن سه گانه انگار ما نمی دونیم مهمترین جام ایران، همون جام لیگ برتره که در اون هم قهرمان شدن پیروزی ،حاصل بی عدالتی و فساد کمیته شیتیل‌بگیر داوران هست. جام حذفی و بخصوص سوپرجام هم که ارزشی نداره. اینقدر نگین سه گانه گرفتیم. بگین داورها ما رو قهرمان کردن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس