در جلسه کمیته اخلاق برای رسیدگی به پرونده رئیس سابق هیات فوتبال تهران چه گذشت؟

جلسه کمیته اخلاق برای رسیدگی به پرونده رئیس سابق هیات فوتبال تهران عصر امروز برگزار شد.

به گزارش مشرق، دانیال فدایی، درمورد جلسه امروز کمیته اخلاق برای رسیدگی به پرونده حبیب الله شیرازی، رئیس سابق این هیات، اظهار داشت: نامه‌ای برای دعوت برخی کارمندان هیات فوتبال به عنوان مطلع به دست ما رسید. ما هم به جلسه آمدیم و توضیحاتی خدمت اعضای مرجع قضایی فدراسیون ارائه کردیم‌. قبل از این هم به حراست فدراسیون رفته بودیم. در جلسه امروز نیز توضیحات خود را دادیم و امیدوارم جلسه آخر باشد و تکلیف این پرونده مشخص شود.

وی افزود: در ریاضی دو دو تا چهار تا می‌شود. بحث شفاف است. برخی اموال در هیات وجود داشته که الان نیست. برخی رسیدها به دست کمیته اخلاق رسید که مشخص می‌کند چه کسی اموال را گرفته و چه کسی آنها را برده است. نیازی به این همه کش و قوس برای یک موضوع مشخص نیست.

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال تهران عنوان کرد: فقط امیدوارم کمیته اخلاق به سرعت جواب این موضوع را بدهد و برای همه دوستان روشن شود. مسائلی نیست که دیگر بخواهیم در فوتبال تهران به آنها بپردازیم‌ و پیش پا افتاده است. فوتبال تهران با حضور سید میرشاد ماجدی در جایگاه رئیس هیات، باید به حق و حقوق خود برسد و با تدابیر و برنامه‌های او باید به روزهای خوب خودش بازگردد.

فدایی خاطرنشان کرد: در این حدود بیشتر از یک ماهی که ماجدی به هیات آمده استراتژی و برنامه‌ها مشخص شده و باید بیشتر به این موارد بپردازیم‌. باید تمام هم، غم و توان خود را برای این موضوع به کار بگیریم تا فوتبال تهران به روزهای خوبش برسد و شاهد مسائل بهتر و پیشرفت برای فوتبال پایتخت باشیم‌.

وی درخصوص اینکه آیا خود شیرازی هم در جلسه حضور داشت و خروج زودهنگام عباس تیموری، دبیر هیات از جلسه، گفت: شیرازی را ندیدم‌. فقط به من گفتند در کمیته حضور دارد. تیموری هم مانند من به عنوان مطلع آمده بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۷:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    0 0
    کمیته رسیدگی به تخلفات تیم کیسه چه زمانی برگزار میشه؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس