کد خبر 1538547
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۵
بادامکی

حسین بادامکی رییس هیات فوتبال مشهد که با حفظ سمت، معاون باشگاه پرسپولیس شده، از سوی رییس هیات فوتبال خراسان رضوی به استعفا دعوت شد!

به گزارش مشرق، صبح امروز رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در حضور محمود خوردبین، حکم سرپرستی معاونت ورزشی پرسپولیس را به حسین بادامکی تقدیم کرد اما از آنجایی که بادامکی به عنوان رییس هیات فوتبال شهرستان مشهد فعالیت می کند، ساعتی بعد احسان اصولی رییس هیات فوتبال استان خراسان رضوی و عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران گفت:

حضور بادامکی به عنوان معاون باشگاه پرسپولیس منع قانونی ندارد البته به شرطی که از ریاست هبات فوتبال مشهد استفعا کند.

این در حالی است که احسان اصولی همزمان ریاست کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال، ریاست هیات فوتبال استان خراسان رضوی و کرسی عضویت هیات رییسه فدراسیون فوتبال را در اختیار دارد و همکارش میرشاد ماجدی نیز همزمان رییس کمیته جوانان فدراسیون، رییس هیات فوتبال تهران و عضو هیات رییسه فدراسیون است اما در تفسیر اعضای هیات رییسه از اساسنامه و آیین نامه های فوتبال، این مناصب تعارض منافع ایجاد نمی کند ولی اینکه حسین بادامکی همزمان رییس هیات فوتبال مشهد و معاون باشگاه پرسپولیس باشد، تعارض منافع محسوب می شود!

منبع: طرفداری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    0 0
    خودتو به نفهمی نزن . اونا مسئولیت شون باشگاهی نیست و نمیتونه تعارض منافع محسوب بیشه ... نمیتونی هم برای فدراسیون و هم برای باشگاه کار کنی . ...ماجدی و اصولی هر 3 تا پست به ورزش و فدراسیون کشور ربط داره و تو باشگاهی نیستن که به نفعش کاری کنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس