اریک ترامپ: پدرم در موقعیت بهتری برای پیروزی در انتخابات قرار دارد

پسر رئیس‌جمهور سابق آمریکا ضمن انتقاد از عملکرد دولت بایدن، گفت پدرش در مقایسه با گذشته در موقعیت بهتری برای پیروز شدن در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ قرار دارد.

به گزارش مشرق، «اریک ترامپ» در مصاحبه اخیر خود گفت پدرش رئیس‌جمهور سابق آمریکا در موقعیت بهتری برای پیروزی در انتخابات ۲۰۲۴ در مقایسه با سال‌های قبل قرار دارد.

او که معاون اجرایی سازمان ترامپ است، در مصاحبه با «فاکس نیوز» در پاسخ به این سوال که آیا دونالد ترامپ در موقعیت بهتری قرار دارد، گفت: قطعاً، شکی در این نیست.

اریک ترامپ در ادامه گفت: بایدن شکست بزرگی بوده و سیاست‌های دموکرات کار نمی‌کند، در حال ورود به جنگ جهانی سوم هستیم. تورم فاجعه است، اقتصاد ما فاجعه است، همه چیز در کشور ما گران‌تر است در آستانه رکود هستیم.

به‌رغم پیشتاز بودن ترامپ مقابل بایدن در نظرسنجی‌های انتخاباتی، این احتمال که پرونده‌های حقوقی علیه رئیس‌جمهور سابق آمریکا بر محبوبیت او اثر بگذارد، در حالی که برخی محاکمه‌ها قرار است قبل از انتخابات سال آینده آغاز شود، وجود دارد.

بر اساس نتایج نظرسنجی شبکه آمریکایی «سی‌ان‌ان» که سه‌شنبه منتشر شد، دونالد ترامپ رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده درست یک سال مانده به انتخابات ۲۰۲۴، در یک رقابت فرضی جو بایدن ساکن فعلی کاخ سفید را با فاصله اندک چهار درصد شکست می‌دهد. در این نظرسنجی ترامپ موفق شد ۴۹ درصد آرای رای‌دهندگان ثبت‌نامی را در رقابت مجدد با حریفش در انتخابات ۲۰۲۰، کسب کند؛ در حالی که بایدن ۴۵ درصد آرا را کسب کرد.

پیش‌تر، نتایج نظرسنجی «نیویورک تایمز/کالج سینا» و همچنین نظرسنجی «سی‌بی‌اس/یوگاو» نشان داد رئیس‌جمهور آمریکا احتمالا در رقابت دوباره مقابل رئیس‌جمهور سابق شکست خواهد خورد.

کاخ سفید و کارزار انتخاباتی بایدن تلاش کرده‌اند نگرانی‌ها درباره نتایج نظرسنجی‌ها را با این استدلال که هنوز یک سال تا انتخابات مانده و این که نتایج نظرسنجی‌ها در انتخابات سال ۲۰۲۰ و انتخابات میان‌دوره‌ای ۲۰۲۲ هم حمایت از بایدن را دست‌کم می‌گرفت، کاهش دهند. آن‌ها همچنین به نتایج «باراک اوباما» در نظرسنجی‌های سال ۲۰۱۱ اشاره کرده‌اند، زمانی که او از «میت رامنی» عقب بود، اما سرانجام در سال ۲۰۱۲ برای بار دوم پیروز انتخابات و وارد کاخ سفید شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    2 1
    انشالله به زودی زود ترامپ به درک واصل شود
  • ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    1 0
    درود و سلام بر رزمندگان اسلام سلام و لبیک بر امام قائم ع و ص  سلام بر شهيدان  مرگ بر آمريكا   مرگ بر انگليس   مرگ بر منافقين و كفار   مرگ بر اسرائيل"
  • ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    0 0
    ترامپ هر اسلحه ای که بهش بدن بدون فکر باهاش شلیک می کنه، خواه توپ باشه، خواه هفت تیر دفعه قبلی که رای آورد روی دستاوردهای اوباما سوار شده بود و شلیک می کرد، الان روی ویرانه ای که از بایدن تحویل خواهد گرفت، یعنی توانمندی در حد ترقه چهارشنبه سوری خواهد بود نه بیشتر رای بیاره بیشتر به مضحکه شدن آمریکا ختم میشه، اوکراین رو دو دستی می ده به روسیه در مقابل ایران هم هارت و پورت خواهد کرد اما ابزاری برای شلیک کردن نخواهد داشت.
  • ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    0 0
    هم ترامپ هم بایدن محبوبیت ندارند . شخص سومی رئیس جمهور خواهد شد . مگر اینکه دارودستهء بایدن تقلب کنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس